Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nick Baxter tulee Helsinki Inkkiin, eli heti perjantaina jonottomaan jos häneltä haluaa kuvan.

Itse en pidä miehen tyylistä. Näyttävät varmasti uusina todella hienoilta, mutta miten kestävät aikaa? Mustia ääriviivoja ei mies hirveästi taida harrastaa ja muutenkin tyyli on niin pehmeän kolmiulotteinen, että pieni epäilys ainakin minulle tulee.

Lisäksi aiheet ei ole oikein mun mieleen, mutta se nyt ei tavallaan kuulu tähän.

Nick Baxter tulee Helsinki Inkkiin, eli heti perjantaina jonottomaan jos häneltä haluaa kuvan.

Itse en pidä miehen tyylistä. Näyttävät varmasti uusina todella hienoilta, mutta miten kestävät aikaa? Mustia ääriviivoja ei mies hirveästi taida harrastaa ja muutenkin tyyli on niin pehmeän kolmiulotteinen, että pieni epäilys ainakin minulle tulee.

Lisäksi aiheet ei ole oikein mun mieleen, mutta se nyt ei tavallaan kuulu tähän.

Taitaa olla herra Baxter perunut.... http://www.helsinki-ink.fi/artists/ , hänen nimensä vielä jonkin aikaa sitten löytyi, mut ei enää.

Jos kuvassa on paljon haaleita värejä, ei juurikaan kannata olla auringossa.. Voisin kyl nickiltä kuvan ottaa.. harkitaan!

Perui?
No kappas kerpele. En tosiaan ole tapahtuman sivuja kurkkinut pitkään aikaan.
Harmi kyllä, olisi varmaan moni halunnut mieheltä kuvaa.

Kaveri puhu just että ois olemassa sellasia 2-3 vuoden tatksoja. Eli ne pysyis vaan n. 2 vuotta ja katoais sitte. Ootteko kuullu aikasemmi, mistä niitä saa ja paljonko maksaa? näyttääkö edes oikeilta tatskoilta?

En ymmärrä mitä järkeä noissa on. Jos siitä tatuoinnista tulee hyvä niin siitä tykkää luultavasti niin paljon että sen haluaa ihoonsa jättää, vituttaisi ajatus siitä että se tulee lähtemään siitä pois. Miten kauan sen kuvan poistuminen sitten muuten kestää? Ei ole varmasti hyvän näköinen kun alkaa "haalistua", tuskin se päivässä siitä häviää.

Itsehän olen menossa ensimmäisen kerran elämässäni tatuoijalle ensi keskiviikkona. Aion hankkia sähkökitaran jonka ympärille tulee teksi Rock n Roll :P Tiedän että kuulostaa laimealta eikä välttämättä ole "katu-uskottava" tai "kuul" mutta pidän itse siitä. Tuo Rock N Roll on mielestäni niin kuolematon lause ja musiikkityyli että sen voi ihan helposti pistää ihoonsa, tietenkin pidän myös rock musiikista hyvin paljon ja sen takia tämän tatuoinnin olen menossa hakemaankin.

Itsehän olen menossa ensimmäisen kerran elämässäni tatuoijalle ensi keskiviikkona. Aion hankkia sähkökitaran jonka ympärille tulee teksi Rock n Roll :P Tiedän että kuulostaa laimealta eikä välttämättä ole "katu-uskottava" tai "kuul" mutta pidän itse siitä. Tuo Rock N Roll on mielestäni niin kuolematon lause ja musiikkityyli että sen voi ihan helposti pistää ihoonsa, tietenkin pidän myös rock musiikista hyvin paljon ja sen takia tämän tatuoinnin olen menossa hakemaankin.

No pitääkö sen sitten olla katu-uskottava tai kuul muuta kuin omasta mielestä :) soitteletko itse?

No pitääkö sen sitten olla katu-uskottava tai kuul muuta kuin omasta mielestä :) soitteletko itse?

Harjoittelen soittamaan sähköskittaa. Ostin tuollaisen peruskitaran muutama viikko sitten. Olen kyllä vielä aloittelija, harjoittelen lähinnä sointuja ja soinnunvaihdoksia sekä totuttelen sormia soittamiseen. Nuorempana osasin jotain akustisella mutta se oli niin kuolettavan tylsää soitella sillä että se sitten vähän jäi :)

Rock- ja hard rock musiikki on olleet lähellä sydäntä 14-vuotiaasta asti kun kuulin ensimmäisen kerran AC/DC:n Thunderstruckin :)

Kaveri puhu just että ois olemassa sellasia 2-3 vuoden tatksoja. Eli ne pysyis vaan n. 2 vuotta ja katoais sitte. Ootteko kuullu aikasemmi, mistä niitä saa ja paljonko maksaa? näyttääkö edes oikeilta tatskoilta?

Ite oon kuullu jostain freedom-tatskoista tms. Eli periaatteessa on kuin normitatska -> ikuinen, mut lähtee laseroimalla täysin veke. Tavistatskojahan saa laseroida enemmänkin ennekuin häipyvät, jos silloinkaan. Googlettakaa tai jos joku tietää enemmän faktaa, niin heitelkää kehiin. En tosiaan näe tuossa mitää pointtia sillä tatskanhan on tarkoituskin olla ikuinen. Nykyihminen ei voi mennä naimisiinkaan ilman avioehtoa tai muuta takaporttia. Kaikki mulle heti nyt, ja huomenna kaduttaa... :rolleyes:

En tosiaan näe tuossa mitää pointtia sillä tatskanhan on tarkoituskin olla ikuinen. Nykyihminen ei voi mennä naimisiinkaan ilman avioehtoa tai muuta takaporttia. Kaikki mulle heti nyt, ja huomenna kaduttaa... :rolleyes:

Samaa mieltä olen Nykiksen kanssa. Omasta mielestä tatuoinnin kuuluukin olla "ikuinen", eli pysyy mukana niin kauan kuin kroppakin pysyy kasassa. Ei tässä kuitenkaan ole kysymys samasta asiasta ihan kuin mentäisiin kampaajalle tai parturiin vaihtamaan hiustyyliä. :rolleyes:

Jännä juttu, että syksyllä otin ekan tatskan....... ja nyt haluisin jo uuden :D
Hehee, ei sitä yhteen kuvaan voi tietenkään jättää..mut millä helvetillä mä pysyn vaikkapa syksyyn asti rauhallisena..? :) Ois jos niin paljo hyviä ajatuksiakin uuteen kuvaan..höh..

No itse olin viimeks muutama viikko sitten leimauksessa, ja jo nyt tekee mieli lissää. Ei vaan rahatilanne aina anna periksi, joten odotella saa taas. Mutta sitten se on viimeistään kesällä tuo oikea hiha laitettava kokonaan.

Pitäs tekstiä vähä laittaa mutta mistäs sitä rahaa sitte sais... Huoh

No onko muiden mielipiteillä nii väliä? Samaha se on kuha ite tykkää, kliseinen lause mut toimiva sellainen.

Oon täysin sitä mieltä, että tatuointien ei tartte miellyttää ku kantajaansa. Mulle sanottiin, että et voi ottaa perhostatskoja, koska et oo pieni ja siro. Mitä hemmettiä? Ilkeesti sanottuna ko. kommentoija on kyllä lillureisisempi ja isoahterisempi ku mä. No, mulla on nyt sitten seittisiipisiä perhosia käsivarressa, kun ne kerran siihen halusin :D

Polvitatskasta on tullut hienoa kommenttia tyyliin, että se onki hienompi ku luulin :D Kyllä tuo kuva hyvin tuohon polveen istuu :)

Suositut

Back
Ylös Bottom