Tarkastaja Partasen fanitusthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
Kolmellesadalle eurolle kolehti ja sitten pikkujouluihin tanssimaan pelkässä punaisessa nutussa.;)

voiskin kirjoittaa työpaikan aloitelaatikkoon aloitteen tuosta :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Älä epäröi ottaa yhteyttä...Räätälöimme juuri Sinulle sopivan kokonaisuuden.
Hanna.Partanen@nutrifilia.fi +358 40 4152 512"

Ei tainut tyttö tajuta tätä kirjoittaessa millainen kokonaisuus sopisi aika monelle pakkiksen pojalle parhaiten...

Mä oon messissä kolehdissa mutta haluan etupenkkiin.

joo minäkin mukana. etupenkki vois olla vaikka 50e/nuppi(shotgun!) ja takapenkki 25e/nuppi. taino riippuu innokkaiden lukumäärästä

Seuraavaan Fast Training Academyyn mukaan puhumaan ravitsemuksesta? :D

Mä olen kanssa mukana, eikä tarvitse päästä edes eturiviin, kiikari ja hihaton sadetakki löytyvät.

Tuossa kuin järjestäisi ensimmäiseksi jonkun tilan ja sitten jokainen maksaa 50€ ja loput sitten rintapieleen, niin eiköhän se Partasen likanheitukka tule meitille pitämään vähän ruokaluentoa.:whip:

Se varmaan pukeutuis johonkin säkkiin jos tätä ketjua on sattunut vilkaisemaan. :)

Tai sit johonkin kireisiin :kuola:

Pitäis vaan opetella semmoinen tekniikka ettei olkapää liiku yhtään, liike lähtis kokonaan ranteesta.:D

Tai sitten varaatte ajan ravitsemusterapeutille Diacoriin niin saatte henkilökohtaista huomiota. Bodareilla olis varmasti paljon keskusteltavaa ruokavalioista. Kaveri kävi Hannan vastaanotolla, oli kuulemma mukava tyyppi.

Se varmaan pukeutuis johonkin säkkiin jos tätä ketjua on sattunut vilkaisemaan. :)

Tai sit johonkin kireisiin :kuola:

Pitäis vaan opetella semmoinen tekniikka ettei olkapää liiku yhtään, liike lähtis kokonaan ranteesta.:D

Ei kai se auta ku musta jätesäkki vaa ja pari silmänreikää. Suun kohdalle kanssa yks aukko, että happea saa.:D

Lisäsin viime jakson parhaat palat Youtubeen. Laitoin muutaman enkunkielisen tagin, jotta ulkomaanelävätkin voisivat löytää Hannan.
Valitettavasti tuntuu siltä, että Hannan tissit hieman pienentyisivät jakso jaksolta. Ei ne ole kyllä enää lähelläkään E-kuppia. :(

Vihreä paita

Vyötärönmittaus

Keppijumppa

Capture009.jpg
Capture010.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom