Tarpeek vai liika vähän ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dalmar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
juu eli täs ny seuraillu tota mitä suuhun laitan nii sain noihin tälläsiä juttuja

kcal 2997
hiilarit 458g
prot 207g
rasva 27,86g

tos o mitä noin joka päivä tulee noita mitä pitääs vähentää ja mitä lisätä treenaan 4 kertaa viikos :whip:
ja vielä jos joku kertoos kuinka noi zonet lasketaan :thumbs: olis jees :worship:

Tähän väliin perinteinen kysymys:

Kerro pituus, paino, treenityyli/tavoite yms. vastaava, niin apua varmaan löytyy helpommin noihin kysymyksiin.

Originally posted by Dalmar
juu eli täs ny seuraillu tota mitä suuhun laitan nii sain noihin tälläsiä juttuja

kcal 2997
hiilarit 458g
prot 207g
rasva 27,86g

tos o mitä noin joka päivä tulee noita mitä pitääs vähentää ja mitä lisätä treenaan 4 kertaa viikos :whip:
ja vielä jos joku kertoos kuinka noi zonet lasketaan :thumbs: olis jees :worship:

Aika helvetin vaikea sanoa yhtään mitään kun et kerro omaa painoa, sukupuoltasi ja tavoitettasi, eli meinaatko laihduttaa, keräillä massaa vai pitää painon samana ja hommata voimaa ? :confused: :confused:

Ehdottomasti rasvaa lisää, jo pelkästään sun testosteronitasot on alhaalla noin vähillä rasvoilla

Karsi hiilareita ja nosta rasvamäärä tonne 70-80g tietämille.

Originally posted by Sumu
Tähän väliin perinteinen kysymys:

Kerro pituus, paino, treenityyli/tavoite yms. vastaava, niin apua varmaan löytyy helpommin noihin kysymyksiin.

painoa on 70 ja pituutta kaikki 171 :rolleyes: ja se on näin et
ma: kädet
ti : jalat
to : selkä, kädet
pe: pikkase jalkoja ja vatsalihakset

ja tavote o saada voimaa und muotoa :lol2:

lisäten vielä et 2*6 tyylillä kaikki yleensä menee paitsi vatsa ja selkä hommat.

Missäs olkapäät ja rinta?:confused:

Originally posted by Joubronx
Missäs olkapäät ja rinta?:confused:
Vaikka ne on todennäköisesti vain unohtunut listasta, voi nuo lihakset itse asiassa jättää aivan hyvin erikseen treenaamatta jos tekee ojentajille dippiä ja/tai kapeaa penkkiä. Molemmat kun ottavat melko lailla ojentajien lisäksi rintaan ja olkapäihin. Ja jos jalkapäivänä tekee etukyykkyä (joka kärventää etuolkapäät) ei ohjelmaan jää puutteita vaikka päällisin puolin niitä näyttäisikin olevan.

Originally posted by Hulkki
Vaikka ne on todennäköisesti vain unohtunut listasta, voi nuo lihakset itse asiassa jättää aivan hyvin erikseen treenaamatta jos tekee ojentajille dippiä ja/tai kapeaa penkkiä. Molemmat kun ottavat melko lailla ojentajien lisäksi rintaan ja olkapäihin. Ja jos jalkapäivänä tekee etukyykkyä (joka kärventää etuolkapäät) ei ohjelmaan jää puutteita vaikka päällisin puolin niitä näyttäisikin olevan.

No ei kait nyt sentään. Mieluummin niin päin, että jos tekee rinnalle penkkiä niin ojentajat & etuolkapäät voi jättää vähemmälle treenille sillä ne rasittuvat hyvin penkissäkin. Perusoletus lienee edelleen se, että penkin, kyykyn ja maven ympärille rakentuvan perusohjelman avulla saa hyvin lihasta & voimaa koko kroppaan vaikka jättäisikin ne pienempien lihasryhmien eristävät liikkeet vähemmälle.

Originally posted by AKV
No ei kait nyt sentään. Mieluummin niin päin, että jos tekee rinnalle penkkiä niin ojentajat & etuolkapäät voi jättää vähemmälle treenille sillä ne rasittuvat hyvin penkissäkin.
OK, myönnettäköön että toi on vain mun omaan kokemukseeni perustuva havainto ja toi toimii mun kropalle. Johtuu varmaan siitä, että rinta ja olkapäät on mulla huomattavasti paremmassa kuosissa kuin ojentajat, joten panostan mielelläni ojentajiin siirtämällä työtä ja prioriteettia vahvemmilta lihasryhmiltä eli rinnalta ja olkapäiltä sille heikolle paskalle eli ojentajille.

Originally posted by Hulkki
OK, myönnettäköön että toi on vain mun omaan kokemukseeni perustuva havainto ja toi toimii mun kropalle. Johtuu varmaan siitä, että rinta ja olkapäät on mulla huomattavasti paremmassa kuosissa kuin ojentajat, joten panostan mielelläni ojentajiin siirtämällä työtä ja prioriteettia vahvemmilta lihasryhmiltä eli rinnalta ja olkapäiltä sille heikolle paskalle eli ojentajille.
Jos dieetillä oot, niin hiilihydraatteja vois vähän vähentää ja rasvan määrää voisit nostaa niin, et ottaisit 1g per/paino kg. Valitse tarkoituksen mukainen hiilihydraatti ja koostumukseltaan oikeanlainen rasva.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by tommy77
Jos dieetillä oot, niin hiilihydraatteja vois vähän vähentää ja rasvan määrää voisit nostaa niin, et ottaisit 1g per/paino kg. Valitse tarkoituksen mukainen hiilihydraatti ja koostumukseltaan oikeanlainen rasva.
:confused:

Mitähän zoneja mahdat tarkoittaa? Jos tarkoitat suhteita 30%p/40%hh/30%r, niin 3000 kcal energian päiväsaannilla voidaan laskea 225g p/300g hh/100g r päivässä.

kcal 2997
hiilarit 458g
prot 207g
rasva 27,86g
voisiko joku viisaampi kertoa,
mitä järkeä tossa on? Vaivaat kyllä päätäsi liian nippeli lukemilla: Rasva 27.86 grammaa...

Mun näkemys: Laskisit mieluummin noin suunnilleen ja tarkkaile enemmänkin laatua kuin määrää... Sokeri vs. Kunnon hiilarit, Kovat rasvat vs tyytymättömät. SE ON HUOMATTAVASTI TÄRKEÄMPÄÄ.

Ämmbee, kysyjä oli ilmeisesti saanut noi lukemat, kun oli syöttänyt päivän ruokansa kalorilaskuriin, ei tässä kaiketi mistään pilkunviilaamisesta ollut kyse...

Kysyjälle vielä kerran: Korvaa osa hiilareistasi hyvillä rasvoilla ja nosta kokonaisrasvamäärä vuorokautti kohti vähintään 70:een grammaan.

Tällä hetkellä sun kokonaisjakauma on hiilarit 61%, protskut 27.6% ja rasvat 8.3%

Originally posted by AutoScum
Ämmbee, kysyjä oli ilmeisesti saanut noi lukemat, kun oli syöttänyt päivän ruokansa kalorilaskuriin, ei tässä kaiketi mistään pilkunviilaamisesta ollut kyse...

Kysyjälle vielä kerran: Korvaa osa hiilareistasi hyvillä rasvoilla ja nosta kokonaisrasvamäärä vuorokautti kohti vähintään 70:een grammaan.

Tällä hetkellä sun kokonaisjakauma on hiilarit 61%, protskut 27.6% ja rasvat 8.3%

juu ny vedän tota kylmäpuristettua rypsärii ja noista hiilareista oon ny saanu puolet pois :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom