Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
red-skull-zipper-tattoo-l.jpg

spiderman-tat-2.jpg

Aika siisti kyllä.

funny-tattoo-7.jpg

tossa ois pari..

090207c.jpg

010105u.jpg

muuten vaan siisti dragon..

blue-green-dragon-back-tattoo.jpg

vielä yks..

japanesedragon471.jpg

edit.

Toi Reizkan laittama spidey on kyl hieno!

Mistähän mahtaisi löytää sivuja missä olisi Polynesialaisia sekä Maorilaisia designejä? Olis tarkoitus suunnitella vahän tatuointia ennen kun inttiin pääsee. Mitenkäs muuten tuommoinen sleeve joka ylttää kyynärtaipeesta toisen rinnan päälle on porukalla maksanut? Tulee aika iso ensimmäinen tatuointi mutta ei mahda mitään, en tykkää mistään pienestä piiperryksestä. Ja samalla, minkälaisia kokomuksia pakkislaisilla on Fireline Tattoossista@jkl?

Mistähän mahtaisi löytää sivuja missä olisi Polynesialaisia sekä Maorilaisia designejä? Olis tarkoitus suunnitella vahän tatuointia ennen kun inttiin pääsee. Mitenkäs muuten tuommoinen sleeve joka ylttää kyynärtaipeesta toisen rinnan päälle on porukalla maksanut? Tulee aika iso ensimmäinen tatuointi mutta ei mahda mitään, en tykkää mistään pienestä piiperryksestä. Ja samalla, minkälaisia kokomuksia pakkislaisilla on Fireline Tattoossista@jkl?

Varasin juurikin tänään Firelineen ajan Rossin Antille, olen kuullut hänestä vain positiivista palautetta. Omia kokemuksia ei vielä ole. Marraskuulle meni aika... ootellen siis...

Ihan niinku olis vähän vinossa? Vai valehteleeko kuva?
Onko jonkun kaverin tekemä?
Oliko tuo "lohkeilu" tekstin päälle kuinka harkittu juttu?
Sopiiko se sun mielestä?

kuva valehtelee, on se iha suorassa ja keskellä, tai siis on katottu keskelle ton keskimmäisen X:n kohalta,eli saattaa näyttää myös että ois reunassa kun se ällä ei oo X,

ei kun His masters tattoo Kimmo venäläinen JKL

ei juuri harkittu juttu kun sanoin vaan että haluan kiveen iskettynä XXL tekstin ja sit se luonnosteli.

sopii, oon kyl hyvin tyytyväinen :)

Jees, nyt on aika varattuna Takomosta. 9.9 tulee kuva rintaan vasemalle puolelle. Kuvahan on siis siskon suunnittelema tribaalista muodostuva karhun käpälä.

Kellään kokemuksia Takomon Atesta? Aijanvarauksia hemmolla oli ainakin ihan mukavasti kun kalenteria selaili.

Jees, nyt on aika varattuna Takomosta. 9.9 tulee kuva rintaan vasemalle puolelle. Kuvahan on siis siskon suunnittelema tribaalista muodostuva karhun käpälä.

Kellään kokemuksia Takomon Atesta? Aijanvarauksia hemmolla oli ainakin ihan mukavasti kun kalenteria selaili.

En oo ite Atelta kuvaa ottanut, mutta mitä noita kuvia tuolta Takomon sivuilta kattelin niin on äijä kehittynyt aika roimasti (vuodessa) niistä mitä aikasemmin oon nähnyt..

Mulla on neljä ihan käsittämätöntä (hyvässä&pahassa) vaihtoehtoa mielessä! Harmi vaan ku ei osaa valita niistä parasta, pitäskö oottaa niin kauan että yksi on ylitse muiden vai arpoa? Ei oo hetken mielijohteen tuotoksia kuitenkaan, eli aika samoilla viivoilla ovat.

Pistä kaikki. :D

Keskiviikkona pitäs lähteä jutteleen tatuoijan kanssa ideoista. Jänskää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom