Tatskat

Itse aikanaan (jo paljon ennen kuin kaveri otti siellä kuvan) jouduin usein töiden takia kulkemaan ko. mestan ohi Hakaniemessä ja pelkkä näyteikkuna kiinnitti huomion. Vaikka itse olenkin, ainakin vielä tällä hetkellä, henkeen ja vereen mustavalkoinen-mies, niin jotenkin ne räiskyvät oranssit, vihreät, sun muut vaan pisti hyvin positiivisessa mielessä silmään. Ja viimeinen naula arkkuun olikin sitte se, ku kaveri siellä tosiaan kävi kuvan ottamassa, niin aloin hyvin vahvasti harkitsemaan kyseistä paikkaa itsellenikin seuraavaksi asiointipaikaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moi kaikki tampereelaiset, tai tampereen tautuoijista tietävät. Ois muutto tod.näkösemmin Tampereelle syksyllä, ja sieltä toivoisin löytäväni osaavan tatuoijan eräälle rintakuvalle mitä olen suunnitellut jo kohta kaksi vuotta.

Osaisko joku suositella hyvän ja laadukkaan rintakuvan teon osaavia liikkeitä, henkilöitä Tampereelta, että osaan vähän tässä alkaa tehdä taustatyötä.

Kiitos.

Moi kaikki tampereelaiset, tai tampereen tautuoijista tietävät. Ois muutto tod.näkösemmin Tampereelle syksyllä, ja sieltä toivoisin löytäväni osaavan tatuoijan eräälle rintakuvalle mitä olen suunnitellut jo kohta kaksi vuotta.

Osaisko joku suositella hyvän ja laadukkaan rintakuvan teon osaavia liikkeitä, henkilöitä Tampereelta, että osaan vähän tässä alkaa tehdä taustatyötä.

Kiitos.

Takomoon on siirtynyt AaDee ainakin ja muutkin tekevät hyvää jälkeä mitä on tullut nähtyä.

http://www.takomotattoo.com/

Onko nää Syltyn tatskat aitoja, vai vaan roolia varten maalatut? Kellään parempaa tietoa?

071507sly_tat.jpg

Syltyn tatskat taitaa olla ihan aitoja ja lisää tietoa löytyy asiasta:

http://www.tattoopaparazzi.com/index.php/celebrity/tattoos/sylvester_stallone_tattoos.html

http://revver.com/video/510845/sylvester-stallone-shows-off-his-awful-new-tattoo/

Joo, toi Luis Vutton (miälie) Monogrammi-sia ois vitun siisti takapihalla röhkimässä!
Sitten kun se kuolit, vois tehdä siitä jonun homolaukun ja ois todella "chic" yms.
:)

Tänään tehtiin tatuointi kainaloon. Ei niin paha kuin odotin ja äärivivat meni yllättävänin kivuttomasti, mutta väritettäessä rupes vähän jo olemaan malttamaton valmistumisen suhteen. Saas nährä miten paranee. Toivottavasti hyvin.

Joo, toi Luis Vutton (miälie) Monogrammi-sia ois vitun siisti takapihalla röhkimässä!
Sitten kun se kuolit, vois tehdä siitä jonun homolaukun ja ois todella "chic" yms.
:)

Tänään tehtiin tatuointi kainaloon. Ei niin paha kuin odotin ja äärivivat meni yllättävänin kivuttomasti, mutta väritettäessä rupes vähän jo olemaan malttamaton valmistumisen suhteen. Saas nährä miten paranee. Toivottavasti hyvin.

Ihanko kainalokuoppaan vai siihen ympärille?

Joo, ehkä kun vähän paranee. En kauhian hanakasti ole kuvia pistänyt nettiin, ihan tietoinen valinta. Mutta ehkä sitä vois läimästä.

Mutta katotaan niitä kuvia parin päivän päästä kun on vähän rauhottunut.

Kyyllähän noita löytyy. Vasen käsi täynnä kämmenselkää myöten. Oikean käden "biomechanical"-setti pahasti kesken. Oikeassa kämmenselässä on koko kämmenen kokonen kallo..(rystyset o muuten aika veemäinen paikka!). Lisää tulossa...."tyhjää" ihoa löytyy vielä paljon:D

Itsellä meni neljä tuntia kuvaa hakatessa, ja kyllä joutuu myöntämään että muutaman kerran tuli kirottua oikein kunnolla. Mä en kyllä pystyis istumaan mitään kahdeksan tunnin sessioita kerralla. Ton neljä tuntia kesti, mutta eipä sit illalla tehtykään mitään.
Ja parempi että tatuoija hieroo ja nysvää kuvan kerralla kohdalleen, koska ei ne korjaukset kai sen nopeempaan parane. Hattua nostan kyllä kaikille, ketkä ottaa kylkeen tai jalkapöytään kuvia. Musta ei ois siihen.

Ei jalkapöytä niin pahalta tunnut, ainakaan muistaakseni. Tosin mulla on aika pieni ja ei niin täyteen väritetty pläjäytys...

Olkapään yläosa tai pääliosa, olkanivelen päällä siis...
...oli ainakin mulle paljon pahempi. Paljon jotain hermoja ja päähän meneviä hermoratoja ja isoja suonia. Neula tuntuu melkein menevän niveleen asti ja tuntui oikeasti aika häijyltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom