Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä sitä kuvaa voi liikaakin rasvata. Tatuointi on haava siinä missä kaikki muutkin haavat ja nimenomaan noita "haavojen paranemista edesauttavia rasvoja" olisi syytä käyttää. Mm. Bepanthen.

Ei ole mitään järkeä hukuttaa kuvaa rasvaan. Ei se silloin hengitä. Infektioriski kasvaa + paraneminen vain hidastuu.

Pesu useasti päivässä haalealla vedellä ja päälle kevyt kerros bepanthenia. Sitä rasvaa ei todellakaan tarvi läträtä, niin että kuva "tukehtuu". Näin minä olen hoitanut kaikki kuvani hyvällä menestyksellä, eikä ongelmia ole tullut.

Jos kutittaa, niin avareita vaan tatskalle, eli läpsyttele! Kutina vaihtuu kipuun hyvin pian.

Pst. Kannattaa jatkossakin rasvata tatuointeja silloin tällöin. =)

One love,

:haart:

Tatskaa ei voi koskaan rasvata liikaa! Rasvaa ei missään nimessä saa olla tatskan päällä paksua kerrosta, niin kuin Jeshe mainitsi. Älkää missään nimessä käyttäkö sinistä bepanthenia. Se imeytyy heti ihoon ja kuivattaa tatskaa,ainoastaan punasta bepanthenia jos sitä haluaa käyttää! Punanen bepanthenia on hankalaa levittää siksi suosittelen helosania! Suihkuun saa mennä tatskan tekemisen jälkeen 3-6h sisällä, 3h siksi et iho kerkeää rauhoittua! Tatska alue kannattaa pestä 3krt päivässä miedolla saippualla, ja rasvata pesun jälkeen huolellisesti! Vältä hankausta! Yritä olla peittämättä tatskaa paidalla yms jos on mahdollista. Paranee nopeammin! Pari ensinmäistä yötä kannattaa laittaa kelmu päälle,jos kyseessä on iso kuva. Saunaa ja uimahalleja kannattaa välttää pöpöjen vuoksi. Se ei ole mukavaa, kun iho tulehtuu. Sen jälkeen ei auta edes rasvaaminen. Pintaan muodostuu paksu rahka,jonka jälkeen voi jo varata korjausajan!

http://www.tinostattoo.fi/ohje_tattoo.pdf

Mitenkä infektioriski voi kasvaa, jos kuva on peitetty rasvalla? Parameninen kyllä hidastuu.

Juu mielellään kannattaa sitä Helosania ostaa.
Tuollainen helvetin iso tuubi maksaa samanverran kuin bepanthenin päiväksi riittävä tuubi...

Viime kuvien paranemiseen meni kolme isoa tuubia! Pintaa löytyy.. :hyper:

helosan.jpg

Montakohan tuubia näitä on kerennyt käyttää tässä vuosien saatossa... :)

minulle vaselin on toiminut parhaiten ja jostain syystä rupiakin on tullut sillä vähiten. erittäin riittoisaa ja maksaa 2e purkki. parantuminen on myös ollut nopeinta tuolla vaselinilla. helosania suurinosa tatuoijista suosittelee mutta liian litkua tavaraa ainakin mun iholle ja parantuminen jostain syystä hitaampaa kuin vaselinilla, kai tuo on yksilöllistä.

7207442_o3.jpg

minulle vaselin on toiminut parhaiten ja jostain syystä rupiakin on tullut sillä vähiten. erittäin riittoisaa ja maksaa 2e purkki. parantuminen on myös ollut nopeinta tuolla vaselinilla. helosania suurinosa tatuoijista suosittelee mutta liian litkua tavaraa ainakin mun iholle ja parantuminen jostain syystä hitaampaa kuin vaselinilla, kai tuo on yksilöllistä.

7207442_o3.jpg

täytyy kokeilla lokakuussa, kun oikea käsi saa lisää väriä pintaan!

itellä ois haaveena saada vielä jonain päivänä olkapää-rinta-lapa alueelle tuommonen japanilais tyylinen lohikäärme, mutta vielä kerään rahaa ja uskallusta...

heitetäänpäs ilmoille vielä tällanen typerä kyssäri: on tullu kateltua jimiltä tuota miami inkkiä, onko suomessa tatuoijat yhtä taitavia vai onko ne sällit jotain Über hyviä. ei vielä tatuointeja oo eikä tätä kautta kokemusta tatuoijista...:(

Jokaisellahan se on varmasti oma tyyli piirtää ja tikata eli tutkimaan vaa eri lafkojen sivuja ja artistien töitä. Mieleinen taiteilija kun löytyy ni sinne sitten.

Easy tattoo on kanssa melko hyvää tuohon tatskan paranteluun. Sisältää bephanteeni ja jotain puhdistusainetta.

heitetäänpäs ilmoille vielä tällanen typerä kyssäri: on tullu kateltua jimiltä tuota miami inkkiä, onko suomessa tatuoijat yhtä taitavia vai onko ne sällit jotain Über hyviä. ei vielä tatuointeja oo eikä tätä kautta kokemusta tatuoijista...
Hyviä noi Miami Inkin tyypit on, mutta IMO ei ihan sitä kärkikastia. Parempiakin löytyy. Suomesta löytyy varmasti yhtä hyviä ja joitakin ehkä jopa parempia IMO.

Voisin melkein sanoa että Miami Inkin Garver on aivan kyllä loistava tatuoija ja samoin tää muija taas tekee loistavia kuvia valokuvista ja ihmisistä

Voisin melkein sanoa että Miami Inkin Garver on aivan kyllä loistava tatuoija ja samoin tää muija taas tekee loistavia kuvia valokuvista ja ihmisistä
Muijalla varmaan tarkoitat Kat von D:tä? Sillähän on oma puljukin nykyään. LA Ink muistaakseni olin tän lafkan nimi. Sivuilla luki muistaakseni että muotokuvat ovat 1000dollarista ylöspäin.

Muijalla varmaan tarkoitat Kat von D:tä? Sillähän on oma puljukin nykyään. LA Ink muistaakseni olin tän lafkan nimi. Sivuilla luki muistaakseni että muotokuvat ovat 1000dollarista ylöspäin.

Jep juuri hän. Eikös sillä ollu pulju jo ennen miami inkkiä? ja kävi vaan tuuraamassa välillä tuolla? oma ohjelmakin naiselta löytyy

Garver ei tee mitään niin mullistavaa,mitä suomalaiset kuvan tikkaajat eivät myös osaisi! Jos täytyy joku tosi kova jätkä laittaa niin -> http://www.boristattoo.zalaszam.hu/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom