Tatskat

Oon nyt tehny silleen että oon rasvannu sen, antanu olla muutaman tunnin ja pessyt sen varovasti saippualla pois, sitten antanut sen kuivua itekseen ja laittanu uuden kerroksen rasvaa. Tuntuis ainakin toimivan.

Siis koko ajan muutaman tunnin välein vai? Miksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tuo rasva alkaa olla melkolailla kuivunut tuohon jossain 5h päästä.
Pitäiskö sit rasvata harvemmin??

Käytät vissiin Helosania? Sehän kuivuu aika herkästi sellaiseksi laastiksi, jos laittaa paksun kerroksen ja sieltä puskee tavaraa kuitenkin uloskin. Lähinnä sitä ihmettelin, että pitääkö sitä kuvaa niin usein räplätä. Itse rasvaan ohuemmin ja lisään sitten jos kaikki imeytyy, mutta en esimerkiksi työpäivän aikana ole koskenut ihan uuteenkaan tatuointiin enkä joka välissä pese sitä. Vähempi kosketu parempi, eri asia toki jos on paskaisissa töissä.

No tuo rasva alkaa olla melkolailla kuivunut tuohon jossain 5h päästä.
Pitäiskö sit rasvata harvemmin??

Sitä ei tarvitse pestä ku max. kolme kertaa päivässä. Hommaa punasta bepanthenia. Paranee huomattavasti paremmin, ku helosanilla. Bepanthen on rasvaisempi eli ei imeydy niin helposti. Kokeilin ekaa kertaa oikeaan hanskaan ja parani tod. nopeasti. :dance:

Sitä ei tarvitse pestä ku max. kolme kertaa päivässä. Hommaa punasta bepanthenia. Paranee huomattavasti paremmin, ku helosanilla. Bepanthen on rasvaisempi eli ei imeydy niin helposti. Kokeilin ekaa kertaa oikeaan hanskaan ja parani tod. nopeasti. :dance:

Maks kolme kertaa päivässä?:D
Viime sivulla olleessa ohjeessa oli MIN 3 kertaa päivässä:D
En tiedä, ei tuntunut minun iholle sopivan oikein tuo bepanthen...

Mulle on sanottu että suihkuttelua kerran päivässä ois hyvä ainakin, ja viisi kertaa rasvausta aluksi. Mutta enpä ole kenenkään kuullut sanovan että joka rasvauskerralla pitäisi pestä.

Tatuoinnin hoitaminen ei ole kovin kummoista tiedettä. Rasvaa sillon kun tuntuu ja on aikaa (älä anna kokonaan kuivaa), pidä puhtaana ja vältä aurinkoa 2 ekaa viikkoa ja hanki niitä lisää.

Niinhän siinä on mut turhaa. Aamulla,päivällä ja illalla. Se sopii kaikille ! ;)
Kantsii oikeasti kokeilla sitä. Se parantaa ihon huomattavasti paremmin. Varo kuvan kuivumista.
Ei tää kuitenkaan mitää rakettitiedettä eikä aivokirurgiaa ole :hyvä::hyper::hyvä:

Kokeiles sipasta easy tattoota jos jostain löydät. bebanthen pohjaista johon on lisätty vitamiineja sekä jotain muuta. On ainenkin vähän helpommin levittyvää kun ei oo yhtä tönkköä kun bepanthen.

Tatuoinnin hoitaminen ei ole kovin kummoista tiedettä. Rasvaa sillon kun tuntuu ja on aikaa (älä anna kokonaan kuivaa), pidä puhtaana ja vältä aurinkoa 2 ekaa viikkoa ja hanki niitä lisää.

tarkkana pittää olla ja mielellään ottaa töistä saikkuakin sen takia.

Tähän tuntuu porukka takertuvan, niin jatketaan. Onko sulla faktaa tai jonkun artistin tekstiä tukemaan väitettäsi ? Näytin viestisi kahdella tosi arvostetulle tatskaajalle ja vastaus oli :anssi:
Mut turha tätä on jatkaa, kun ei miksikään muutu eli tämä keskustelu jää tähän piste

Omalta kohdalta voin tuohon vastata, että minulle ainakin sanoi mielestäni "arvostettu tatskaaja", että alkoholia ja särkylääkkeitä tulisi välttää, poislukien ibuprofeeni. Ja tuo runsas verenvuoto vaikeuttaa huomattavasti tatskan tekoa kun veri vie sitä väriä mennessään.

Vielä tuohon rasvakeskusteluun pitää osallistua sen verran, että itse olen todennut parhaaksi setiksi että ihan alkuun bebanthenia (mielellään alussa sinistä, sitten punaista), ja loppuaika helosania. Tämä siis tuommoisissa vähän isommissa kuvissa..

Omalta kohdalta voin tuohon vastata, että minulle ainakin sanoi mielestäni "arvostettu tatskaaja", että alkoholia ja särkylääkkeitä tulisi välttää, poislukien ibuprofeeni. Ja tuo runsas verenvuoto vaikeuttaa huomattavasti tatskan tekoa kun veri vie sitä väriä mennessään.

Vielä tuohon rasvakeskusteluun pitää osallistua sen verran, että itse olen todennut parhaaksi setiksi että ihan alkuun bebanthenia (mielellään alussa sinistä, sitten punaista), ja loppuaika helosania. Tämä siis tuommoisissa vähän isommissa kuvissa..

Ei missään nimessä sinistä bebantehnia. Se kuivuu melkein välittömästi, joska seuraa ruven muodostuminen !

itse otin bambutatuoinnin Thaimaassa selkään. Alkulomasta, hyvin kesti merivettä ym hellettä. Ei tulehtunut, ja parani nopeasti.
Rasvasin yöksi vaseliinilla ja puuvillapaita päälle. Ja aamulla rasvasin jollain nopeasti imeytyvällä rasvalla, ja jos meinas kuivua niin päivänmittaan uudelleen.
Aurinkoa hieman välttelin pistin suojaa päälle jos selkäpuolelle aurinkoa otin. Tultiin viime viikolla, ja tatuoinnin otosta on tällä hetkellä joku 3 viikkoa.
Ja täysin parantunut.

Melkein tekis mieli sanoa, että "ai jaa, ihan totta?"
Eihän se kuivu vaikka käyttäs pelkkää vettä, jos kastelee tarpeeksi usein. Eiks je... ;)

itse otin bambutatuoinnin Thaimaassa selkään. Alkulomasta, hyvin kesti merivettä ym hellettä. Ei tulehtunut, ja parani nopeasti.
Rasvasin yöksi vaseliinilla ja puuvillapaita päälle. Ja aamulla rasvasin jollain nopeasti imeytyvällä rasvalla, ja jos meinas kuivua niin päivänmittaan uudelleen.
Aurinkoa hieman välttelin pistin suojaa päälle jos selkäpuolelle aurinkoa otin. Tultiin viime viikolla, ja tatuoinnin otosta on tällä hetkellä joku 3 viikkoa.
Ja täysin parantunut.

Siis kuva on bambu, vaiko kuva tehtiin bambulla? :rolleyes:

Mites on hygienia siellä päin maailmaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom