Tatskat

Suosittelisin tutkimaan netistä noita mestoja ja kyllä melkein kaikilla on kuvia tatuointitöistään sivuillaan. Katsot niistä, että miellyttääkö jälki sinua ja marssit liikkeeseen. (Ei kaikki sitä paitsi ole sellaisia isoja gubbeja, on niitä pieniäkin ;).)

juu, oonhan mä noita netistä koittanut katella...varmaan jonnekkin noista menisin: art for life, zombietattoo, black&yellow, bluedragon legacytattoo...mutta noissakin on se että joku voi osata tehdä todella vakuuttavan näköisiä värikuvia, mutta onkin sitten ihan käsi tehdessään esim. mustavalkoisen tarkkarajaisen kuvan jne. sehän vähän riippuu mitä kukin tykkää tehdä=missä yleensä on myös paras. mut jos meen liikkeeseen kysyyn, niin luulen, että eivät kumminkaan kerro jos ei nyt olekkaan se paras tekeen just sitä tatskaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suunnittelu

Pidemmän aikaa ollut jo mietinnässä alkaa rakentaa full sleevea oikeaan käteen. Matskua tullut kerättyä kasaan ja alkaa muototua käsitys siitä millainen kokonaisuus tulee. Ongelmana on se, ettei itsellä ole minkäänlaisia piirustustaitoja eikä mielikuvituskaan ole järin lennokas.

Eli kysymys kuuluu, voinko raahata kerätyt matskut artistille ja kertoa millainen kokonaisuus niistä pitäisi muodostaa? Ajattelin antaa tatuoijalle vapaat kädet yksityiskohtien yms. sommitteluun, juurikin oman visuaalisen rajoittuneisuuteni takia :D.

Pidemmän aikaa ollut jo mietinnässä alkaa rakentaa full sleevea oikeaan käteen. Matskua tullut kerättyä kasaan ja alkaa muototua käsitys siitä millainen kokonaisuus tulee. Ongelmana on se, ettei itsellä ole minkäänlaisia piirustustaitoja eikä mielikuvituskaan ole järin lennokas.

Eli kysymys kuuluu, voinko raahata kerätyt matskut artistille ja kertoa millainen kokonaisuus niistä pitäisi muodostaa? Ajattelin antaa tatuoijalle vapaat kädet yksityiskohtien yms. sommitteluun, juurikin oman visuaalisen rajoittuneisuuteni takia :D.
Toki, sehän kuuluu siihen tatuoinnin hintaan.

Toki, sehän kuuluu siihen tatuoinnin hintaan.

Entäs jos otan käteen yhden kuolemansynneistä, old english fontilla, ja en tiedä otanko sen pystyyn vai toisel lailla en osaa edes selittää, niin vienkö vain lapun jossa lukee se sana latinaksi sillä fontil ja fontin koolla, vai pitäskö se olla "valmiiksi" eli että hän saa vain piirtää sen lapusta läpi ja lätästä iholle.

Entäs jos otan käteen yhden kuolemansynneistä, old english fontilla, ja en tiedä otanko sen pystyyn vai toisel lailla en osaa edes selittää, niin vienkö vain lapun jossa lukee se sana latinaksi sillä fontil ja fontin koolla, vai pitäskö se olla "valmiiksi" eli että hän saa vain piirtää sen lapusta läpi ja lätästä iholle.
Voit antaa niille vaan sen fontin ja sitten tekstin mitä tatuoidaan ja ne muokkaa sen kyllä sopivaksi. Itsekin lähetin vaan sähköpostilla sen fontin mitä halusin käyttää ja ne tekstit niin ne siellä sitten tiivisti niitä ja muutenkin sovitteli, että näyttäis mahdollisimman hyvältä.

Voit antaa niille vaan sen fontin ja sitten tekstin mitä tatuoidaan ja ne muokkaa sen kyllä sopivaksi. Itsekin lähetin vaan sähköpostilla sen fontin mitä halusin käyttää ja ne tekstit niin ne siellä sitten tiivisti niitä ja muutenkin sovitteli, että näyttäis mahdollisimman hyvältä.

Okei, Kiitoksia :worship:

Tribaali on usein just sellanen kuva mikä oteteaan kun halutaan vain joku tatska...no itsehän nyt olen ottamassa "tribaalia" = teksti joka on naamioitu tribaalin tapaiseksi kuvioksi. vähän ärsyttää se juttu, mutta itsellenihän kuva tulee.

musta tatskan pitää olla sellainen että...
- voi jatkaa halutessaan tai on helppo yhdistää toiseen kuvaan
- sillä on jokin merkitys itselleen
-ajaton
-uniikki
-symmetrinen, tämä pakkomielle koskee vain itseäni...eli jos vasemmassa kädessä on kuva on oikeassakin oltava samanlainen. siksi sijoitan kuvan mieluiten keskelle jotain :D
-mahd. väritön ruskean/harmaan sävyjä tai musta (tämä sääntökin on vain itselleni)
...itse en myöskään ottaisi mitään kovin selvästi esittävää juttua kuten sammakko, enkeli tai toista ihmistä esittävää kuvaa...tuntuisi jotenkin oudolta. paitsi tietenkin poikkeuksena, jos sillä olisi minulle jotain symboliikkaa.

Mites kannattaa menetellä ihokarvojen kanssa ennen tatskan hakkaamista? Kannattaako esim. rinta vahata ennen sessiota?

Joo ja mielummin vielä öljytä.

Taitaavat sielä sitten ajella karvat poikkeen, mutta onhan se kaunis ajatus ajaa itse valmiiksi. Sitä paitsi nykyään karvoja ei saa olla kuin päässä.

Hell-A-Roadista olen itsekin kuullut ei niin hyvää. IsossaMyssä pitäisi olla Tipi nimisen henkilön pitämä liike, ainakin 2 ihmistä on mulle niin sanonut, mutta en tosiaan löytänyt mitään vaikka kolusin koko kauppakeskuksen sisältä ja ulkoa.

Tipi tehny vuosia kuvia kotonaan. Ja se "liike" on sellanen et ei oo avoimet ovet sinne. Vissiin kannattaa soittaa sille jos haluaa kuvan. Kun eka ongit numeron joltain. :D mysteeristä....

*update*

Tipi tehny vuosia kuvia kotonaan. Ja se "liike" on sellanen et ei oo avoimet ovet sinne. Vissiin kannattaa soittaa sille jos haluaa kuvan. Kun eka ongit numeron joltain. :D mysteeristä....

Joo on sillä ihan kaikille avoin se liike. Se löytyy siitä Ison-Myyn ja Anttilan välissä olevan "lasipötkön" alapuolelta. Joku 10m siitä isosta ovesta ni löytyy rappukäytäväovi..Tarpeeks vaikeesti selitetty..:rolleyes:

Tuli vaan sellainen mieleen, että mitä mieltä jengi on siitä, et on erilaisia tatskoja siellä sun täällä?

Mun silmää miellyttää enemmän hieno kokonaisuus. Tyyliin koko käsi samalla teemalla, tai pelkkä selkä.

Joo on sillä ihan kaikille avoin se liike. Se löytyy siitä Ison-Myyn ja Anttilan välissä olevan "lasipötkön" alapuolelta. Joku 10m siitä isosta ovesta ni löytyy rappukäytäväovi..Tarpeeks vaikeesti selitetty..:rolleyes:

ite kävin ottamassa Joensuussa 12v. sitten ekan kuvan yhen jannun kotona. Tais asuu penttilässä. Pitkätukkanen bikeri. Sain kaverin numeron juurikin tutulta. Hyvät kuvat teki itelle sekä emännälle. Sano tekevänsä välillä jossain liikkeessäkin. Oiskohan sama jannu.

Tuli vaan sellainen mieleen, että mitä mieltä jengi on siitä, et on erilaisia tatskoja siellä sun täällä?

Mun silmää miellyttää enemmän hieno kokonaisuus. Tyyliin koko käsi samalla teemalla, tai pelkkä selkä.
Periaatteessa samaa mieltä. Tosin jotkut full sleevit näyttää ehkä jotenkin liian mietityiltä mun silmään. Tulee fiilis että käsi on suoraan kaupan hyllyltä. Toisaalta olen nähnyt aivan käsittämättömän hienoja koko selän kuvia. Ehkä siinä on sekin, että näkyvälle paikalle otettu valtava kuva panee miettimään onko motiivina vain herättää huomiota ympäristössä.

Omat hihani on otettu useissa erissä lähinnä käytännön syistä. pikku hiljaa kuvia on sitten yhdistelty ja paljasta ihoa peitelty. Toinen käsi koostuu kolmesta isommasta ja yhdestä pienestä aiheesta kun taas toisessa varsinaisia kuvia on toista kymmentä. Yläselän iso kuva asettaa rajoituksia koko selän kuvitukselle, mikä nyt hieman harmittaa, mutta eiköhän loput selästä saada sovitettua ihan kelvolliseksi kokonaisuudeksi. Jos siis koskaan jaksan ryhtyä tuohon selkäprojektiin...

Onhan se siistin näköstä, jos kädessä on aina yhtä juttua ja jne.. esim. itsellä on vasemmassa kädessä kyynärpäästä ranteeseen mustaa biomekaniikkaa ja kyynärpäästä kaulaan mustaa tribaalia. Syy miksi näin on se, et ensiksi otin kuvan olkapäähän ja sit kyynärvarteen.. vuosien päästä alko pistää silmään tatskojen välissä oleva tyhjä tila. Nyt ku käsi on valmis niin olen enemmän ku tyytyväinen! Oikeaan käsi tulee täyteen biomekaniikkaa! Ennen joulua valmis. Laitan sit kuvaa näytille. Ennemmän silmään pistää huonosti tehdyt ja huonot ideat, eikä se et tietyssä paikassa on monta erilaista kuvaa. Jokaiselle kuvalle pitää jättää oma tilansa, eikä tunkea kuvia liian viereen! Se ei näytä yhtään hyvältä.

Periaatteessa samaa mieltä. Tosin jotkut full sleevit näyttää ehkä jotenkin liian mietityiltä mun silmään. Tulee fiilis että käsi on suoraan kaupan hyllyltä. Toisaalta olen nähnyt aivan käsittämättömän hienoja koko selän kuvia. Ehkä siinä on sekin, että näkyvälle paikalle otettu valtava kuva panee miettimään onko motiivina vain herättää huomiota ympäristössä.

Omat hihani on otettu useissa erissä lähinnä käytännön syistä. pikku hiljaa kuvia on sitten yhdistelty ja paljasta ihoa peitelty. Toinen käsi koostuu kolmesta isommasta ja yhdestä pienestä aiheesta kun taas toisessa varsinaisia kuvia on toista kymmentä. Yläselän iso kuva asettaa rajoituksia koko selän kuvitukselle, mikä nyt hieman harmittaa, mutta eiköhän loput selästä saada sovitettua ihan kelvolliseksi kokonaisuudeksi. Jos siis koskaan jaksan ryhtyä tuohon selkäprojektiin...

Pystytkö laittaa kuvaa käsistä? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom