Tatskat

Tackar! =)

Luun kohtaan ei niinkään koskenu, mut tuonne alimpaan osaan kyllä sitten tuntu. Ja luun alapuolelle "pehmeään" osaan... Mut kyllä siinä raastamisen aikana jo uutta oli mielessa :D että ei niin paljoa koskenu.

Tasoltaan kuva on hyvä ;) tällä hetkel ajattelen että ois voinu olla enempikin yksityiskohtia tuossa alaosassa, mut näillä ny mennään =)
Ootan jo että paranis...

Kuka kyseisen kuvan tikkas?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tieda onko aiheesta jo keskusteltu tassa julmetun pitkassa ketjussa.
Itsellani menee korumainen tatska nilkan ympari. Leveytta on maksimikohdassa noin 2 cm, mutta pituutta tietenkin hiukan enemman.

Onnistuisiko tuollaisen poisto leikkauksella ja ilman ihonsiirtoa? Laserpoisto maksaa ja vie aikaa. Arpea en sen sijaan karsasta. Enta missa tallaisia leikkauksia tehdaan?

Itsellani menee korumainen tatska nilkan ympari. Leveytta on maksimikohdassa noin 2 cm, mutta pituutta tietenkin hiukan enemman.

Onnistuisiko tuollaisen poisto leikkauksella ja ilman ihonsiirtoa? Laserpoisto maksaa ja vie aikaa. Arpea en sen sijaan karsasta. Enta missa tallaisia leikkauksia tehdaan?
Kysymykseen en osaan vastata, mutta miksi poisto? Eikä esim. cover up?

Olen kyllastynyt. Haluaisin myos kayttaa tyossa vaadittavaa jakkupukua ilman, etta sukkahousujen alta pilkottaa tatuointi. Kuva ei itsessaan ole ruma joten cover up ei poista ongelmaa.

En kyllä ymmärrä miksi kuvia pitäisi poistaa ! :wtf: Olet jo päätöksesi tehnyt ja sen loppuun viemiseksi käänny heidän puoleen. http://www.eiransairaala.fi/index.php?k=8942
Leikkaus on kalliimpi vaihtoehto ja kivuliaampi.
)
Kuulin myös toisen vaihtoehdon! Käy ostamassa kunnollista peiteväriä hyvin varustetusta maskeerausliikkeestä (esim. teatteri maskit). Pitäisi auttaa,jos haluat kuvan hetkellisesti piiloon!

Itse en noiden kuvien perusteella suosittelisi Eiraa. Mielenkiintoista, miten "jälkeen" kuvat ovatkin vasta keskeneräisestä vaiheesta eli 4 käsittelyn kuluttua, ja varsinainen lopullinen tulos jää epäselväksi.

Kuvista myös näkee homman tepsivän parhaiten ääriviivatyyppiseen tatskaan, en tiedä mitä "korumaisuutesi" tarkoittaa mutta tuskin sellaista. Eli värejä tai paksuutta niin no thanks. Näenkö muuten harhoja vai onko tuo keskikuvan rapu myös kooltaan pienentynyt
?

mitäs se tattoo cover muuten on jolla S.Tuomisto peitteli selkäänsä Vietnamissa? Myös Martina Aitolehden iholta on joissain mallikuvissa puuttunut jotain oleellista...

Eli värejä tai paksuutta niin no thanks. Näenkö muuten harhoja vai onko tuo keskikuvan rapu myös kooltaan pienentynyt?

Jälkeen kuva on otettu kauempaa..

Photoshopilla saa tietenkin siististi poistettu tatuoinnit kuvista.

Laseria olen myos miettinyt, mutta se on leikkausta paljon kalliimpaa ja vie aikaa jopa pari vuotta. Parhaimmillaan kuva tietenkin lahtee kokonaan eika jata arpea kuten leikkaus. Leikkausta en kuitenkaan edes harkitse, jos se vaatii ihonsiirtoa.

Mun tatuointi on musta joka on sinisen ohella helpompia vareja saada pois. Vihrea ja keltainen ovat taas vaikeimpia. Laaserilla siis.

Olen myos kuullut voiteesta nimelta profade, mutta en oikein jaksa uskoa, etta tatuoinnin saisi haivytettya rasvalla.

Asun ulkomailla joten Eira ei tulee kyseeseen. Mutta samoilla menetelmilla tatuointeja poistetaan kaikkialla joten kokemukset mista maasta tahansa auttavat.

Olkapäis ja molemmis kyyner varsis kuvat jo valmiina. Pitäs ottaa reitee joku siisti kuva, oisko jengil jotaa ideoit? ei mitää tribaalei.. ehkä vois ottaa jonkuu kilpa-auton siihe meinasin tai jonkuu futisjengin logon. Reiden etu osaa tulee ja yks värisenä polvest ylös asti.

Käyppäs kattomas löytyiskö tuolta jotain mikä kiinnostaisi..

http://www.boristattoo.zalaszam.hu/

Mies kyllä mainostaa itseään aika surutta :)

Ai, eipäs ole moista mainostusta vielä tullut vastaan! :wtf:
Herra tirehtööri tervo on tehnyt mulle 7 kuvaa ja lisää tulee :hyvä: Suunnitelmat on jo tehty kahteen seuraavaan.

Mistäs mahtaa löytyä varmaa tietoo latinan kielen sanoiksi eli laitat suomenkielen sanan niin se kääntää sen latinaksi? :)

Mistäs mahtaa löytyä varmaa tietoo latinan kielen sanoiksi eli laitat suomenkielen sanan niin se kääntää sen latinaksi? :)

Jos haluut jonkun tietyn lauseen kääntää niin melkein pitäs joku tulkki tms hommata koska noitten latinankielisten lauseitten muodostus ei tietääkseni oo ihan helpoin tai yksinkertaisin juttu.

Jos haluut jonkun tietyn lauseen kääntää niin melkein pitäs joku tulkki tms hommata koska noitten latinankielisten lauseitten muodostus ei tietääkseni oo ihan helpoin tai yksinkertaisin juttu.

Mulle tehtiin reilu pari viikkoa sit enkeli niskaa, jonka viereen piti tehdä lause latinaksi! Kävin kaikki netistä löytyvät kääntöpalvelut läpi tuloksetta! Sit kääntäjienliiton, tuloksetta! Sieltä ehdottivat yliopistoa, mutta eihän siellä ketään ole kesällä paikalla..:curs: Se jäi sitten tekemättä, hyvä niin koska ei se olis kunnolla sopinut kuvaa. Tossa vinkkejä mistä voisi apua löytyä!

Jos ei latinaksi löydy vastaavaa merkitystä kuin mitä haluatte kirjotella (sanontoja jne. löytää netistä vaikka ja kuinka), niin yksi helppo vaihtoehto vois olla kääntää se teksti esim. espanjaksi, italiaksi tai ranskaksi, jotka kaikki näyttää hyvältä kirjotettuna, muttei ole niin tönkköjä kuin esim. englanti saattaa olla.

edit: tai sitten kirjottelee vaan miten nyt luulee sen menevän latinaksi, eihän "kukaan" tiedä mitä siinä lukee kuitenkaan. :D Itekään en ollu 100% varma omasta, mutta mulla olikin vain 2 sanaa. Myös italiaa (/epsanjaa) on sanan verran, mutta se nyt on läpällä "mafiatyyliin"... :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom