Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläni on vatsassa tatuointi ja kipu on varmaan vähän kovempi vielä tuolla kyljessä. Vatsaan tatuoiminen sattui aivan pirusti, paljon enemmän kuin rinta tai olkavarren sisäosa.Onks kellään kyljessä levää? Sattuu varmasti ihan *itusti? :curs: Aattelin ottaa toisen tatuointini, mutta paikka on vielä vähän auki..Joko kylkeen tai sääreen..olkavarteenkin aattelin mut tuntuu niin tylsältä paikalta.. :/ Suht iso leima kyseessä..
Kiitos kiitos En laskenu tunteja mutta veikkaisin että jossain päälle 40h. Noita polven kohtia ja taipeita suosittelen kaikille. Ei paljon hymyilyttänyt tai puheltu siinä vaiheessa ku tuntu et se neula menee lumpion läpi :DKahlis: Ihan älyttömän hieno toi sun jalan kuvan. Kauanko mahtaa olla teko tunteja takana?
Noi taipeet kyllä varmasti tehnyt hyvää :DKiitos kiitos En laskenu tunteja mutta veikkaisin että jossain päälle 40h. Noita polven kohtia ja taipeita suosittelen kaikille. Ei paljon hymyilyttänyt tai puheltu siinä vaiheessa ku tuntu et se neula menee lumpion läpi :D
Elikkäs kävin hakemassa toisen kuvan ja tällä hetkellä jo kolmatta kuvaa ko. paikasta ja ajatteln kirjoitella siitä tänne.
Vaasankatu 4:ssä sijaitseva liike jonka päätatuoija Olivia on tehnyt minulle 2 kuvaa. Niska kuvasta laittelinkin tänne jo aikaisemmin kuvan ja nyt sitten jalkaan tuli hieman isompaa kuvaa joka valmistui viime viikolla. Tällä hetkellä työn alla on sitten hiha toiseen käteen. Ohessa kuva jalasta, kuvassa tosin vielä jalka vähän keskeneräinen. Valmiista kun en ole vielä saanut otettua kuvaa. Pitää odotella, että se paranee.
Ehkä vähän selostusta siitä miten se jalan kuva syntyi. Halusin lohikäärmeen jalkaan ja Olivia piirtelikin sen minulle jalkaan vapaalla kädellä. Lohikäärmettä tehdessä sitten tuli idea, että jos vähän tehtäisiin taustoja sille ja siitähän se sitten "levisi" vähän käsiin :D tai jalkaan tässä tapauksessa. Olen enemmän kuin tyytyväinen siitä mitä tuli!! Olivian kanssa oli mukava jutella ja ideoitiin yhdessä kuvaa ja sitä mukaa sitten piirreltiin tuota kuvaa. Vapaalla kädellä siis ja sitä mukaan kun saatiin hommaa eteenpäin niin valmis kuvakin alkoi kehittymään.
Olivia tuntui olevan ihan omimmillaan kun saivähän vapauksia toteuttaa itseään. Ei sillä etten uskoisi että siirtokuvalla tehdyt mikään ongelma olisi.
Liikkeestä itsestään:
Liikkeessä on kaksi tatuoijaa. Olivia ja Joona sekä tiskin takana tatuoija harjoittelija Oona. Olivian varauskirja on täynnä heinäkuulle saakka, mutta Joonalla vielä oli aikoja jäljellä. Joonalta olenkin ottamassa kuvaa helmikuussa. Maaliskuussa otetaan Olivialle uusia aikoja varauskirjaan taas.
Oonan suunnittelema kuva tulee käteen jossain vaiheessa kun vaan ehditään saamaan aikaa.
Tatuoijat ovat mukana suunnittelemassa kuvaa ja tekivät pyynnöstäni erilaisia fontteja ja malleja ja heistä on ollut suuri apu kuvan suunnittelussa. Etenkin kun itse osaan piirtää tikku ukkoja melkeen oikein.
Liikkeessä oli myynnissä tatska rasvoja ja tatuointi tarvikkeita ja jotain perus lävistyskoruja. Lävistyksiäkin tekevät jonkun verran, mutta päätuote on kuitenki tatuoinnit.
Jossain välissä kuulemma tulossa myös protskujuomaa ja protskupatukkaa kun isommat äijät niitä tarvitsevat ettei tarvitse joka välissä kantaa evästä mukana. Sitä odotellessa...
Kaiken kaikkiaan jäihyvä maku liikkeestä ja otan vielä jokusen kuvan sieltä.
Lämpimästi voin suositella!!!! :thumbs:
Liikkeelle tulossa omat sivut lähiaikoina tässä tällä hetkellä toiminnassa oleva:
http://www.tattoonation.net/helsinki/
Jaa jotkut messut tulossa vai? Pitäähän siel varmaan sit käydä kurkkaamassa.
Ei ketää satu tietämään mistä löytää hyviä vinkkejä japsikuviin, olis mukava jatkaa tota kättä samalla teemalla.
Tosi haaleat värit. Näyttää ihan puuväreillä tehdyltä.
Sä oot ehkä negatiivisin ihminen (ainakin täällä tatska ketjussa) mitä olen eläessäni nähnyt :D
Tässä ois hieman kattavampaa (ja varmasti originaalimpaa) kuvaa:
Yellow Blaze
Mieshän on nimeltään Shige.
Mä kans katoin et pirun hienoja kuvia.
tästä kuvasta tykkään niin pirusti varmaan johtuu tosta väristä :D
http://www.yellowblaze.net/gallery/b_others/sh_0952w/photo_01.html