Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon täysin sitä mieltä, että tatuointien ei tartte miellyttää ku kantajaansa. Mulle sanottiin, että et voi ottaa perhostatskoja, koska et oo pieni ja siro. Mitä hemmettiä? Ilkeesti sanottuna ko. kommentoija on kyllä lillureisisempi ja isoahterisempi ku mä. No, mulla on nyt sitten seittisiipisiä perhosia käsivarressa, kun ne kerran siihen halusin :D

Polvitatskasta on tullut hienoa kommenttia tyyliin, että se onki hienompi ku luulin :D Kyllä tuo kuva hyvin tuohon polveen istuu :)

Ei vittu nyt kannata ottaa muiden mieliks mitään leimoja. Oisit ottanu ihan semmoset perhoset ku halusit.

Mulla on tossa oikeessa olkapäässä numero "13" ja vähän triibalia sen ympärillä.

Ja se 13 tuo mulle onnea ;)
Toivottavasti tuo silloinkin onnea, jos joskus jonnekkin Keski-Amerikan hiekkarannoille eksyt ilman paitaa ja tuo 13 luku näkyy. Varmasti saat huomiota.

Toivottavasti tuo silloinkin onnea, jos joskus jonnekkin Keski-Amerikan hiekkarannoille eksyt ilman paitaa ja tuo 13 luku näkyy. Varmasti saat huomiota.

No jos väärään paikkaan menee niin oikeastaan ihan mikä tahansa tatuointi voi olla huono vaihtoehto.
Esimerkiksi apila taas yhdysvalloissa tietyissä paikoissa ei tuokkaan niin paljon onnea kuin pitäisi :D

Ei vittu nyt kannata ottaa muiden mieliks mitään leimoja. Oisit ottanu ihan semmoset perhoset ku halusit.

Mä ilmaisin itseäni väärin. Huomasin just. Mun pointti oli se, että ei todellakaan tarvi välittää muiden mielipiteitä. Ja niin mä teinkin eli on just sellaset kuvat ku ite halusin :) Nyt vituttaa itteänikin, että kirjoitin kiiressä päinvastoin kuin tarkotin. Pahoittelut.

No jos väärään paikkaan menee niin oikeastaan ihan mikä tahansa tatuointi voi olla huono vaihtoehto.
Esimerkiksi apila taas yhdysvalloissa tietyissä paikoissa ei tuokkaan niin paljon onnea kuin pitäisi :D

Joissain osissa jenkkilää pääsee hengestään pelkästään väärän väristen vaatteiden takia... :D

Joissain osissa jenkkilää pääsee hengestään pelkästään väärän väristen vaatteiden takia... :D

Chicago kuuluu juuri näihin. Jos satut esim. liikennevaloissa vilkaisemaan oikeaa kaveria niin taivaan portit aukeaa. Tuttuva oli siellä niin sukulaiset käski liikennevaloissa olessa tuijottamaan maahan. Sen verran rankkaa meininkiä! Tietty onhan sielläkin rauhallisia mestoja, missä ei tarvitse kulkea pelko perseessä.

Mulla on aina ollut sellainen periaate, että mitä v***n väliä on toisten mielipiteillä/mieltymyksillä. Kaikki kuvat on otettu just siksi, kun ne on omaan silmään siistejä, jos joku muukin tykkää niin ok. Seuraavaan kuvaa tulee kolme pientä perhosta. Sain jo niistä palautetta, kun valistin millaisen meinaan ottaa. On se vaan niin hienoa huomata, että on olemassa ihmisiä, jotka ei oikeasti tajua. Ihan sama. :rock:

Mä ilmaisin itseäni väärin. Huomasin just. Mun pointti oli se, että ei todellakaan tarvi välittää muiden mielipiteitä. Ja niin mä teinkin eli on just sellaset kuvat ku ite halusin :) Nyt vituttaa itteänikin, että kirjoitin kiiressä päinvastoin kuin tarkotin. Pahoittelut.

Äh, kyllä mäkin tohon vähän liian hanakasti vastasin. Arvelinkin, ettet sä tosiaan ottais muiden mieliksi kuvia. Ei sun tartte yhtään pahoitella.

Oon täysin sitä mieltä, että tatuointien ei tartte miellyttää ku kantajaansa. Mulle sanottiin, että et voi ottaa perhostatskoja, koska et oo pieni ja siro. Mitä hemmettiä? Ilkeesti sanottuna ko. kommentoija on kyllä lillureisisempi ja isoahterisempi ku mä. No, mulla on nyt sitten seittisiipisiä perhosia käsivarressa, kun ne kerran siihen halusin :D

Polvitatskasta on tullut hienoa kommenttia tyyliin, että se onki hienompi ku luulin :D Kyllä tuo kuva hyvin tuohon polveen istuu :)

Ei nyt tavallaan liity asiaan, mutta "violetti" sanoi ottaneensa perhosia vaikka joku reidekäs oli hanttiin laittanut. Sitte iso_niz vastaa, "oisit ottanu ihan semmoset perhoset ku halusit". No niinhän violetti teki, mutta sitten violetti sanookin, että kirjotti ihan päin vastoin kuin mitä tarkoitti..

Siis ethän kirjottanu? Vai oonko mä teiän keskustelusta nyt niin pihalla..

Lopulta iso_niz kertoo, että kirjoitti liian hanakasti :D
Siis mitä tässä tapahtuu..?!

Ei nyt tavallaan liity asiaan, mutta "violetti" sanoi ottaneensa perhosia vaikka joku reidekäs oli hanttiin laittanut. Sitte iso_niz vastaa, "oisit ottanu ihan semmoset perhoset ku halusit". No niinhän violetti teki, mutta sitten violetti sanookin, että kirjotti ihan päin vastoin kuin mitä tarkoitti..

Siis ethän kirjottanu? Vai oonko mä teiän keskustelusta nyt niin pihalla..

Lopulta iso_niz kertoo, että kirjoitti liian hanakasti :D
Siis mitä tässä tapahtuu..?!

iso_niz ymmärsi violetin kirjoituksen väärin ja luuli, että muiden mielipiteiden takia hän otti erilaisen tatuoinnin kuin alunperin piti... tämän jälkeen violetti korjasi Iso_nizin väärin ymmärryksen...izo_nizin kirjoittaminen liian hanakasti, voi tarkoittaa joko, että hän kirjoitti liian hätäisesti lukematta postausta kunnolla, tai että vastaus oli liian kärkäs.

Ole hyvä.

Jaksu, tää mun lauserakenne "Oon täysin sitä mieltä, että tatuointien ei tartte miellyttää ku kantajaansa." oli tosi epäselvä. Siitä pystyy ymmärtämään myös niin, että olen täysin eri mieltä kuin muut, että mielestäni pitää miellyttää muita. Jos olisin kirjoittanut "Oon täysin eri mieltä: tatuointien ei tartte miellyttää kuin kantajaansa", olisin ilmaissut itseäni paljon selkeämmin.

Polveen on tullut jo kunnolla rupea ja pian se alkaa hilseillä ja on vähän jo alkanutkin. Reilun viikon päästä pääsee jo saunaan, jee :) Polvitatskanotto oli ihan mielenkiintoinen - tosin hieman kivulias kokemus. Eka tunti oli ihan okei. Viimoinen tunti oli jo aika kova koettelemus. Yhteensä kolme tuntia nakuteltiin. Yllätyin, että kertaakaan ei tullut tippa linssiin. Seuraavana päivänä jalka oli kuin mikäkin puupölkky. Enää polvi ei ole kovin turvonnut. Tässä jo mietiskelen, milloinka toiseen polveen tuis kuva :D Haluan molempiin polviin old skuul -ruusut tilpehööreineen.

Huomenna sitten klo 16:00 ensimmäistä tatuointia ottamaan. Täytyy sanoa että ei kyllä jännitä yhtään :) Sitten ehkä ihan pikkuisen kun neula alkaa lähenemään ihoa ensimmäisen kerran.

Huomenna sitten klo 16:00 ensimmäistä tatuointia ottamaan. Täytyy sanoa että ei kyllä jännitä yhtään :) Sitten ehkä ihan pikkuisen kun neula alkaa lähenemään ihoa ensimmäisen kerran.

Hahhah, muistan ite oman ekan kerran (kaikkienhan se pitäisi :hyvä:). Kun neula alkoi lähestyä ihoa ensimmäistä kertaa, ajattelin vain että voi saatana jos se sattuu ihan vitusti. Mutta eihän se sattunut. Omasta mielestä sitä vähän liikaa korostetaan sitä kipua.

Tosin onhan niitä joitakin aika pahoja paikkoja, kuten esim. rinta ja kyljet. Ja itsellekin on rintaan tikattu.

Hahhah, muistan ite oman ekan kerran (kaikkienhan se pitäisi :hyvä:). Kun neula alkoi lähestyä ihoa ensimmäistä kertaa, ajattelin vain että voi saatana jos se sattuu ihan vitusti. Mutta eihän se sattunut. Omasta mielestä sitä vähän liikaa korostetaan sitä kipua.

Tosin onhan niitä joitakin aika pahoja paikkoja, kuten esim. rinta ja kyljet. Ja itsellekin on rintaan tikattu.

Eikä se rintakaan kokonaan, ennemminkin nännin vierestä sekä rintalihasten välistä. Toinen mikä ei oikein ollut mieleen oli tuo hauiksen sisäpuoli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom