Tatskat

jei, tänään tuli kahdeksas kuva nahkaan. Pohkeeseen melko alas, aika vittumainen paikka, kirveltää paljon enemmän ku esim. epäkkäisiin.

Kiva kiva, ite olisin pohkeeseen ottamassa... :(

Jos ottais ylempään kohtaan pohkeeseen, tehtiinkö sulla yhtään ylöspäi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä nyt hyvä ihminen mieti sitä kuvan sijaintia kivun perusteella. Kyllä sen kestää. Mulla on aika ylhäällä pohkeessa ja tuntui kyllä enemmän kuin kädessä olevat + oli paskamaisin parantua, mutta se on lyhyt aika verrattuna siihen kuinka kauan se kuva sitten on iholla. Suunnittelet sen mukaan mikä on juuri sille kuvalle paras sijainti omaan silmääsi. Niin kauan kun merkittävin tekijä kuvan ottamiselle on miettiä missä sattuu vähiten suosittelen olemaan ilman.

Aamen. Aika varmasti alkaa harmittamaan jos kivun pelossa menee ottamaan kuvan "väärään" paikkaan.
Ei pohkeen sivu ainakaan ole mikään erityisen paha paikka, mulla on nilkasta melkein polveen asti kuva ja ainoastaan nilkkaluun alapuolella sattui. (se sitten sattuikin aivan hele-vetisti...)

Ja se kipu on vain hetkellistä. Ei sitä sitten enää edes muista myöhemmin :)
Mutta olen samaa mieltä.. Ei kannata sen perusteella valita paikkaa, mikä sattuu vähiten...

Kiva kiva, ite olisin pohkeeseen ottamassa... :(

Jos ottais ylempään kohtaan pohkeeseen, tehtiinkö sulla yhtään ylöspäi?

No ei se niin paljoa satu. On mulla ylempänäkin isompi kuva ja se on aika saman tuntusta koko pohkeessa. Älä tosiaan sen perusteella mieti että mikä sattuu eniten.

Joo kyllä nuo kivut kestää, ottaa vaikka hammassuojat ni voi purra rauhassa hampaita yhteen..:D Itellä näin jälkeenpäin ajateltuna tuo kylki kuvaa erittäin hyvin tatuoinnin teemaa, niin paljon tuskaa ja kipua on tullut koettua kun läheisiä on kuollut ympäriltä. Tänään sitten jatkamaan leimaa loppuun asti, hope so. Pitää pistellä sitten kuvaa tänne kuhan kerkeää.

Joo kyllä nuo kivut kestää, ottaa vaikka hammassuojat ni voi purra rauhassa hampaita yhteen..:D Itellä näin jälkeenpäin ajateltuna tuo kylki kuvaa erittäin hyvin tatuoinnin teemaa, niin paljon tuskaa ja kipua on tullut koettua kun läheisiä on kuollut ympäriltä. Tänään sitten jatkamaan leimaa loppuun asti, hope so. Pitää pistellä sitten kuvaa tänne kuhan kerkeää.

Mullakin suunitelmissa ottaa seuraava leima kylkeen. Pitää vissiin kasvattaa vähä vyötärönympärystä tota projektia varten, ettei ota neulat kivasti kylkiluihin :eek:

Laita sit kuvaa :thumbs:

Trrrhoplaa! Tänään sitten varataankin jo vasemman hihan ajat. Vissiin sen 4 kertaa varaan jo, niin saa tatuoinnin valmiiksi ajallaan. Ajattelin ottaa ihan ranteesta hartiaan, lähelle kaulaa. Mutta sillä tavalla kuitenkin, että voi aina peittää paidalla.

Jos en olisi toimistotöissä, niin ottasin aika varmasti myös kaulaan kuvaa. Käsiin en ehkä ottaisi kuvia. Jostain kumman syystä ne ei enää näytä niinkään hienoilta.

En tiedä onko tässä ketjussa jo mainittu mutta kyllä noitakin hulluja löytyy...
Tsekkaa vaikka bmeink.com ja "eyeball tattoos".

Ei kyllä kummoisia ole olleet ne "tatuoinnit" silmämunaan mitä itse oon nähnyt. Tökitty epämääräinen söherrys väriä silmään ja tatuoinniksi pitäisi kutsua?

Enhä mä paikkaa oo vaihtamassakaan, mut saahan sitä kysellä...

Nyt vaan varmistin sen, etten ihan alas sitä laita. Eli tonne vähä ylemmäs. Kyllä mä sen sinne otan.

Toivottavasti ei sit jalat kovin heilu... Rintaan ku otin nii se sattu ihan mukavasti ja meinasin heilua välillä, huomasin ite selkeästi vaikka ei se tatuoija mitään sanonukkaa

Melekone mylly

Nyt vaan varmistin sen, etten ihan alas sitä laita. Eli tonne vähä ylemmäs. Kyllä mä sen sinne otan.

Toivottavasti ei sit jalat kovin heilu... Rintaan ku otin nii se sattu ihan mukavasti ja meinasin heilua välillä, huomasin ite selkeästi vaikka ei se tatuoija mitään sanonukkaa

Melekone mylly

No uskoisin että tatuoijan on helpompi pitää sun jalasta kiinni kun tatuoi.

Melekone mylly

Mites sä oikeen alaikäsenä noita tatskoja otat? Vai saako jo noin nuoret nykyään kuvia vanhempien "luvalla"? Vai käytsä jossain kotitakomossa?

Mites sä oikeen alaikäsenä noita tatskoja otat? Vai saako jo noin nuoret nykyään kuvia vanhempien "luvalla"? Vai käytsä jossain kotitakomossa?

En tiiä mikä sulla on ideana, haluatko saarnata vai mitä, mutta ei mua sinänsä se nyt kiinnosta.

Joo, vanhempien luvallahan niitä saa jo 15-vuotiaana jostain paikoista.

Saarnaamaan ei kannata lähteä kenellekkään.
Eri asia tietysti jos meinaa ottaa jonkun kullin kuvan otsaan niin sitten.
Ihan hyvin voi nuorenakin ottaa tatuointeja kunhan ei mene yli se homma. Järki kädessä joka-asiassa niin hyvä tulee :thumbs:

Viel jäi kesken, puuuh! 4,5h jakso tällä kertaa olla, ei vaan enää pystyny, nohh ei tosta jääny ku vähän valkosta väriä puuttumaan, muutenpa tuo onki sit valmis. Katotaas osaanko pistää kuvia...

Vähän tuppaa kiiltää nää rasvat :/
B7g.jpg

Täs isompana sama..

http://kuvaton.com/k/B7g.jpg

Toinen..

http://kuvaton.com/k/B71.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom