Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla tulee karppi tuohon olkavarteen melkein kokonaan mustaharmaana. Tatskan kirsikkakukkasiin tulee sitten punaista väriä lisäks. Tuo on oikeestaan pakko tehdä yhdellä istumalla kun tekijä tulee japanista viikoks suomeks tikkaamaan. Käsittääkseni viikko on siis aika kiireistä, mutta toki niin kauan tehdään kunnes on valmis. Toi 8-10h oli alustava arvio, voihan olla että tulee menemään vielä enemmän..huh... ja eka on siis kuva...
Siisti toi sun kuvas.. pistä sitten valmis kuva ihaltavaks.
Mulla tulee karppi tuohon olkavarteen melkein kokonaan mustaharmaana. Tatskan kirsikkakukkasiin tulee sitten punaista väriä lisäks. Tuo on oikeestaan pakko tehdä yhdellä istumalla kun tekijä tulee japanista viikoks suomeks tikkaamaan. Käsittääkseni viikko on siis aika kiireistä, mutta toki niin kauan tehdään kunnes on valmis. Toi 8-10h oli alustava arvio, voihan olla että tulee menemään vielä enemmän..huh... ja eka on siis kuva...
Siisti toi sun kuvas.. pistä sitten valmis kuva ihaltavaks.
No tatuoijahan sen itse päättää miten menettelee, toi tapahtuma on hyvin todennäköinen jos et ollut kertonut olevasi alaikänen että jos tollanen tulee vähän puun takaa ni kyllä varmaan ittekki kieltäytyisin, ei tatuointi kumminkaan mikään pieni ja harmiton asia kumminkaan ole.Kaverilleni oli käynyt niin että kun oli ajan varannut ja tatuoija tullut, he olivat vanhempiensa kanssa menneet sinne, niin tatuoija oli kieltäytynyt tatuoimasta koska oli alaikäinen? SIIS MITVIT, hänellä oli vanhempansa lupa ja vanhempi mukana, voiko näin käydä, itse olen menossa lauantaina tatuoitavaksin, äitini kanssa, voiko herra olla tatuoimatta minua siis? :(
Juu ajattelin itse soittaa huomenna, vaikkakin kun varattiin aika niin tatuoijalle sanottii että pojalle tatuointi, joten luulisi jotenki tajuavan että poika on alaikäinen.No tatuoijahan sen itse päättää miten menettelee, toi tapahtuma on hyvin todennäköinen jos et ollut kertonut olevasi alaikänen että jos tollanen tulee vähän puun takaa ni kyllä varmaan ittekki kieltäytyisin, ei tatuointi kumminkaan mikään pieni ja harmiton asia kumminkaan ole.
Edit. Alkuperäseen kysymykseen soita ja varmista että haittaako se sitä, etkä vaan mene sinne joo täs on mun äitä ja tässä on lupalappu.
Aina spekuloidaan sitä miten tatuointi venyy jos lihoo/kasvaa sen ottamisen jälkeen.
Kaverin kanssa mietittiin että miten se muuttuu vaikka forkussa jos LAIHTUU?
Otetaan lähtökohdaksi joku sellainen määrä mikä jo tuntuu, vaikka 20kg.
Forkussa ei kuitenkaan sitä rasvaa niin paljon ole (riippuu toki henkilöstä) mutta miten se tatska muuttuu jos laihtuu?
24.10 ois aika tatuoijalla jolloin viimeistellään jo aloitettu selkäkuva. Menee vielä kuulemma n. 6 tuntia. Kyllä tullee hieno!
Aina spekuloidaan sitä miten tatuointi venyy jos lihoo/kasvaa sen ottamisen jälkeen.
Forkussa ei kuitenkaan sitä rasvaa niin paljon ole (riippuu toki henkilöstä) mutta miten se tatska muuttuu jos laihtuu?
En tiedä auttaako vastaus tohon sun kysymykseen, mutta mulla on forkussa ollu viimoset 10 vuotta tatuointi. Tänä aikana paino on noussut ja laskenut useamman kerran. Lähtötilanteesta 30kg ylöspäin ja siitä alas 15kg ja taas ylös. Lyhyesti sanottuna kohtuullisen radikaaleja painon vaihteluita mahtunut näiden 10 vuoden aikana, eikä tatuointi ole ainakaan mulla muuttanut muotoaan huomattavasti, vaikka forkkujen ympärysmitta onkin heitellyt.Aina spekuloidaan sitä miten tatuointi venyy jos lihoo/kasvaa sen ottamisen jälkeen.
Kerro sitten miten kävi.Kaverilleni oli käynyt niin että kun oli ajan varannut ja tatuoija tullut, he olivat vanhempiensa kanssa menneet sinne, niin tatuoija oli kieltäytynyt tatuoimasta koska oli alaikäinen? SIIS MITVIT, hänellä oli vanhempansa lupa ja vanhempi mukana, voiko näin käydä, itse olen menossa lauantaina tatuoitavaksin, äitini kanssa, voiko herra olla tatuoimatta minua siis? :(
Jep huomasin että jättäisit tatuoimatta :DKerro sitten miten kävi.
Kuten ehkä aiemmasta viestistäni heijastui, minä jättäisin tatuoimatta alaikäisen.
Jättäisin myös tatuoimatta itseni alle 25-vuotiaana, mutta se on ihan toinen juttu.
No senkun. Tuosta saat koko kuvan ladattua.Ps: Fish saanhan käyttää sun avatarii myös mese kuvanani :D On se vain niin tyylikäs.