Tarkastaja Partasen fanitusthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
Siis mä en tajua mikä tässä naisessa on kiinnostavaa? Toki antaisin paremman puutteessa (kuten nyt) mutta silti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jumalani miten seksikäs nainen on tämä...GÖRGLLL...joka ei sitä ymmärrä, ei ymmärrä mitään! AAH? Läski muka...voi vitulla päähän että vihaan vitness-potari -ihmisiä! Aina tiedetään kaikki paremmin kuin muut ja haukutaan niitä muita...syökää rahkaa ja tukehtukaa siihen. Sitä toivon minä. Hanna on aina 1000x parempi kuin yxkään teistä! ¤£$

Ja nyt perkele niitä kuvia että pääsee runkkaamaan!

Jumalani miten seksikäs nainen on tämä...GÖRGLLL...joka ei sitä ymmärrä, ei ymmärrä mitään! AAH? Läski muka...voi vitulla päähän että vihaan vitness-potari -ihmisiä! Aina tiedetään kaikki paremmin kuin muut ja haukutaan niitä muita...syökää rahkaa ja tukehtukaa siihen. Sitä toivon minä. Hanna on aina 1000x parempi kuin yxkään teistä! ¤£$

Eikö nämä Hannan sukulaiset voisi kirjoitella vaikka suomi24:lle.:(

-- Siinä mielessä itse lihova asiantuntija ei ainakaan minussa luottamusta herätä.
En ole itse pannut merkille Hannassa LIHOMISTA, tosin olen sokea Hannalle <.< Hanna on jumalainen erityisesti huomiossaan Läkerol Dents-pastilleista, voihan niitä rasian vetää, mutta perästä kuuluu...

Kenteis olennaisin (?) pointti Hannan olemuksessa on se viestin perille meneminen, "no emmää tota riukua kuuntele, ku se saa tietty vetää naamaansa mitä tahansa". Normaalimpi koko kertoo sen, että Hanna oletusarvona tietää, mistä puhuu.

Kenteis olennaisin (?) pointti Hannan olemuksessa on se viestin perille meneminen, "no emmää tota riukua kuuntele, ku se saa tietty vetää naamaansa mitä tahansa". Normaalimpi koko kertoo sen, että Hanna oletusarvona tietää, mistä puhuu.

tuo on kyllä totta. tekee aina mieli repiä pelihousunsa ja sanoa pari valittua sanaa kun kuulee naisten keskusteluja. "joo jotkut voi syödä niin paljon kun haluaa eivätkä liho, mun ei tartte kun vilkasta ruokaa niin heti lihon"

varmasti kuuntelevat normaalia naista paremmin kuin jotain fitness-typyä.

Piru, missasin illan jakson kun piti töihin yöksi lähteä... Nähtävää olisi siis ollut.

Hyvä, että ottaa huumorilla nämä threadit. Onkohan Hanna hankkinut vipit ja käynyt kurkkimassa kuvaosiolla millaiset miekkoset häntä kuolaa...?

varmaankin Wanha, mutta täti partanen on linkittänyt kaksikin pakkiksien thrediä linkkeihinsä
http://www.hannapartanen.fi/index.php?page=66&

Putosin totaalisesti kun klikkasin noita Pakkiksen thread-linkkejä... heti toka postaus aina threadissa tyyliin "läski ja ärsyttävä... mutta kyllä panisin"...

Kaikkea sitä kyllä joutuu kärsimään, jos julkisuuden valokeilaan lähtee...

Hanna,

Haluaisin tutustua sinuun ihmisenä. Koska sukupuoli on tunnetusti vain ja ainoastaan sosiaalinen konstruktio voisimme kohdata aidon sukupuolettomasti, juoda teetä ja arvioida eroja ja yhtäläisyyksiä maailmankatsomuksissamme/arvoissamme/moraalikäsityksissämme jne.

:whip: tai sitten...:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom