Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on lavassa lisko. Olisi kiva saada tuohon vielä jatkoksi jonkinlaista koristusta, muuten en ole suunnitellut ottavani lisää tatskoja. Yksi riittää.

Ite voisin ottaa seuraavaks Biohazard merkin, se kun kuvaa mua niin hyvin ku mun hengitys on varmaa haitta muille ihmisille :P

Toissaviikolla kävin ottamassa vanhan tribaalin jatkoksi (sekä osittain päälle) uutta kamaa hartoihin, olkaan, lapaan ja rintaan. 5h suristeltiin ja 2-3h jäljel. Ihanaa. Rintakehän yläosa tuossa solisluun kohdilla oli yllättävän arka paikka, piti jo oikein hammasta purra. :whip:

Mulla on lavassa lisko. Olisi kiva saada tuohon vielä jatkoksi jonkinlaista koristusta, muuten en ole suunnitellut ottavani lisää tatskoja. Yksi riittää.

Kyllähän se yksikin riittää kunhan kokoa on vaan tarpeeksi. Ja eikös ne kaikki kuvat lopulta yhdy yheksi isoksi kuvaksi :D

Valmis malli kirjasta?
En tiedä teistä muista mutta omaan korvaan tuo kuulostaa siltä että pitää vaan saada joku kuva.
Ilman tarkoitusta.
Olin itse sanomassa juuri samaa kun luin ton viestin mutta, jätin sanomatta, mutta sinä sen sitten teit, ja olen juuri samaa mieltä. Minusta tatuoinnilla pitää olla jokin tarkoitus. Koska se on kuitenki koko loppuelämän sinussa.

Olin itse sanomassa juuri samaa kun luin ton viestin mutta, jätin sanomatta, mutta sinä sen sitten teit, ja olen juuri samaa mieltä. Minusta tatuoinnilla pitää olla jokin tarkoitus. Koska se on kuitenki koko loppuelämän sinussa.

En mä tiedä pitääkö tatskalla olla jotain "syvempää" merkitystä omistajalleen. Ei mun lohikäärmeillä ja tribaaleilla mitään suurempaa merkitystä ole. Pidän vaan tatskoista:)
Mutta se asenne, että jokin kuva nyt ja heti, ei ole kovinkaan järkevä...

Se on vaan tatuointi. Jos joku haluaa vaan laittaa kuvan niin siitä vaan. Ei ole pakko alkaa snobeilemaan ja mäkättään jostain elämää suuremmista tarkoituksista. Ihmiset ottaa tatuointeja eri syistä.

On kai silti ihan kohtuullista olettaa, että edes vähän tietää millaisen kuvan haluaa? Minun on erittäin vaikea samastua ajatukseen, että haluaa vain tatuoinnin, mutta ei osaa sanoa mitään aihetta. Henk. koht. on edelleen aivan sama mitä muut kehoonsa laittavat ja millä perusteella (edellyttäen, että eivät ulkoista omaa ajatteluaan tatuoinnin merkityksestä/ei-merkityksestä muihin ihmisiin), mutta hieman voisi olla helpompi auttaakin jos tietäisi edes sinne päin millaisen kuvan haluaa.

Omat kuvat ovat ilmaantuneet aika selkeinä ideoina ja paikkaa on sitten vähän viilattu, mutta en osaa ajtella että se oikea kuva löytyisi vain jotain opusta selaamalla.

jep tuossa oli jo pari viisasta apinaa..

elikkä kattelen pikkase erillaisia ideoita..ja kokoan omaa ideaa.. ja tämä uusi minkä olen ottamassa ei ole tod. ensinmäinen!! ja niinku muista kom tuossa käy ilmi mitä se sua kiinnostaa minkä takia kukaki ja mitä ottaa omaan kehoonsa oli se sitte kirjasta tai ei?
:anssi:

Tää on kyllä semmonen aihe mikä jakaa ihmiset niin kahteen leiriin.
Itelläkin on tatuointeja joilla on "tunteellinen" merkitys, ja sitten on tatuointeja joilla on symbolinen merkitys, tai aatteellinen. Periaatteessa ymmärrän molempia leirejä yhtä hyvin. Mitä ite oon huomannu on se, että ihmiset millä on näitä todella syvällisen tarkoituksen omaavia tatuointeja, on harvoin kovin montaa kuvaa.

Mulla on tässä toinen hiha ja selkä/rinta suunnitteilla. Jos kaikkiin noihin pitäisi keksiä joku todella syvällinen aihe jokaiseen kuvaan niin menisi 3 elinikää saada niin paljoa kokemuksia elämästä että riittäisi aiheet :D

Toivottavasti joku ymmärs mitä ajoin takaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom