Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei jätkät ja miksei nahkatki? En jaksanu rueta selaileen trediä läpi joten en tiedä onko asiaa puitu aikasemmin, mutta kysympä nyt että; mitenkä jos ottaa tatuoinnin vaikka tuohon käteen ja se tässä vielä SATTUS jostain kumman syystä kasvamaan niin mitenkä käy tatuoinnin? Venyykö ja paukkuuko se "halkeamille"?
Tattista!:worship:
Isoilta pojilta olen kuullut, että ei haittaa jos nyt et ota mitään ihan über detail -kuvaa eli vaikka omaa naamavärkkiäs käsivarteen valokuvatarkkana kopiona. Eli se tatuointi kyllä venyy ihon mukana, mutta ei pitäis halkeilla tai mennä mitenkään muodottomaks. Tietenkin saattaa haalistua normaalia enempi, mutta haalistuuhan ne iän myötä muutenkin. Voihan sitä käydä sitten uudelleen värittelemässä kun olet Jay Cutlerin massoissa.

Hei jätkät ja miksei nahkatki? En jaksanu rueta selaileen trediä läpi joten en tiedä onko asiaa puitu aikasemmin, mutta kysympä nyt että; mitenkä jos ottaa tatuoinnin vaikka tuohon käteen ja se tässä vielä SATTUS jostain kumman syystä kasvamaan niin mitenkä käy tatuoinnin? Venyykö ja paukkuuko se "halkeamille"?
Tattista!:worship:

Riippuu tietysti kuvastakin, niinkuin elasto tuossa jo mainitsikin, mutta aika paljon saa esim. hanska kasvaa että vaikuttais kuvaan. Ja ei se siitä mihinkään "halkeile". Ja vuosien myötä kuva joka tapauksessa haalistuu ja musteet ihon alla tavallaan "leviävät" hiukan, eli tarkasta kuvasta tulee epäselvempi.

Sisko otti 2 tatskaa. Toisen alaselkään ja toisen rintaan. Kysyi hinnat kahdesta paikasta elikkä Joensuussa kuvat luvattiin tehdä 350€ hintaan ja Kuopiossa samat kuvat 180€. Kannatti jo käydä kuopiossa asti, koska meiltäkään ei aja kuin n. 1 ½h. Molemmat paikat näkivät kuvat ja niiden koot, joten ei ihan sokkona mennyt kuopioon hinnan perässä.

Taidan itsekin kyllä suosia Kuopion paikkaa kun seuraavan otan jos Joensuussa hinnat on tuossa suhteessa. Tässä viime viikolla tajusin/huomasin/kuulin vasta, että Joensuussahan onkin 3 tatuointiliikettä eikä 1 :D Tai no 2 tiedän varmasti ja kolmatta yritin käydä etsimässä missä ihmiset sen väittävät olevan, mutta ei löytynyt.

Siskokin kysyi vain yhdestä Joensuun liikkeestä hinnan, koska selvisi vasta juuri ennen varattua aikaa, että täällähän on muitakin kuin Otto's Tattoo.

Otto on toki kallein joensuusta mutta olen kuullut niin paljon paskaa Hell-A-Roadista että en sinne menisi. Otolla muutaman kerran vierailleena tyyppi näytti kuvia kun asiakas oli tullut melkein heti korjauttamaan HaR:lä tehtyä kuvaa kun ei ollut sellainen kuin mitä halusi.

Otto on toki kallein joensuusta mutta olen kuullut niin paljon paskaa Hell-A-Roadista että en sinne menisi. Otolla muutaman kerran vierailleena tyyppi näytti kuvia kun asiakas oli tullut melkein heti korjauttamaan HaR:lä tehtyä kuvaa kun ei ollut sellainen kuin mitä halusi.

Hell-A-Roadista olen itsekin kuullut ei niin hyvää. IsossaMyssä pitäisi olla Tipi nimisen henkilön pitämä liike, ainakin 2 ihmistä on mulle niin sanonut, mutta en tosiaan löytänyt mitään vaikka kolusin koko kauppakeskuksen sisältä ja ulkoa.

Sisko otti 2 tatskaa. Toisen alaselkään ja toisen rintaan. Kysyi hinnat kahdesta paikasta elikkä Joensuussa kuvat luvattiin tehdä 350€ hintaan ja Kuopiossa samat kuvat 180€. Kannatti jo käydä kuopiossa asti, koska meiltäkään ei aja kuin n. 1 ½h. Molemmat paikat näkivät kuvat ja niiden koot, joten ei ihan sokkona mennyt kuopioon hinnan perässä.

Taidan itsekin kyllä suosia Kuopion paikkaa kun seuraavan otan jos Joensuussa hinnat on tuossa suhteessa. Tässä viime viikolla tajusin/huomasin/kuulin vasta, että Joensuussahan onkin 3 tatuointiliikettä eikä 1 :D Tai no 2 tiedän varmasti ja kolmatta yritin käydä etsimässä missä ihmiset sen väittävät olevan, mutta ei löytynyt.

Siskokin kysyi vain yhdestä Joensuun liikkeestä hinnan, koska selvisi vasta juuri ennen varattua aikaa, että täällähän on muitakin kuin Otto's Tattoo.

Missä kuopion liikkeessä kävit? Kuka tikkas?

Tästäkin on puhuttu täällä monesti ja itse olen sitä mieltä, että jos on niin vitun pihi ettei voi tota summaa sijoittaa tatuointeihin jotka on koko loppu elämän iholla niin kannattaisi mun mielestä harkita kahteen kertaan ottaako tatuointia ollenkaan. Rajansa tietenkin kaikella, että ei kannata ihan älyttömiä maksella. Tässäkin maassa on kuitenkin niin paljon paskojakin tatuointiliikkeitä, joten itse otan tatuointini mielummin varmasti laadukkaassa paikassa vaikka olisikin vähän hintavampi. Eri tatuoijat on kuitenkin yksilöinä omanlaisia taiteilijoitaan ja kyllä taiteilija saa hinnoitella oman taideteoksensa miten haluaa eikä sitä voi verrata jonkun muun taiteilijan teokseen. Hinta-arviotkin voi heitellä, joten se kalliimpi paikka ei aina välttämättä olekaan niin paljoa kalliimpi. Omat tatuointini olen ottanut Helsingissä Blue Dragonissa mikä on hieman kalliimpi paikka, mutta olen kuullut siitä pelkkää hyvää ja omien kokemuksien pohjalta käyn siellä myös jatkossakin. Hinta-arvioksi mulle annettiin viimeksi 350-500 euroa ja tatuoinnit maksoi lopulta 280 euroa.

Tästäkin on puhuttu täällä monesti ja itse olen sitä mieltä, että jos on niin vitun pihi ettei voi tota summaa sijoittaa tatuointeihin jotka on koko loppu elämän iholla niin kannattaisi mun mielestä harkita kahteen kertaan ottaako tatuointia ollenkaan

No on se nyt vitun tyhmää maksaa tuplamäärää hinnasta jos tiedossa on, että molemmissa paikoissa taitava tatskaaja ja ei todellakaan ole pelkoa, että jälki olisi huonoa. Jos hinnat on vähääkään samassa suhteessa isommissa kuvissa niin itse ainakin olen sen verta pihi, että ajan Kuopioon.
"Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa"...

No tietenkin jos on varma, että molemmista paikoista saa laadukasta jälkeä.

No tässä tapauksessa oli varmuus laadusta. Itselläni kun seuraavan kuvan otto ajankohtaista niin tottakai kysyn hintoja useammasta paikasta ja en todellakaan ota semmoisesta paikasta jos hinta alkaa olla jo liian halpa. Prayer mainitsikin yhden Joensuun liikkeen missä laatu ei ole ollut ihan kohallaan, joten sen verta kumminkin aion satsata, että ei sitten kaduta paska laatu.

Rakas vaimoni on tokassut, että köyhän ei kannata halpaa ostaaa. :)
Itse tiesin tatskojani ottaessa, että ne maksaa, mutta ovat kyllä sitten sen väärttejä.

Turun Pajalla Jussi tehny mun molemmat. Suosittelen.

mitäs paikkaa suosittele turus,tarkotus ois ottaa 3 kuvaa toho ranteseen,valtimon päälle??:)

Individual Inkin Lasse tekee Turun parhaat kuvat, mutta jonoa taitaa olla puolisen vuotta??? Skincraft on toinen hyvä mesta. Muihin ei Turussa sitten kannata mennäkään...

Itse haaveilen kans tatskasta...suunnilleen nyrkin(omani) kokoisen, sellaisen tribaaliksi naamioidun tekstin tahtoisin(vaikee selittää, mut ei mikään tribaali kumminkaan)...en tiedä tarkalleen lopullista kuvaa, kun on monta variaatiota siitä ja jonkun pitäs piirtää siitä ideasta hieno kokonaisuus.

mutta siis, ongelma on että en todellakaan tiedä kenen juttusille kannattas mennä. mistäs mä tiedän et osaako tehdä pikkutarkkaa jälkeä? ja muutenkin olisi hyvä että tyyppi tykkäisi toteutta just sen mun tyylisiä kuvia, niin olis motivoitunut tekeen mahd. hyvän siit.
suositelkaa ihmees jos tiedätte jonkun hyvän liikkeen helsingissä missä kannattas käydä katteleen...kyllä vähän pelottaa mennä, siellä sitten isot tatuoidut gubbet on et "mitäs laitetaan?"...nii voi olla ettei laitetakaan mitään :D ...halpottas ees jos sais jonku henkiseks tueks.

niin ja mullahan on kovat kriteerit, joten on suuri riski että en saa haluamaani lopputulosta :curs:

Itse haaveilen kans tatskasta...suunnilleen nyrkin(omani) kokoisen, sellaisen tribaaliksi naamioidun tekstin tahtoisin(vaikee selittää, mut ei mikään tribaali kumminkaan)...en tiedä tarkalleen lopullista kuvaa, kun on monta variaatiota siitä ja jonkun pitäs piirtää siitä ideasta hieno kokonaisuus.

mutta siis, ongelma on että en todellakaan tiedä kenen juttusille kannattas mennä. mistäs mä tiedän et osaako tehdä pikkutarkkaa jälkeä? ja muutenkin olisi hyvä että tyyppi tykkäisi toteutta just sen mun tyylisiä kuvia, niin olis motivoitunut tekeen mahd. hyvän siit.
suositelkaa ihmees jos tiedätte jonkun hyvän liikkeen helsingissä missä kannattas käydä katteleen...kyllä vähän pelottaa mennä, siellä sitten isot tatuoidut gubbet on et "mitäs laitetaan?"...nii voi olla ettei laitetakaan mitään :D ...halpottas ees jos sais jonku henkiseks tueks.

niin ja mullahan on kovat kriteerit, joten on suuri riski että en saa haluamaani lopputulosta :curs:
Suosittelisin tutkimaan netistä noita mestoja ja kyllä melkein kaikilla on kuvia tatuointitöistään sivuillaan. Katsot niistä, että miellyttääkö jälki sinua ja marssit liikkeeseen. (Ei kaikki sitä paitsi ole sellaisia isoja gubbeja, on niitä pieniäkin ;).)

Sitten keskustelet heidän kanssa kuvasta minkä haluaisit ja he voivat luonnostella sen paperille sun omien sanojen mukaan. Sä olet kuitenkin se, joka sanoo onko hyvä vai ei. Jos et pidä kuvasta, niin ei tarvitse sitä ottaa. Voit myös pyytää kaveria piirtämään kuvan valmiiksi sun ohjeiden mukaan, jolloin sulla on valmis kuva mukana. Tutki asiaa vielä jonkin aikaa jos et ole ihan varma....:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom