Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai saatana. Kuus tuntia joutu eilen istumaan, mutta tulihan se kutakuinkin valmiiksi..:dance:
en jaksa selata koko threadii, mut miten pitkää yleensä pitää olla poissa salilta kun ottaa kuvaa? Viimeinen kuva ku tuli otettuu nii oli taukoo salilta nii kerkes parantuu rauhassa.
Ai saatana. Kuus tuntia joutu eilen istumaan, mutta tulihan se kutakuinkin valmiiksi..:dance:
Riippuu vähän missä se tatska on ja miten hankautuu. Itse en pitänyt päivääkään taukoa ja hyvin on pysynyt. Tuntuu, että kaikki urheilun ja saunan välttämiset on vähän hätävarjelun liioittelua. No, on kai se hyvä pelata varman päälle kuitenkin. Tosin itse en pelannut ja hoito ja rasvauskin oli vähän niin ja näin. Ihan hyvältä ne silti näyttää. En sitten tiedä vaikuttaako se, että mulla on kuulemma aivan järjettömän paksu nahka.en jaksa selata koko threadii, mut miten pitkää yleensä pitää olla poissa salilta kun ottaa kuvaa? Viimeinen kuva ku tuli otettuu nii oli taukoo salilta nii kerkes parantuu rauhassa.
Kuinka kauan tuota tehtiin yhteensä?^ Portable art, eipä sen syvällisempää merkitystä kun nättejä kuvia..:D
Kuinka kauan tuota tehtiin yhteensä?
Riippuu vähän missä se tatska on ja miten hankautuu. Itse en pitänyt päivääkään taukoa ja hyvin on pysynyt. Tuntuu, että kaikki urheilun ja saunan välttämiset on vähän hätävarjelun liioittelua. No, on kai se hyvä pelata varman päälle kuitenkin. Tosin itse en pelannut ja hoito ja rasvauskin oli vähän niin ja näin. Ihan hyvältä ne silti näyttää. En sitten tiedä vaikuttaako se, että mulla on kuulemma aivan järjettömän paksu nahka.
Toi 3-4 päivää riitti mulla ihan hyvin kun forkkuihin otin. Ohut kerros vaan rasvaa siihen kuvan päälle ja t-paidassa salille. Kunhan et vaan hiero sitä kuvaa mihinkään tankoihin yms. :D