Tarkastaja Partasen fanitusthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
aijjai hanna! elä liho!!! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oih! Just katoin tarkastajan jakson. On se vaan ihanan rehevä nainen. Hanna sulla on ihqut sääret. :)

Ja niin tiukka;

"se oli sit Alan viimenen kalja tälle iltaa!!"
"Kyllä kulta..." :love:

Eipä toi Hanna ainakaan itse näytä siltä, että syö niinkuin paasaa. Perse on kuin 7 leivän uuni. Taitaa olla vaan valittu ohjelmaan, ilman että itse söisi terveellisesti:)

Eipä toi Hanna ainakaan itse näytä siltä, että syö niinkuin paasaa. Perse on kuin 7 leivän uuni. Taitaa olla vaan valittu ohjelmaan, ilman että itse söisi terveellisesti:)

:lol2: Taitaa olla toden totta noin. Itse en ainakaan voisi asennoitua ohjelmaan pudottamaan painoa ja muuttamaan elämäntapojani, jos neuvovalta asiantuntijalta valuu majoneesin jämiä alaleuassa.

Huvittavaa myös katsella tuollaista silittelyä ja voivottelua, kun kyseessä on jopa 50kg ylipainoisia henkilöitä:

"Joo, käyt vaan kerran kyykyssä päivän aikana, niin laihdut kyllä. Hyvä! Ja ensi viikolla sitten taas."

"Tämä on hyvä light-tuote, rasvaa vain se 15%, siitä ne kilot karisee."

"Älä? Hait itse postit aamulla postilaatikoilta 50 metrin päästä. Kyllä voit olla ylpeä itsestäsi."

Vittu kovat otteet käyttöön ja kenen pää kestää, niin laihtuu. Äärettömän yksinkertaista.

Eiköhän se kuitenkin niin oo, että jos painoa on 50 kg ylimääräistä, niin ei siitä nyt tunnin juoksulenkille lähdetä sitä painoa tiputtamaan. Pienin askelin kohti liikunnallisempaa elämäntapaa on ainoa tie näissä tapauksissa ja kannustus on hirmuisen tärkeetä, vaikka se sivullista naurattaakin.

joo se on helppo semmosten henkilöiden sanoa jotka ovat jo muuttaneet elintapojaan punttaamisen takia... ja pienikin tuki pienistäkin asioista tuo kauheasti lisää motivaatiota laihduttajalle.

Näitten ihmisten elämäntapa on niin erilainen kuin oma. Oikeasti kuvotti katsoa ne mässyt mitä ne veteli napaansa. Helpotus tuli vasta siina kohtaa, kun Hanna näytti oikean ruokavalion. Tottumuskysymys, kai.

Tästä just käytiin kavereiden kanssa keskustelua. Mun puolesta jokainen saa olla minkä näköinen/kokoinen tahansa, mutta mä en ainakaan ottaisi mitään vinkkejä sellaiselta, joka ei selkeästi osaa itsekään syödä.

No mun mielestäni ainakin parempana motivaattorina OIKEASTI lihaville ihmisille onkin ehkä sellainen normaalin näköinen henkilö, kuin että jos siellä terveellisistä elämäntavoista ja liikunnasta olisi läksyttämässä joku übertimmi täti.
Voi olla että osaa ihmisistä se motivoisi, mutta väittäisin että suurimmalle osalle ihmisistä sellainen vartalo on liian epärealistinen toimiakseen motivaattorina.
Ja muutenkin lähes kaikkien noista ohjelmassa olleiden ensisijaisena tarkoituksena painon pudottamiselle pitäisi olla terveydelliset syyt eikä mikään muu :jahas:
Ja eikai se Hanna nyt niiiiiin lihava ole, aika normaali.

Taitaa jäädä seuraava tuotantokausi näkemättä, jos Hanna jatkaa paisumistaan. Ei sitä voi enää kauaa päästää tuohon rooliin.

Eihän se nyt noin läski ollut ihan ensimmäisissä jaksoissa. Vai olenko väärässä?

Tässä ketjussa on jo kertaalleen käyty tuo "Miten noin läski voi neuvoa ketään"-keskustelu. Melko normaalihan toi on, ronialla hyvä pointti.

Onks tosta nyt jossain jotain uutta kuvaa kun se on kuuleman mukaan turvonnut? Pakkohan se on nähdä miltä ruokaguru nykyään näyttää..

joo se on helppo semmosten henkilöiden sanoa jotka ovat jo muuttaneet elintapojaan punttaamisen takia... ja pienikin tuki pienistäkin asioista tuo kauheasti lisää motivaatiota laihduttajalle.

Eipä meikää kukaan muu psyykannut kun meikä ite. Ala-asteella oli ylipainoinen ja roimasti. Sitten vaan herkut sivuun ja itteä niskasta kiinni. Niin se vaan menee. Itseäni ei ainakaan auta jos joku "guru" kertoo perseen takana "oikein mainiota" tai "hyvin menee, käveleppä vielä postilaatikolle". Muutenkin noi terveysohjelmat järjetöntä paskaa IMO.

No mun mielestäni ainakin parempana motivaattorina OIKEASTI lihaville ihmisille onkin ehkä sellainen normaalin näköinen henkilö, kuin että jos siellä terveellisistä elämäntavoista ja liikunnasta olisi läksyttämässä joku übertimmi täti.
Voi olla että osaa ihmisistä se motivoisi, mutta väittäisin että suurimmalle osalle ihmisistä sellainen vartalo on liian epärealistinen toimiakseen motivaattorina.
Ja muutenkin lähes kaikkien noista ohjelmassa olleiden ensisijaisena tarkoituksena painon pudottamiselle pitäisi olla terveydelliset syyt eikä mikään muu :jahas:
Ja eikai se Hanna nyt niiiiiin lihava ole, aika normaali.

Totta. veikkaan että eka reaktio ois epätoivo tai joku vast jos joku victoria's secret malli tulee selittelemään... sen vois kanssa otta vittuiluna

Eipä meikää kukaan muu psyykannut kun meikä ite. Ala-asteella oli ylipainoinen ja roimasti. Sitten vaan herkut sivuun ja itteä niskasta kiinni. Niin se vaan menee. Itseäni ei ainakaan auta jos joku "guru" kertoo perseen takana "oikein mainiota" tai "hyvin menee, käveleppä vielä postilaatikolle". Muutenkin noi terveysohjelmat järjetöntä paskaa IMO.

joo mutta tuosta kannustamisesta voi olla korvaamaton apu sille henkilölle jos se esimeriksi kannustuksen ansiosta jaksaa tehdä tiukan muutoksen ruokavalioonsa. ala-aste on vähän eri paikka ottaa itseään niskasta kiinni kuin 50 - vuotiaana. ei sillä etteikö sun suoritukses ois tosi kova mutta mitä kauemmin noiden kanssa vitkuttelee ja miettii että "ens viikolla pitäis alottaa laihduttaan" joka päivä niin sitä vaikeempaa se varmasti on.

Viimeksi muokattu:
Taitaa jäädä seuraava tuotantokausi näkemättä, jos Hanna jatkaa paisumistaan. Ei sitä voi enää kauaa päästää tuohon rooliin.

Eihän se nyt noin läski ollut ihan ensimmäisissä jaksoissa. Vai olenko väärässä?

Eilen katsoin kanssa, että kyllä on tainnut tätillä takamus paisua aika paljon ekoista jaksoista. Samaa mieltä aikaisemman kirjoittajan kanssa, että varmasti motivoi ohjelmaan osallistujia paljon enemmän, että vetäjä ei ole mikään supertiukkakroppainen, vaan on itsekin kärsinyt paino- ongelmista; helpompi samaistua, eikä päässä pyöri koko ajan, " helppohan tuon on kun ei itse ole ollut tälläinen"

EDIT: Todella hidas =)

Hanna on kuuma, vaikka onkin vähän chubby.

Yllätys, että täällä taas separibodarifitnessvammaset alkaa avautumaan, kuinka "läski" ei voi neuvoa ruoka-asioissa. Eiköhän Hanna osaa syödä ihan oikein. Kaikilla ei ole tavotteena olla joku vitun tikku mahdollisimman isolla hauiksella. Toi ohjelma on suunnattu "taviksille", ei teille pinnallisille kehonpalvojille.

En ainakaan itse, eikä varmaan 99% suomalaisista jaksaisi katsoa mitään yliruskettunutta 10 vuotta itseään vanhemmannäköistä fitness-naista tekohymyssä ja väkinäisissä fitness-asennoissa poseeraamassa ja selittämässä kuinka kannattaa syödä 3 tunnin välein paskanmakuista rahkaa. Ja että salilla treenaataan tosissaan ja jos sattuu tekemään lähentäjälaitetta, on säälittävä tavisläski, joka ei tajua, että lihakset on elämän tarkoitus. Lighweight!!11

Perkele :D

Hanna on kuuma, vaikka onkin vähän chubby.

Yllätys, että täällä taas separibodarifitnessvammaset alkaa avautumaan, kuinka "läski" ei voi neuvoa ruoka-asioissa. Eiköhän Hanna osaa syödä ihan oikein. Kaikilla ei ole tavotteena olla joku vitun tikku mahdollisimman isolla hauiksella. Toi ohjelma on suunnattu "taviksille", ei teille pinnallisille kehonpalvojille.

En ainakaan itse, eikä varmaan 99% suomalaisista jaksaisi katsoa mitään yliruskettunutta 10 vuotta itseään vanhemmannäköistä fitness-naista tekohymyssä ja väkinäisissä fitness-asennoissa poseeraamassa ja selittämässä kuinka kannattaa syödä 3 tunnin välein paskanmakuista rahkaa. Ja että salilla treenaataan tosissaan ja jos sattuu tekemään lähentäjälaitetta, on säälittävä tavisläski, joka ei tajua, että lihakset on elämän tarkoitus. Lighweight!!11

Perkele :D

Hannan nimimerkki Pakkikselle taisi paljastua. Älä ota Hanna kaikkea itseesi, mielipiteitä on monia.:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom