Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nick Baxter tulee Helsinki Inkkiin, eli heti perjantaina jonottomaan jos häneltä haluaa kuvan.
Itse en pidä miehen tyylistä. Näyttävät varmasti uusina todella hienoilta, mutta miten kestävät aikaa? Mustia ääriviivoja ei mies hirveästi taida harrastaa ja muutenkin tyyli on niin pehmeän kolmiulotteinen, että pieni epäilys ainakin minulle tulee.
Lisäksi aiheet ei ole oikein mun mieleen, mutta se nyt ei tavallaan kuulu tähän.
Itsehän olen menossa ensimmäisen kerran elämässäni tatuoijalle ensi keskiviikkona. Aion hankkia sähkökitaran jonka ympärille tulee teksi Rock n Roll :P Tiedän että kuulostaa laimealta eikä välttämättä ole "katu-uskottava" tai "kuul" mutta pidän itse siitä. Tuo Rock N Roll on mielestäni niin kuolematon lause ja musiikkityyli että sen voi ihan helposti pistää ihoonsa, tietenkin pidän myös rock musiikista hyvin paljon ja sen takia tämän tatuoinnin olen menossa hakemaankin.
No pitääkö sen sitten olla katu-uskottava tai kuul muuta kuin omasta mielestä soitteletko itse?
Kaveri puhu just että ois olemassa sellasia 2-3 vuoden tatksoja. Eli ne pysyis vaan n. 2 vuotta ja katoais sitte. Ootteko kuullu aikasemmi, mistä niitä saa ja paljonko maksaa? näyttääkö edes oikeilta tatskoilta?
En tosiaan näe tuossa mitää pointtia sillä tatskanhan on tarkoituskin olla ikuinen. Nykyihminen ei voi mennä naimisiinkaan ilman avioehtoa tai muuta takaporttia. Kaikki mulle heti nyt, ja huomenna kaduttaa...
Itsehän olen menossa ensimmäisen kerran elämässäni tatuoijalle ensi keskiviikkona. Aion hankkia sähkökitaran jonka ympärille tulee teksi Rock n Roll :P Tiedän että kuulostaa laimealta eikä välttämättä ole "katu-uskottava" tai "kuul" mutta pidän itse siitä. Tuo Rock N Roll on mielestäni niin kuolematon lause ja musiikkityyli että sen voi ihan helposti pistää ihoonsa, tietenkin pidän myös rock musiikista hyvin paljon ja sen takia tämän tatuoinnin olen menossa hakemaankin.