Tatskat

Miami Inkissä tatskasivat joskus arven päälle. Muistaakseni riippui just siitä millainen arpi on, että jos arpi on helvetin paksu ja koholla niin ei siihen väri tarttunut kunnolla.
Mulla on sellanen arpi, joka on itseasiassa vähän omituisen tuntuista ihoa, ei ole koholla. On nimittäin syöpynyt vähän ihoa 5 vuotta sitten ja haluaisin tämän jäljen piiloon... Pitääpä marssia kysymään!

Miami Ink on kyllä hyvä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ärsyttävä ohjelma vaan ku sitä kattoo ni saan aina hirveen poltteen sotkee ihoo lisää. Nytkin oon pohtinu sellasta selänkokosta lohikäärme sotkua, kun näin sellasen Miami Inkissä:D

Tuonne Miami inkkiin uskaltautuisin vaikka heti :hyper: . löytyykö muuten täältä suomesta yhtä ammattitaitoisia ja vastuuntuntoisia liikkeitä tai tyyppejä? esim. sanovatko suoraan jos ei kuva miellytä tai toimi vai hakkaavatko vastustelematta kuvan iholle?

Eikös Suomesssa ollut se joku tatuoija spesialisti, joka valokuvista hakkaa tosi hyviä jäljennöksiä? Muistaakseni pakkiksellakin on joskus ollut siitä juttua.

Voin suositella Individualia! 2 kuvaa hakattu siellä, toinen Lassen toimesta ja toinen Kalle K:n joka on vieraileva artisti.:thumbs:

Voin suositella Individualia! 2 kuvaa hakattu siellä, toinen Lassen toimesta ja toinen Kalle K:n joka on vieraileva artisti.:thumbs:

Kalle K:ta kehun itsekin, omassa liikkeessään olen vieraillut muutamasti.

Tuonne Miami inkkiin uskaltautuisin vaikka heti :hyper: . löytyykö muuten täältä suomesta yhtä ammattitaitoisia ja vastuuntuntoisia liikkeitä tai tyyppejä? esim. sanovatko suoraan jos ei kuva miellytä tai toimi vai hakkaavatko vastustelematta kuvan iholle?
Yleensä ammattitaitoinen tatuoija kyllä sanoo jos kuva on jollain tapaa huono tai näyttää tatuoituna aivan perseeltä iholla ja antaa sitten parannusehdotuksia. Yhdessä tatuoijan kanssa sitten sitä kuvaa suunnitellaan uusiksi ja tehdään hahmotelmia kuvasta joka miellyttää molempia osapuolia.

Yleensä ammattitaitoinen tatuoija kyllä sanoo jos kuva on jollain tapaa huono tai näyttää tatuoituna aivan perseeltä iholla ja antaa sitten parannusehdotuksia. Yhdessä tatuoijan kanssa sitten sitä kuvaa suunnitellaan uusiksi ja tehdään hahmotelmia kuvasta joka miellyttää molempia osapuolia.

No huh, tuo on hyvä tietää...hyvä tatuoija ei siis tee huonoa kuvaa edes käskystä :D nyt pitää vaan löytää/päättää sellanen.

Käväsin tuolla kotikaupunginosani tatuointiliikkeessä Ink Pistolsissa. Vaimo oli käynyt aikaisemmin ja oli tykännyt tatuoijasta sekä muutenkin paikasta. Itse tykkäsin, kun sai kaikessa rauhassa katella filmejä, tuli katottua America History X pitkästä aikaa. Paikka oli kyllä hienosti sisustettu ja itse artisti, Toni, oli ihan mukava heppu.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Maltoparta&image_id=88624838

Osaisko joku arvioida kauan menee ab. noin nyrkin kokosen (mustavalko) suht tarkan kuvan tekemiseen?

Osaisko joku arvioida kauan menee ab. noin nyrkin kokosen (mustavalko) suht tarkan kuvan tekemiseen?

mulla tuon kokonen ihmisenkuva, tosi tarkka ja hiano,:D
varjostuksella tms. tehty pikkasen yli tunti meni
+siirtokuvan teko jne..
kaikkinensa alta 2h

mulla tuon kokonen ihmisenkuva, tosi tarkka ja hiano,:D
varjostuksella tms. tehty pikkasen yli tunti meni
+siirtokuvan teko jne..
kaikkinensa alta 2h

Oho, ei yhtään paha ja kiitti tiedosta ;)

tuo uusin kuva menee kaulalle ja niskaan jonkun matkaa, mutta ei se kyllä kipeetä tehny yhtään. Se myytti on Busted :D

Miks just latinaa, kun et itsekkään sitä tajua?
Oikein hieno kommentti. Mitä kieltä sitä sitten pitäisi ottaa? Sähän ton voisit kääntää kun latinan tuntija olet?

ps. mulla on latinaa ihossa ja tiedän vieläpä mitä se tarkoittaa :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom