Tatskat

Ai saatana. Kuus tuntia joutu eilen istumaan, mutta tulihan se kutakuinkin valmiiksi..:dance:
pilluorava.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pitäs löytää jostain symboleja tms. jotka kuvastaa lasten/perheen tärkeyttä. tulis syntymäaikojen kanssa samaan kuvaan, forkkuun. ideoita? sivustoja?

en jaksa selata koko threadii, mut miten pitkää yleensä pitää olla poissa salilta kun ottaa kuvaa? Viimeinen kuva ku tuli otettuu nii oli taukoo salilta nii kerkes parantuu rauhassa.

en jaksa selata koko threadii, mut miten pitkää yleensä pitää olla poissa salilta kun ottaa kuvaa? Viimeinen kuva ku tuli otettuu nii oli taukoo salilta nii kerkes parantuu rauhassa.

Eiköhä sellaset 4 päivää riitä, rasvaa vaan sitä paikkaa, missä se nyt onkaan, ja sit sen ei varmaan ois kovin hyvä hinkata mihinkään.

Ai saatana. Kuus tuntia joutu eilen istumaan, mutta tulihan se kutakuinkin valmiiksi..:dance:
pilluorava.jpg

Wuhuu! Tältä kuvan täytyy näyttää. :hyvä: Eikä miltään rävellykseltä.

Riippuu vähän missä se tatska on ja miten hankautuu. Itse en pitänyt päivääkään taukoa ja hyvin on pysynyt. Tuntuu, että kaikki urheilun ja saunan välttämiset on vähän hätävarjelun liioittelua. No, on kai se hyvä pelata varman päälle kuitenkin. Tosin itse en pelannut ja hoito ja rasvauskin oli vähän niin ja näin. Ihan hyvältä ne silti näyttää. En sitten tiedä vaikuttaako se, että mulla on kuulemma aivan järjettömän paksu nahka.

^Noi värit toimii hyvin yhdessä, eikä niitä ole liikaa...hyvä kuva, mutta erityisesti tykkään tosta puusta taustalla :thumbs:

Riippuu vähän missä se tatska on ja miten hankautuu. Itse en pitänyt päivääkään taukoa ja hyvin on pysynyt. Tuntuu, että kaikki urheilun ja saunan välttämiset on vähän hätävarjelun liioittelua. No, on kai se hyvä pelata varman päälle kuitenkin. Tosin itse en pelannut ja hoito ja rasvauskin oli vähän niin ja näin. Ihan hyvältä ne silti näyttää. En sitten tiedä vaikuttaako se, että mulla on kuulemma aivan järjettömän paksu nahka.

Forkkuun tulee..sen ei pitäs mihinkään kyl hankautuu treeninkään aikana. Ne ekat päivät tulee poissa oltuu salilta, mut sit 3-4päivän päästä ainaki kevyesti reenailee.

Niin, edellisen kun otin nii ihan normaalisti kävin saunassa jo viikon jälkee ja kuva näyttää erittäin hyvältä. Kuha järki päässä, ja muistaa pestä ja rasvailla nii vaikee se on ryssii.

Toi 3-4 päivää riitti mulla ihan hyvin kun forkkuihin otin. Ohut kerros vaan rasvaa siihen kuvan päälle ja t-paidassa salille. Kunhan et vaan hiero sitä kuvaa mihinkään tankoihin yms. :D

Se on kyl ihan yliammuttua et ei sais mennä saunaan/aurinkoon/treenaamaan yms.
Mul on sama ku Powerhousulla, rasvannu vähän miten sattuu ja ihan normaalisti remunnu ilman mitään ongelmia.
Eniten sattu vetää vetopuvusta olkaimet ylös ku oli epäkäs kaulan juureen asti tummennettu :D

Toi 3-4 päivää riitti mulla ihan hyvin kun forkkuihin otin. Ohut kerros vaan rasvaa siihen kuvan päälle ja t-paidassa salille. Kunhan et vaan hiero sitä kuvaa mihinkään tankoihin yms. :D

Jees, joku tais sanoo et laita pitkähihainen ja väljä puuvillapaita sitä suojaamaan. Mut niinku sanoit nii ite kyl tuntuu luontevammalta lähtee just t-paidassa. Enemmänhän se kuva hengittää sillo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom