Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla tulee karppi tuohon olkavarteen melkein kokonaan mustaharmaana. Tatskan kirsikkakukkasiin tulee sitten punaista väriä lisäks. Tuo on oikeestaan pakko tehdä yhdellä istumalla kun tekijä tulee japanista viikoks suomeks tikkaamaan. Käsittääkseni viikko on siis aika kiireistä, mutta toki niin kauan tehdään kunnes on valmis. Toi 8-10h oli alustava arvio, voihan olla että tulee menemään vielä enemmän..huh... ja eka on siis kuva... :)
Siisti toi sun kuvas.. pistä sitten valmis kuva ihaltavaks.

Horitsuna kenties? Laitahan kuvaa kun on valmis.

On joo todella yksilöllistä kuinka nopeasti tommoinen hiha tulee valmiiksi. Itellä takana about 12-15h ja vasta puolihihaa viimeistelyjä vaille valmis. Tatuoija kuitenkin kertoi asiakkaastaan, jolle oli tehnyt vastaavanlaista kuvaa puolta nopeammin. Sanoi että toisiin väri tarttuu jo kun vie koneen lähellekin ihoa.
[egoboost] Oli tosin kuulemma puolta pienempi käsi sillä kun mulla ;) [/egoboost]

Juu Horitsuna kyseessä. Just kuten sanoit, riippuu varmaankin monesta tekijästä. Tärkeimpinä kuvan monimutkasuus/yksinkertasuus ja tatskattava kohde, mut toki se on itse tatskaajastakin kiinni. Tai mistäs minä mitään tiedän.. nää on näitä "musta tuntuu" juttuja taas. :)

Laitetaan kuvaa kun on valmista.

Mulla tulee karppi tuohon olkavarteen melkein kokonaan mustaharmaana. Tatskan kirsikkakukkasiin tulee sitten punaista väriä lisäks. Tuo on oikeestaan pakko tehdä yhdellä istumalla kun tekijä tulee japanista viikoks suomeks tikkaamaan. Käsittääkseni viikko on siis aika kiireistä, mutta toki niin kauan tehdään kunnes on valmis. Toi 8-10h oli alustava arvio, voihan olla että tulee menemään vielä enemmän..huh... ja eka on siis kuva... :)
Siisti toi sun kuvas.. pistä sitten valmis kuva ihaltavaks.

ihan kiitettävä urakka istua tikattavana ajatellen että ekaa meet ottamaan. muistahan varata syötävää ja juotavaa mukaan.

ja itse asiassa pääset ymmärtääkseni suoraan vielä lähes gurun käsittelyyn. notta onnittelut siitä. :kippis1:

Mull on kummatki kädet täynnä ranteista olkapäihin mustavalkokuvaa (kolme karppia yms.)

Ylärinnassa tribaalia

Selässä kokoselän kotka + sulka

Sitten on vielä yksi kuva reidessä + nilkassa 1 + pohkeessa 1 kuva.

Aina spekuloidaan sitä miten tatuointi venyy jos lihoo/kasvaa sen ottamisen jälkeen.
Kaverin kanssa mietittiin että miten se muuttuu vaikka forkussa jos LAIHTUU?
Otetaan lähtökohdaksi joku sellainen määrä mikä jo tuntuu, vaikka 20kg.
Forkussa ei kuitenkaan sitä rasvaa niin paljon ole (riippuu toki henkilöstä) mutta miten se tatska muuttuu jos laihtuu?

Kaverilleni oli käynyt niin että kun oli ajan varannut ja tatuoija tullut, he olivat vanhempiensa kanssa menneet sinne, niin tatuoija oli kieltäytynyt tatuoimasta koska oli alaikäinen? SIIS MITVIT, hänellä oli vanhempansa lupa ja vanhempi mukana, voiko näin käydä, itse olen menossa lauantaina tatuoitavaksin, äitini kanssa, voiko herra olla tatuoimatta minua siis? :(

Kaverilleni oli käynyt niin että kun oli ajan varannut ja tatuoija tullut, he olivat vanhempiensa kanssa menneet sinne, niin tatuoija oli kieltäytynyt tatuoimasta koska oli alaikäinen? SIIS MITVIT, hänellä oli vanhempansa lupa ja vanhempi mukana, voiko näin käydä, itse olen menossa lauantaina tatuoitavaksin, äitini kanssa, voiko herra olla tatuoimatta minua siis? :(
No tatuoijahan sen itse päättää miten menettelee, toi tapahtuma on hyvin todennäköinen jos et ollut kertonut olevasi alaikänen että jos tollanen tulee vähän puun takaa ni kyllä varmaan ittekki kieltäytyisin, ei tatuointi kumminkaan mikään pieni ja harmiton asia kumminkaan ole.
Edit. Alkuperäseen kysymykseen soita ja varmista että haittaako se sitä, etkä vaan mene sinne joo täs on mun äitä ja tässä on lupalappu.

No tatuoijahan sen itse päättää miten menettelee, toi tapahtuma on hyvin todennäköinen jos et ollut kertonut olevasi alaikänen että jos tollanen tulee vähän puun takaa ni kyllä varmaan ittekki kieltäytyisin, ei tatuointi kumminkaan mikään pieni ja harmiton asia kumminkaan ole.
Edit. Alkuperäseen kysymykseen soita ja varmista että haittaako se sitä, etkä vaan mene sinne joo täs on mun äitä ja tässä on lupalappu.
Juu ajattelin itse soittaa huomenna, vaikkakin kun varattiin aika niin tatuoijalle sanottii että pojalle tatuointi, joten luulisi jotenki tajuavan että poika on alaikäinen.

Aina spekuloidaan sitä miten tatuointi venyy jos lihoo/kasvaa sen ottamisen jälkeen.
Forkussa ei kuitenkaan sitä rasvaa niin paljon ole (riippuu toki henkilöstä) mutta miten se tatska muuttuu jos laihtuu?

Anyone?

Jännittääkö PunttiSpede? Se on aika jännä odottaa sitä kun se neula ekan kerran ihon alle lähtee myllertämään:D Kun ei ole vielä minkäänlaista mielikuvaa siitä miltä se tuntuu:D

24.10 ois aika tatuoijalla jolloin viimeistellään jo aloitettu selkäkuva. Menee vielä kuulemma n. 6 tuntia. Kyllä tullee hieno! :rock:

Tämmöinen vastaus löyty pikaisella googletuksella.

Weight Loss
Depending on how much weight you lose, it may or may not affect your ink. But in most cases, even dramatic weight loss only shrinks each part of the body a small amount. And slight shrinking of a tattoo usually won’t change the appearance much at all, unless the tattoo was too detailed to begin with. Lines that run too closely together could theoretically blend and cause a distorted image, but this is a very rare occurrence. After losing over 90 pounds myself, I have not noticed any significant changes in my ink. If anything, they look better.

The only possible exception to the above rule would be drastic weight loss over a short period of time, such as from bariatric surgery or illness, which results in areas of sagging skin. If a tattoo resides in an area where the skin is sagging, obviously it will also affect the appearance of the tattoo itself.

En tiedä auttaako vastaus tohon sun kysymykseen, mutta mulla on forkussa ollu viimoset 10 vuotta tatuointi. Tänä aikana paino on noussut ja laskenut useamman kerran. Lähtötilanteesta 30kg ylöspäin ja siitä alas 15kg ja taas ylös. Lyhyesti sanottuna kohtuullisen radikaaleja painon vaihteluita mahtunut näiden 10 vuoden aikana, eikä tatuointi ole ainakaan mulla muuttanut muotoaan huomattavasti, vaikka forkkujen ympärysmitta onkin heitellyt.

Kerro sitten miten kävi.
Kuten ehkä aiemmasta viestistäni heijastui, minä jättäisin tatuoimatta alaikäisen.

Jättäisin myös tatuoimatta itseni alle 25-vuotiaana, mutta se on ihan toinen juttu.

Kerro sitten miten kävi.
Kuten ehkä aiemmasta viestistäni heijastui, minä jättäisin tatuoimatta alaikäisen.

Jättäisin myös tatuoimatta itseni alle 25-vuotiaana, mutta se on ihan toinen juttu.
Jep huomasin että jättäisit tatuoimatta :D
ja soitin ja kyllä suostuu tatuoimaan :) :dance2: In ur face :) Noei ymmärrän sinun pointin fish mutta tää on nyt varmaa.
Ps: Fish saanhan käyttää sun avatarii myös mese kuvanani :D On se vain niin tyylikäs. :)

Laitoin tatskan lapojen väliin tällä viikolla. Ei edes sattunut pahasti. Lavan vierestä kun kouraistiin, tuntui vähän enemmän. Muutaman päivän jälkeen pystyy jo hyvin pitämään paitaa päällä :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom