Tarkastaja Partasen fanitusthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
Mites jos sponssattais hannan firman mainos pakkikselle ja vastapalvelukseks hanna tulis tänne valistamaan meitä? :haart:

Ja laittais ehkä muutaman kuvan myös?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites jos sponssattais hannan firman mainos pakkikselle ja vastapalvelukseks hanna tulis tänne valistamaan meitä? :haart:

Niin, pakkiksen mediakortti on kyllä aika vakuuttavaa luettavaa. Se että Nuppu on ylipäätään linkittänyt tämän threadin sivuilleen todistaa sen verran hyvästä ja rankasta huumorintajusta että kyllä Hanna varmasti tulisi luennoimaan pakkiksen pojille oikein syömisen jalosta taidosta.

Ei musta Nupun tartte tänne kirjoittaa. Jos se kirjoittaisi se ei ois enää "kaukorakkaus"...:nolo:

Niin, pakkiksen mediakortti on kyllä aika vakuuttavaa luettavaa. Se että Nuppu on ylipäätään linkittänyt tämän threadin sivuilleen todistaa sen verran hyvästä ja rankasta huumorintajusta että kyllä Hanna varmasti tulisi luennoimaan pakkiksen pojille oikein syömisen jalosta taidosta.

Ei musta Nupun tartte tänne kirjoittaa. Jos se kirjoittaisi se ei ois enää "kaukorakkaus"...:nolo:
Kuka Nuppu ja mitkä sivut? urlia pls.

ps. Hanna <3

Mikähän on hannan rasvaprosentti? Veikkaan, että hieman on päässyt pyöristymään..

Mikähän on hannan rasvaprosentti? Veikkaan, että hieman on päässyt pyöristymään..

ei oo kyllä rasvapihten kanssa tullu mittailtua Partasta hirveesti... Huom. :jahas:
ei nyt taas lähdetä tälle linjalle vaan keskitytään hankkimaan Hanna tänne pakkikselle:haart:

Ai jumalauta kun olis hienoa jos saataisiin Hanna tänne jakamaan oppia. Heh, kauankohan kestäisi, että jutut menis asiattomuuksiin?

^Nanosekunti.

riippuu vähän siitä onko pakkis tukossa kävijäryntäyksestä vai luistaako se linjoilla kuin rasvattu salama... itse veikkaisin että pari ekaa postausta ois ihan asiallisia :D (mukaanlukien myös se hannan eka postaus)

Keskustelu menis kutakuinki näin;

Kysymys Hannalle, miten pääsit tuohon ohjelmaan?
Hanna:Tuottajat ottivat yhteyttä ja pitivät minua sopivimpana kun en itsekään ole mikään tikku... (blablablaaaa)

Ootko ikinä käyny salilla?
Hanna: Oon joskus, vaikka mielummin harrastan hyötyliikuntaa... (tjsp)

Paljo nostat penkistä?
Hanna: Onko penkki se missä tanko lasketaan rinnan päälle makuuasennossa?

Woot se sano rinta!! Niinq 71551, LOL!!1! :kuvia:

Hanna lähe munkaa reenamaan, voidaan vetää koko treeni makuuasennossa!!11!

Niin ja niitä :kuvia:

:lol2: Aamun piristys. Tuosta voisi olla hankalaa enää Hannan ottaa tilannetta haltuun...

Hei, joku tarttee värvätä tökkiin Hannan luentopaprut lattialle koko ajan, niin että se joutuu kumartuun niitä noukkimaan tämän tästä...ja salamavalot leiskuu.
Mike vois ottaa kuvia sitten näistä tilanteista?

Pitäskö painattaa Hanna-t-paidat? Kimppatilauksella tulis halvaksi, ja tämän ketjun perusteella runkkareita kyllä riittäs :)

"Oon säikeillä, kiitos Hanna! :haart:"

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom