Tarkastaja Partasen fanitusthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu

Rinkku

epäihminen, antihomo
Ikä
52
Löytyykö muita koulupoikia, joiden unelmien kohde on Tarkastaja Hanna Partanen? Sanoisin, että allekirjoittaneessa tämä topakkuuden ja muotojen yhdistelmä laukaisee jonkinlaisen suorastaan atavistisen kaipuun. Kyseessä lienee esipuberteettisen "opettajatarfantasian" reaktivoituminen. "Koska Rinkku olet ollut tuhma poika, etkä ole tehnyt läksyjäsi, niin minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin jättää sinut jälki-istuntoon opettelemaan ruotsin deklinaatioita!"

Tarkastaja Partanen saisi kernaasti siivota turhat rasvat minun kaapistani. Ihana nainen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä ihan silmää miellyttävä näky tämä nainen, vaikkei ihan timmissä kunnossa olekaan. Oikeestaan just sopivan naisellinen.. :kuola:

Mietin joskus tota ohjelmaa kattoessa että eikö tollasen esiintyvän ravintoterapeutin pitäs olla fitimmässä kunnossa, mutta tarkemmin ajatellen ehkä tollanen terveen, raikkaan ja normaalin näköinen vartalo on juuri sopiva tuohon hommaan.

En kyl löydä tuosta naisesta mitään viehättävää mutta oon vilpittömästi iloinen Rinkun puolesta siitä, että tällä kertaa päiväunien kohteena on nainen.

Painosuhdeindeksin mukaan hän on varmaan normaalipainoinen. Mutta olen sitä mieltä että hänellä voisi olla urheilullisempi vartalo, ehkä pikkaisen hoikempi. Tosin ohjelman ihmiset ovat noin 100-140 kiloisia jättiläisiä ja ohjelman juontajaksi ei välttämättä sopisi mikään langan laiha. Lihavien mielestä "normaalin laihakin" on aivan liian laiha. Ehkä tämännäköinen juontaja sopii tähän ohjelmaan. Mutta pikkaisen hoikempi ja urheilullisempi hän voisi olla.

Oli muuten eilisen ohjelman äijä tiputtanut mukavasti painoa, tais olla jotain 20 kg 2 kuukauden aikana. Kun taas muutama viikko takaperin oli joku hirvee lesbofättismuija, joka paino 130kg ja sai tiputettua vain 6kg!

Mutta joo, Hanna on ihan ihq :rock:

Ja Rinkulle ja Rinkun hengenheimolaisille ketkä haluaa tehdä haaveista totta, yhteystiedot saa täältä:

http://www.ravitsemusterapeuttienyhdistys.fi/page.php?p=20

:lol2:
337785.jpg

Mun mielestä tuosta jotenki huokuu semmonen tukahdutettu seksuaalisuus, en tosin itse hinku avaamaan solmua.

tos sarjas vois tulla vaihteen vuoks yks semmonen tapaus joka roikkuu jossain alipainon alueella hörppii vaan kaalikeittoa ja mehua ravinnoksi.
Mut elinen jakso oli kyl kova ku äijä tiputti 20kiloa. sen muijaki oli ihan fiiliksissä, naamasta näky että on kyytiä saatu "Ihan ku 20-vuotta sitten".

samuk sanoi:
tos sarjas vois tulla vaihteen vuoks yks semmonen tapaus joka roikkuu jossain alipainon alueella hörppii vaan kaalikeittoa ja mehua ravinnoksi.
Mut elinen jakso oli kyl kova ku äijä tiputti 20kiloa. sen muijaki oli ihan fiiliksissä, naamasta näky että on kyytiä saatu "Ihan ku 20-vuotta sitten".

Joo, muistaakseni se oli jossain alkupuolen jaksossa, kun siinä oli joku myyntiedustaja joka laihtu kanssa tod. reilusti, niin sen muija sano siinä aika suoraan että kyytiä tulee huomattavasti paremmin... :eek:

Se tais olla se äijä joka "räbäytti" siihen loppuun jonkun ihmeen ylistysbiisin, yks riimi oli jotain "ei vihanneseväs rasita pankkitiliä, mutta ennen en edes nähny mahalta mun piliä" :hyper:

Toivon että virtuaalitodellisuus tulee vielä ja voi ottaa beat'em uppia keilapallomailoilla tuota "tarkastajaa" vastaan ihan virtuaali-livenä.. toivon myös että virtuaalitodellisuus sisältää biofeedback ominaisuuden.. huoh.. aika vastenmielinen muija.

No en panis.

Ihmetyttää muutenkin tuon naisen "ammattitaito" joka ikisessä ohjelmassa kuuluu laini "ihmettelen miten vielä voit olla hengissä" luulisi, että ravitsemusterapeutti tietäisi, että ihminen pysyy hengissä vähän huonommallakin ravinnolla. Ja mikäli ei sitä koulutuksensa perusteella vielä tiedä, niin luulisi että olisi edes oppinut ohjelmaa kuvatessa, kun toinen toisensa jälkeen eteen kävelee läskejä ja rasvaisella ruokavaliolla ELÄVIÄ ihmisiä.

Okei ymmärretään, että se on vain kielikuva tms. mutta silti ärsyttää, että sitä pitää joka ohjelmassa toistaa. Keksisivät edes jonkun toisen lauseen jota voisivat sitten vuorotella ohjelmissa.

kyllä tuossa eilisenkin ohjelman lopussa huomasi,kuinka partasellakin alavatta pullotti. :evil:

Sepi80 sanoi:
On kyllä ihan silmää miellyttävä näky tämä nainen, vaikkei ihan timmissä kunnossa olekaan. Oikeestaan just sopivan naisellinen.. :kuola:

Mietin joskus tota ohjelmaa kattoessa että eikö tollasen esiintyvän ravintoterapeutin pitäs olla fitimmässä kunnossa, mutta tarkemmin ajatellen ehkä tollanen terveen, raikkaan ja normaalin näköinen vartalo on juuri sopiva tuohon hommaan.

Yhdyn tähän. Pakko myöntää, että on tullut katsottua ohjelmaa pelkästään tuon Tarkastajan takia :kuola:

On tuossa Hannassa jotakin semmosta dominaa, tai sitten se vetää vaan roolia. Onkos tuo muuten niitä kalakukko-Partasia? Joka tapauksessa Hanna saisi puhdistaa mun jääkaapin anytime.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom