Kannattaa odottaa ainakin niin kauan että rupi on täysin lähtenyt ja iho päässyt hieman lepäämään.
Joo, näin täytyypi tehdä. Kiitos vastauksesta. Varmaan pari viikkoa saa laskea parantumisaikaa...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa odottaa ainakin niin kauan että rupi on täysin lähtenyt ja iho päässyt hieman lepäämään.
Riippuu toki henkilöstä mutta keskimäärin 1-2 viikkoa.Joo, näin täytyypi tehdä. Kiitos vastauksesta. Varmaan pari viikkoa saa laskea parantumisaikaa...?
Itseäni ärsyttää lähinnä ihmiset jotka huomaavat tatuointini ja alkavat kyselemään niistä, niin sitten aina nämä kertovat kuinka "joo mäki oon aatellu ottaa tatuoinnin johki, ehkä joku pieni tribaali olis kiva, paljon tatuointi maksaa, en löytänyt kivaa tatuointia tatuointiliikkeestä blaablaa blaa.." Kyllä minä aina kohteliaasti vastailen ja kuuntelen mutta hieman ärsyttää se sama virsi aina, ja se selvä tietämättömyys tatuoinneista. Ja miksi se tatuointi pitää ottaa vain siksi että saa sen tatuoinnin? Että voi sanoa että mulla on tatuointi? Tottahan toki jokaisella saa olla ihan mitkä syyt tahansa, mutta tuo sotii täysin vastaan omaa ajatustani tatuoinneista ja niiden ottamisesta.
Paljon maksaisi tuollainen mustalla kaunolla tehty nelikirjaiminen sana ylätissiin? Mietin jotain 4x2cm tekstiä. Kun ei ole mitään kokemusta näistä, niin olisi kiva ettei kusetettaisi ihan 100-0 :I
Nii ja joo. Ei se mun tatuointi tuu olemaan mikää erityisen hieno, oikeestaan nyt kaikki huokaa siellä ku kerron että se on vaan suomileijona. :D
Kaikki ku aina nii oottaa et ottais jotaki mitä muil ei oo =P
No mitäs vittua?
Eikö olisi kannattanut sanoa siinä suunnitteluvaiheessa että tatuointi ei vastaa sitä mitä haluaa. Oma moka.
Ei sitä tiedä, vaikka olisi paperilla näyttänyt ihan normaalilta. Se, että osaa piirtää ei tarkoita että osaa tatuoida, puhumattakaan jos tatuoijalle on viety valmis kuva. Vain idiootti ei vaadi takuuvarmoja työnäytteitä, kyllä toi mun mielestä menee "tyhmyydestä sakotetaan" -osastolle.
Muutama viikko meni etten seurannut keskustelua ja... WTF , sota Crommed vs. muu maailma. :wtf:
Crommedilla(?) tais mennä sekasin mun ja Moikun postit, siitä tämä avautuminen, toivottavasti muuten päättyneeseen keskusteluun.
Mun kuva tehtiin kolmessa osassa, syy=täysi kalenteri. Ja tuollainen 3-4 tunnin sessio on mulle ihan passeli. Kolmannella kerralla vain vahvistettiin ääriviivoja ja pistettiin hiemaan valkoista väriä tehosteeksi. Tuo 8tuntia sisältää suunnittelun, jota tehtiin pitkin matkaa...
Joku toinen tatuoija saattaa tehdä kuvan nopeammin ja yhdellä käynnillä, mutta itse olen tyytyväinen tähän ja Tonin tikattavaaksi aion mennä toistekkin.
Menee ehkä vähän aiheen vierestä, mutta:D aika touhua http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=84037265