Yep, suihkuun voi kyllä mennä. Mutta uimahalleja ja saunaa kannattaa välttää niin kauan kuin tatuointisi on täysin parantunut.Vielä yks kysymys, millo vois suihkuun mennä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yep, suihkuun voi kyllä mennä. Mutta uimahalleja ja saunaa kannattaa välttää niin kauan kuin tatuointisi on täysin parantunut.Vielä yks kysymys, millo vois suihkuun mennä?
Kyllä sitä kuvaa voi liikaakin rasvata. Tatuointi on haava siinä missä kaikki muutkin haavat ja nimenomaan noita "haavojen paranemista edesauttavia rasvoja" olisi syytä käyttää. Mm. Bepanthen.
Ei ole mitään järkeä hukuttaa kuvaa rasvaan. Ei se silloin hengitä. Infektioriski kasvaa + paraneminen vain hidastuu.
Pesu useasti päivässä haalealla vedellä ja päälle kevyt kerros bepanthenia. Sitä rasvaa ei todellakaan tarvi läträtä, niin että kuva "tukehtuu". Näin minä olen hoitanut kaikki kuvani hyvällä menestyksellä, eikä ongelmia ole tullut.
Jos kutittaa, niin avareita vaan tatskalle, eli läpsyttele! Kutina vaihtuu kipuun hyvin pian.
Pst. Kannattaa jatkossakin rasvata tatuointeja silloin tällöin. =)
One love,
:haart:
Juu mielellään kannattaa sitä Helosania ostaa.
Tuollainen helvetin iso tuubi maksaa samanverran kuin bepanthenin päiväksi riittävä tuubi...
Viime kuvien paranemiseen meni kolme isoa tuubia! Pintaa löytyy..
minulle vaselin on toiminut parhaiten ja jostain syystä rupiakin on tullut sillä vähiten. erittäin riittoisaa ja maksaa 2e purkki. parantuminen on myös ollut nopeinta tuolla vaselinilla. helosania suurinosa tatuoijista suosittelee mutta liian litkua tavaraa ainakin mun iholle ja parantuminen jostain syystä hitaampaa kuin vaselinilla, kai tuo on yksilöllistä.
Hyviä noi Miami Inkin tyypit on, mutta IMO ei ihan sitä kärkikastia. Parempiakin löytyy. Suomesta löytyy varmasti yhtä hyviä ja joitakin ehkä jopa parempia IMO.heitetäänpäs ilmoille vielä tällanen typerä kyssäri: on tullu kateltua jimiltä tuota miami inkkiä, onko suomessa tatuoijat yhtä taitavia vai onko ne sällit jotain Über hyviä. ei vielä tatuointeja oo eikä tätä kautta kokemusta tatuoijista...
Hyviä noi Miami Inkin tyypit on, mutta IMO ei ihan sitä kärkikastia. Parempiakin löytyy. Suomesta löytyy varmasti yhtä hyviä ja joitakin ehkä jopa parempia IMO.
Muijalla varmaan tarkoitat Kat von D:tä? Sillähän on oma puljukin nykyään. LA Ink muistaakseni olin tän lafkan nimi. Sivuilla luki muistaakseni että muotokuvat ovat 1000dollarista ylöspäin.Voisin melkein sanoa että Miami Inkin Garver on aivan kyllä loistava tatuoija ja samoin tää muija taas tekee loistavia kuvia valokuvista ja ihmisistä
Muijalla varmaan tarkoitat Kat von D:tä? Sillähän on oma puljukin nykyään. LA Ink muistaakseni olin tän lafkan nimi. Sivuilla luki muistaakseni että muotokuvat ovat 1000dollarista ylöspäin.
Tosta pulju jutusta en ole varma. Saa nähdä tuleeko toi sen oma show joskus televisiosta Suomessa ulos.Jep juuri hän. Eikös sillä ollu pulju jo ennen miami inkkiä? ja kävi vaan tuuraamassa välillä tuolla? oma ohjelmakin naiselta löytyy
Voisin melkein sanoa että Miami Inkin Garver on aivan kyllä loistava tatuoija ja samoin tää muija taas tekee loistavia kuvia valokuvista ja ihmisistä