Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oot varmaa kuullu jo tän miljoona kertaa, mut kannattaako alkaa sotkee käsiä jo tossa iässä? Ei siinä mitää, hatunnosto sulle, en meinaa ite viittiny ekaa ottaa forkkuun vaikka mieli kovasti tekikin. Mitäs kuvaa tulee? :)
Tekstii tulee ei mitää väri juttui, iha perusmustaa juttuu, ja kyllä tota on mietitty, ja mieli tekee ja se kuva tulee, sotken käteni

Jos tosiaan olet vain 16v, niin toivottavasti valitset viisaasti...

Jep jep, kiitos huolenpidostanne...

11.10 tulee kuvaa käteen, sisäpinnalle saa nähdä tuntuuko nyt missää.
Mulla on molemmissa forkuissa tuolla sisäpuolella tekstiä latinaksi ja voin sanoa, että ei ole kovin paha paikka ottaa lukuunottamatta ranteen ja kyynertaipeen läheltä. Mutta tosiaan eipä niitä kuvia otetakaan sen mukaan mikä sattuu vähiten. Kuva otetaan sinne minne halutaan, sattu tai ei.

Yläselkään ei tuntunut paljon miltään. Kai se on juuri yksilöllistä.

Antakaas joku hyvä fontti (ja linkki sinne jos on), kun tarkoitus ottaa pikku teksti ja se tulee kaunokirjoituksella. Ideoita on kyllä itsellä, mutta jos joku keksii paremman vielä.

Jep jep, kiitos huolenpidostanne...
Itselläni kävi silleen että kun ekan kuvan otin(18v) olin aivan varma että haluan sen ja tykkään siitä, nyt hieman harmittaa, koska olisi niin hyvä idea mitä olisin tuohon käteen sotkenut. Kyllä mä tästä nykysestäkin tykkään, mutta se uusi idea olisi ollut mun mielestä ehkä pikkasen hienompi.

No, ei auta itku markkinoilla, toi "uusi" idea menee todennäköisesti hieman muutettuna selkään.

Antakaas joku hyvä fontti (ja linkki sinne jos on), kun tarkoitus ottaa pikku teksti ja se tulee kaunokirjoituksella. Ideoita on kyllä itsellä, mutta jos joku keksii paremman vielä.
Mua vähän harmittaa kun monella on sellainen asenne, että kuva täytyis itse tehdä suunnilleen valmiiksi ennen kuin sinne liikkeeseen menee. Ideoita on tietty hyvä olla, tai oikeastaan pitääkin, mutta luottoa täytyy löytyä myös siihen kuvan tekijään. Jos ihan skriptitekstiä on ottamassa, niin musta kannattais melkein jutella sen tatuoijan kanssa että se tekis ihan itse pari vedosta siitä sun tekstistä. Perinteinen tatuointiskripti näyttää ainakin musta siistimmältä iholla kuin joku nuptial script.

No, tuolla BMEzinessä tietty on paljon ideoita tekstitatuointeihinkin. Osa hienoja - osa aika kamalia. http://www.bmezine.com/tattoo/let001.html

Pari linkkiä, joissa on sitä fiilistä mitä tarkoitin:
http://typophile.com/node/36741
http://flickr.com/photos/tomvonlucky/364686066/

Tjoo, voishan sitä vasentakin hihaa rueta askartelemaan. En tosin tiedä millon riittäs aikaa tarpeeksi, en nimittäin tykkää että siihen käden tekoon menisi vuosia.

Ajattelin sellaista suht' uskonnollista teemaa. Ja en ole mikään fundamentalisti, saatikka himouskoja. On vaan nuo uskonnolliset symbolit omaan silmään kauniita.

Itselläni kävi silleen että kun ekan kuvan otin(18v) olin aivan varma että haluan sen ja tykkään siitä, nyt hieman harmittaa, koska olisi niin hyvä idea mitä olisin tuohon käteen sotkenut. Kyllä mä tästä nykysestäkin tykkään, mutta se uusi idea olisi ollut mun mielestä ehkä pikkasen hienompi.

No, ei auta itku markkinoilla, toi "uusi" idea menee todennäköisesti hieman muutettuna selkään.

Onhan sulla vielä toinen käsi?

Ei muuten, mutta nimimerkillä kokemusta on. Ja niin on cover-upeista... Mutta jos tiedät mitä teet niin :thumbs:
Vain näin kyllä olen varma että tämän haluan :)

Jep jep, Kiitos informaatiosta

Mulla on ens viikolla ekan tatskan tikkaaminen edessä. Puolikas hiha japanilaista kuvaa olis tiedossa, ja tietenkin kokonaan käden ympäri. Kuvan tekeminen kestää arviolta 8-10h ja tehdään yhdellä istumalla, joten täytyy tsempata ittensä sellaseen modeen ettei tunnu missään..... ja tietenkin se tuntuu :D

Tietääkö kukaan minkälaiset jonot pk seudun tatuointiliikkeisiin on tähän aikaan vuodesta?

Mulla on ens viikolla ekan tatskan tikkaaminen edessä. Puolikas hiha japanilaista kuvaa olis tiedossa, ja tietenkin kokonaan käden ympäri. Kuvan tekeminen kestää arviolta 8-10h ja tehdään yhdellä istumalla, joten täytyy tsempata ittensä sellaseen modeen ettei tunnu missään..... ja tietenkin se tuntuu :D

:wtf: Aikas lyhyt aika varattuna. Mulla tehty japskiaiheista olkapäästä kyynerpäähän saakka nyt jotain 15h. Ens kerralla tulee vasta valmiiksi. Tietenkin toi aika riippuu hyvin paljon yksityiskohdista.
Minkälaista kuvaa sulle on tulossa?

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Nicholas&album_id=2412811

Mulla tulee karppi tuohon olkavarteen melkein kokonaan mustaharmaana. Tatskan kirsikkakukkasiin tulee sitten punaista väriä lisäks. Tuo on oikeestaan pakko tehdä yhdellä istumalla kun tekijä tulee japanista viikoks suomeks tikkaamaan. Käsittääkseni viikko on siis aika kiireistä, mutta toki niin kauan tehdään kunnes on valmis. Toi 8-10h oli alustava arvio, voihan olla että tulee menemään vielä enemmän..huh... ja eka on siis kuva... :)
Siisti toi sun kuvas.. pistä sitten valmis kuva ihaltavaks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom