Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja kun samalla koneella kääntää tuon takaisin englantiin, siitä tulee "Defeat Complete". Vaikka en latinaa osaakaan, niin väittäisin että tuossa käännöksessä katoaa alkuperäisen lauseen idea kokonaan.

No damage latinaksi on myös : adflicto affligo, laedo ledo ja iniuria. Siitä valkkaa mikä kieliopillisesti käy parhaiten :)

Oikein hieno kommentti. Mitä kieltä sitä sitten pitäisi ottaa? Sähän ton voisit kääntää kun latinan tuntija olet?

ps. mulla on latinaa ihossa ja tiedän vieläpä mitä se tarkoittaa :wtf:

Mä en osaa latinaa...siksi sen kielisellä kirjotuksella ei mulle oiskaan mitään merkitystä. ihmettelen vaan miksi joku haluaa ihoonsa ikuistaa tekstiä jota ei itsekkään ymmärrä :wtf:

...sitäpaistsi kunhan kysyin, en millään pahalla.

Mä en osaa latinaa...siksi sen kielisellä kirjotuksella ei mulle oiskaan mitään merkitystä. ihmettelen vaan miksi joku haluaa ihoonsa ikuistaa tekstiä jota ei itsekkään ymmärrä :wtf:

Ite halusin ikuistaa vaan sen takia että lause oli hyvä elämän ohje ittelleni ja ymmärrän mitä siinä lukee :)

Ite halusin ikuistaa vaan sen takia että lause oli hyvä elämän ohje ittelleni ja ymmärrän mitä siinä lukee :)

Juu, ja ohan siinä sellanen etu et on henkilökohtasempi ku ei kaikki tajuu suomes mitä siin lukee...
mutta toisaalta suomi se vasta exoottinen kieli onkin ;)

Hmm, mieti että olisit käymässä...noh, vaikka kiinassa ja jollain paikallisella olisi tatuoitu olkapäähän suomeksi "tartu hetkeen" tmv. tai vielä mielenkiintoisempaa olisi jos siinä lukisikin "tartu helkeen" tai "tartu hetki" :D...tai tarkemmin ajatellen...onko siinä nyt mitään hauskaa sittenkään :jahas:

No just siks sen latinaks haluan ettei sitä urpot (minäkään) ymmärrä.
Oli muuten kohtuu tyhmä kommentti.

Ja Mömmölle kiitokset!

No just siks sen latinaks haluan ettei sitä urpot (minäkään) ymmärrä.
Oli muuten kohtuu tyhmä kommentti.

Ja Mömmölle kiitokset!

No hei, anteeks...ei ollu tarkotus pahottaa mieltäs :(

Ite oon menossa ottaan joulukuussa tatuointia kun tulee 18 vuotta täyteen..
Pistin Mauri Kunnakselle sähköpostia että lähettä mulle sellaisen rouheen luonnoksen Heikki-Hämähäkistä niin tikkaan se oikeaan forkkuun:hyper:
Tässä on nyt vielä muutama kuukausi aikaa veivata hammeria ja rannekääntöjä että on tilaa mihin tehdä:lol2:

Hei moi. Tuli just tatuointi hakkautettua, unohin kysyä siltä kaaverilta että kuinka kauan sitä saa rasvata? Sen tiiän et semmoset 5 kertaa päivässä, mutta kuinka pitkän ajan?

Ja toiseksi miten... Ku sitä ei sais hieroa nii miten saisin sillee varovasti?

Sori. T: :david:

Viskase kuukleen "tatuoinnin hoito-ohje" tms. ni pitäs löytyy vino pino ohjetta eri tatskaliikkeiden sivuilta.

Hei moi. Tuli just tatuointi hakkautettua, unohin kysyä siltä kaaverilta että kuinka kauan sitä saa rasvata? Sen tiiän et semmoset 5 kertaa päivässä, mutta kuinka pitkän ajan?

Rasvaamisen tarkoitus on saada tatuointi paranemaan ns.sisältä päin, ja minimoida ruven muodostuminen. Mikäli tatuointia ei rasvata riittävästi saattaa kuivumisen mukana syntynyt rupi viedä tatuointiväriä irrotessaan mukanaan haalistaen tatuointia. Muista että et voi rasvata tatuointia liikaa. Ja sä voit sen rasvan siihen hieroa ihan normaalisti, pääasia ettet raavi sitä. Keskimäärin menee noin 1-2vk kun tatuointisi on kunnossa.

Läpsyttele sitä sormella:D
Se oikeasti auttaa siihen kutinaan:D

Kyllä sitä kuvaa voi liikaakin rasvata. Tatuointi on haava siinä missä kaikki muutkin haavat ja nimenomaan noita "haavojen paranemista edesauttavia rasvoja" olisi syytä käyttää. Mm. Bepanthen.

Ei ole mitään järkeä hukuttaa kuvaa rasvaan. Ei se silloin hengitä. Infektioriski kasvaa + paraneminen vain hidastuu.

Pesu useasti päivässä haalealla vedellä ja päälle kevyt kerros bepanthenia. Sitä rasvaa ei todellakaan tarvi läträtä, niin että kuva "tukehtuu". Näin minä olen hoitanut kaikki kuvani hyvällä menestyksellä, eikä ongelmia ole tullut.

Jos kutittaa, niin avareita vaan tatskalle, eli läpsyttele! Kutina vaihtuu kipuun hyvin pian.

Pst. Kannattaa jatkossakin rasvata tatuointeja silloin tällöin. =)

One love,

:haart:

Kyllä sitä kuvaa voi liikaakin rasvata. Tatuointi on haava siinä missä kaikki muutkin haavat ja nimenomaan noita "haavojen paranemista edesauttavia rasvoja" olisi syytä käyttää. Mm. Bepanthen.

Ei ole mitään järkeä hukuttaa kuvaa rasvaan. Ei se silloin hengitä. Infektioriski kasvaa + paraneminen vain hidastuu.

Pesu useasti päivässä haalealla vedellä ja päälle kevyt kerros bepanthenia. Sitä rasvaa ei todellakaan tarvi läträtä, niin että kuva "tukehtuu". Näin minä olen hoitanut kaikki kuvani hyvällä menestyksellä, eikä ongelmia ole tullut.
En mä nyt tuolla "muista että et voi rasvata tatuointia liikaa" lausahduksella tarkoittanut sitä, että siihen täytyy monen sentin kerros rasvaa runtata monta kertaa päivässä. Tässäkin voi toki käyttää maalaisjärkeä. Rasvoina on hyvä käyttää helosania taikka bepanthenia. Omat tatuoinnit ovat aina parantuneet hyvin ja eivätkä myöskään ole menettäneet väriä. Olen rasvannut leimatun kohdan n. 5-6 kertaa päivässä helosanilla. Ainakin alku vaiheessa oon yrittänyt pestä tikatun alueen pari kertaa päivässä.

käytännössä heti. Kuha rasvaa vaan sit perään. Oon pitäny sitä kelmua siinä jonku tunnin vissiin pisimmillään ja sen jälkee ollu ihan normaalisti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom