Jep jepForkkuun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep jepForkkuun?
Oot varmaa kuullu jo tän miljoona kertaa, mut kannattaako alkaa sotkee käsiä jo tossa iässä? Ei siinä mitää, hatunnosto sulle, en meinaa ite viittiny ekaa ottaa forkkuun vaikka mieli kovasti tekikin. Mitäs kuvaa tulee?Jep jep
Tekstii tulee ei mitää väri juttui, iha perusmustaa juttuu, ja kyllä tota on mietitty, ja mieli tekee ja se kuva tulee, sotken käteniOot varmaa kuullu jo tän miljoona kertaa, mut kannattaako alkaa sotkee käsiä jo tossa iässä? Ei siinä mitää, hatunnosto sulle, en meinaa ite viittiny ekaa ottaa forkkuun vaikka mieli kovasti tekikin. Mitäs kuvaa tulee?
Jos tosiaan olet vain 16v, niin toivottavasti valitset viisaasti...
Mulla on molemmissa forkuissa tuolla sisäpuolella tekstiä latinaksi ja voin sanoa, että ei ole kovin paha paikka ottaa lukuunottamatta ranteen ja kyynertaipeen läheltä. Mutta tosiaan eipä niitä kuvia otetakaan sen mukaan mikä sattuu vähiten. Kuva otetaan sinne minne halutaan, sattu tai ei.11.10 tulee kuvaa käteen, sisäpinnalle saa nähdä tuntuuko nyt missää.
Ei muuten, mutta nimimerkillä kokemusta on. Ja niin on cover-upeista... Mutta jos tiedät mitä teet niin :thumbs:Jep jep, kiitos huolenpidostanne...
Itselläni kävi silleen että kun ekan kuvan otin(18v) olin aivan varma että haluan sen ja tykkään siitä, nyt hieman harmittaa, koska olisi niin hyvä idea mitä olisin tuohon käteen sotkenut. Kyllä mä tästä nykysestäkin tykkään, mutta se uusi idea olisi ollut mun mielestä ehkä pikkasen hienompi.Jep jep, kiitos huolenpidostanne...
Mua vähän harmittaa kun monella on sellainen asenne, että kuva täytyis itse tehdä suunnilleen valmiiksi ennen kuin sinne liikkeeseen menee. Ideoita on tietty hyvä olla, tai oikeastaan pitääkin, mutta luottoa täytyy löytyä myös siihen kuvan tekijään. Jos ihan skriptitekstiä on ottamassa, niin musta kannattais melkein jutella sen tatuoijan kanssa että se tekis ihan itse pari vedosta siitä sun tekstistä. Perinteinen tatuointiskripti näyttää ainakin musta siistimmältä iholla kuin joku nuptial script.Antakaas joku hyvä fontti (ja linkki sinne jos on), kun tarkoitus ottaa pikku teksti ja se tulee kaunokirjoituksella. Ideoita on kyllä itsellä, mutta jos joku keksii paremman vielä.
Itselläni kävi silleen että kun ekan kuvan otin(18v) olin aivan varma että haluan sen ja tykkään siitä, nyt hieman harmittaa, koska olisi niin hyvä idea mitä olisin tuohon käteen sotkenut. Kyllä mä tästä nykysestäkin tykkään, mutta se uusi idea olisi ollut mun mielestä ehkä pikkasen hienompi.
No, ei auta itku markkinoilla, toi "uusi" idea menee todennäköisesti hieman muutettuna selkään.
Vain näin kyllä olen varma että tämän haluanEi muuten, mutta nimimerkillä kokemusta on. Ja niin on cover-upeista... Mutta jos tiedät mitä teet niin :thumbs:
Jep jep, Kiitos informaatiostaItselläni kävi silleen että kun ekan kuvan otin(18v) olin aivan varma että haluan sen ja tykkään siitä, nyt hieman harmittaa, koska olisi niin hyvä idea mitä olisin tuohon käteen sotkenut. Kyllä mä tästä nykysestäkin tykkään, mutta se uusi idea olisi ollut mun mielestä ehkä pikkasen hienompi.
No, ei auta itku markkinoilla, toi "uusi" idea menee todennäköisesti hieman muutettuna selkään.
On mut vasenrinta on jo varattu ja se kuva tulisi kädestä rintaan.Onhan sulla vielä toinen käsi?
Tietääkö kukaan minkälaiset jonot pk seudun tatuointiliikkeisiin on tähän aikaan vuodesta?
Mulla on ens viikolla ekan tatskan tikkaaminen edessä. Puolikas hiha japanilaista kuvaa olis tiedossa, ja tietenkin kokonaan käden ympäri. Kuvan tekeminen kestää arviolta 8-10h ja tehdään yhdellä istumalla, joten täytyy tsempata ittensä sellaseen modeen ettei tunnu missään..... ja tietenkin se tuntuu :D