Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite voisin ottaa seuraavaks Biohazard merkin, se kun kuvaa mua niin hyvin ku mun hengitys on varmaa haitta muille ihmisille :P
Kolmen kynpin villitys? :D
kertokaapa joku hyvä tatska sivu missä o paljo melleja ois tarkotus laitta ojentajaan joku leima:hyvä:
kertokaapa joku hyvä tatska sivu missä o paljo melleja ois tarkotus laitta ojentajaan joku leima:hyvä:
Mulla on lavassa lisko. Olisi kiva saada tuohon vielä jatkoksi jonkinlaista koristusta, muuten en ole suunnitellut ottavani lisää tatskoja. Yksi riittää.
Olin itse sanomassa juuri samaa kun luin ton viestin mutta, jätin sanomatta, mutta sinä sen sitten teit, ja olen juuri samaa mieltä. Minusta tatuoinnilla pitää olla jokin tarkoitus. Koska se on kuitenki koko loppuelämän sinussa.Valmis malli kirjasta?
En tiedä teistä muista mutta omaan korvaan tuo kuulostaa siltä että pitää vaan saada joku kuva.
Ilman tarkoitusta.
Olin itse sanomassa juuri samaa kun luin ton viestin mutta, jätin sanomatta, mutta sinä sen sitten teit, ja olen juuri samaa mieltä. Minusta tatuoinnilla pitää olla jokin tarkoitus. Koska se on kuitenki koko loppuelämän sinussa.
Olin itse sanomassa juuri samaa kun luin ton viestin mutta, jätin sanomatta, mutta sinä sen sitten teit, ja olen juuri samaa mieltä. Minusta tatuoinnilla pitää olla jokin tarkoitus. Koska se on kuitenki koko loppuelämän sinussa.