Tarkastaja Partasen fanitusthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rinkku sanoi:
Löytyykö muita koulupoikia, joiden unelmien kohde on Tarkastaja Hanna Partanen? Sanoisin, että allekirjoittaneessa tämä topakkuuden ja muotojen yhdistelmä laukaisee jonkinlaisen suorastaan atavistisen kaipuun. Kyseessä lienee esipuberteettisen "opettajatarfantasian" reaktivoituminen. "Koska Rinkku olet ollut tuhma poika, etkä ole tehnyt läksyjäsi, niin minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin jättää sinut jälki-istuntoon opettelemaan ruotsin deklinaatioita!"

Tarkastaja Partanen saisi kernaasti siivota turhat rasvat minun kaapistani. Ihana nainen!

Ihan samaa mieltä oon, pakko kattoo joka jakso...
Spank me Hanna :whip:

Saatana sentään kundit, tämä thredi on helvetin helpottava - luulin olevani yksin ja epänormaali (noh..kyllä mä silti taidan noita olla...) kun mun mätä lihanpala ainakin menisi suoraan Hannan pannulle jos mahdollista olisi.

Lannepartasessa on jotain outoa joka on niin IhQa..en tiedä haluaisinko hakata vai nussia sitä - varmaan molempia, ja samaan aikaan...hmmm... :kuola:

WTA sanoi:
Ihmetyttää muutenkin tuon naisen "ammattitaito" joka ikisessä ohjelmassa kuuluu laini "ihmettelen miten vielä voit olla hengissä" luulisi, että ravitsemusterapeutti tietäisi, että ihminen pysyy hengissä vähän huonommallakin ravinnolla. Ja mikäli ei sitä koulutuksensa perusteella vielä tiedä, niin luulisi että olisi edes oppinut ohjelmaa kuvatessa, kun toinen toisensa jälkeen eteen kävelee läskejä ja rasvaisella ruokavaliolla ELÄVIÄ ihmisiä.

Okei ymmärretään, että se on vain kielikuva tms. mutta silti ärsyttää, että sitä pitää joka ohjelmassa toistaa. Keksisivät edes jonkun toisen lauseen jota voisivat sitten vuorotella ohjelmissa.

Se kanssa huvittaa kun laihduttaja ihmettelee pöydälle kasattuja safkojaan, selvästi Partanen antanut sanat suuhun. Tyyppien tekis kuitenkin mieli napata pari suklaapatukkaa pöydälta hiukopalaksi :D

Vähän sporttisempi tarkastaja sais olla. Ei se nyt paha ole, ei vaan kovin lihaksikas.

Eilinen ukko oli kuin eri mies loppu tarkastuksessa, oli ottanut homman tosissaan. Onko sarjassa muille määrätty muuta liikuntaa kuin kävelyä?

Aika nipottavan tuntuinen persoona mutta vois sitä pari yötä sängyn toisella puolella katella :D

Rontto sanoi:
Eilinen ukko oli kuin eri mies loppu tarkastuksessa, oli ottanut homman tosissaan. Onko sarjassa muille määrätty muuta liikuntaa kuin kävelyä?

No on niille varmaan "määrätty", mutta on toki aivan eri asia kuka sitä liikuntaa harrastaa. Joku 40v sohvaperunaämmä ei nyt varmaan lenkille mene. Korkeintaan käy jossain vatsatanssikurssilla ja sitten heiluttelee sitä 3,2kg pienempää uimarengastaan telkkarissa.

Oletteko muuten huomanneet, että suurimmalla osalla noista laihduttajista pääasiallinen ero ennen ja jälkeen kuvissa on meikin määrä? Ensin kuvataan tylsistynyttä naamaa verkkareissa, seuraavaksi meikattua hymylärvää iltapuvussa. Ja sitten hehkutetaan että ennen 120kg painanut tyyppi on nyt enää 115kg ja kysyntää on niin prkleesti.

Eilinen äijä kyllä pisti isompaa vaihdetta. Mahtaa muita laihduttajia nyt nolottaa. Selvästi kilot lähtee kun vaan hommaan ryhtyy.

Minussakin Tarkastaja Partanen herättää lähes hysteerisen panetuksen. Naamastahan se on aivan tavallisen perusnätti naapurintyttö mutta siinä vartalossa on jotain krhm..hedelmällistä? Synnyttäjän lantio ja imettäjän rinnat? Yhdistelmä konservatiivista perinaisellisuutta (ne pitkät hameet, ah) ja dominaa. Lupaan Tarkastaja Partanen olla oikein kiltti poika ja syödä salaattia jos illalla sitten tulee palkinto.

Tarkastaja Partanen on itse kertonut jossain Kuopiolaisessa mediassa jota luin seuraavaa:

Sitä pännii väärä kuva mitä ohjelma antaa terapiasta. Ohjelma menee formaatin kaavan mukaan jolla ei juuri tekemistä sen kanssa miten Hanna itse duunit hoitaisi. Korosti sitä että oikea ravitsemusterapia on pikkuaskelin hitaasti tehtävää muutosta, ei kertaheitolla elämän muuttamista.

Ohjelmaformaatti edellyttää näitä tiettyjä läppiä mitä se heittää jääkaappia avatessa, ei ne oo spontaaneja juttuja. Tarkastajan Tempereamentti sen sijaan on aitoa.

Tarkastaja Partasen lempinimi on muuten Nuppu!! Oih, piiskaa mua Nuppu.

WTA sanoi:
Ihmetyttää muutenkin tuon naisen "ammattitaito" joka ikisessä ohjelmassa kuuluu laini "ihmettelen miten vielä voit olla hengissä" luulisi, että ravitsemusterapeutti tietäisi, että ihminen pysyy hengissä vähän huonommallakin ravinnolla.
No joo, muutenkin jälleen kerran suomalaiset ovat onnistuneet ryssimään hyvin toimivan formaatin tylsyydellä. Ensin päivitellään jääkaapin sisältöä ja haukutaan 5 minuuttia, sitten mitataan paino sekä viskeraalinen rasva, minkä jälkeen lyödään kaikki viikon paskaruuat ruokapöytään. Sitä sitten taas päivitellään kovasti. "Ohhoh, Irma, olet syönyt viikon aikana 85 kiloa sokuria, miten vitussa sä voit olla noin tyhmä ja vielä hengissä?" Sen jälkeen ohjelma on käytännössä ohi, koska lähes poikkeuksetta kaikille suositellaan a) askelmittaria b) linssikeittoa c) tofua. Vitun jee. :jahas:

Mites se alkuperäinen sarja on toteutettu?
Toi on kuitenkin aikasta lyhyt aina yks jakso, niin hankala näyttää tarkkaan mitä kaikkea tehrään. Toki asioiden uudestaanjärjestely auttaisi, eli näytettäis sitä jääkaapin tonkimista vähemmän ja jakso alkaisi suoraan parannusten teosta.

Alkuperäiseen aiheeseen viitaten; pa(i)nisin. Toki tuo emäntä vituttaa aivan helvetisti, mutta olis sitten varmaan sellasta vihapanoa keittiön pöydällä. Ja morkkis sitten jälkikäteen.

Alkuperäisessä sarjassa vietiin uhri mm. suolihuuhteluun ja alkuperäisen ohjelman "tarkastaja" oli enemmänkin hippi kuin ravitsemusasioiden tuntija. Tarkasteli ihmisten terveydentilaa mm. niiden kielestä.

Tosin niitä vitun linssejä ja tofua siinä brittiversiossakin tarjottiin.

jaa vai että on se hanna läski.- vittu sairasta porukkaa täällä.

Äiskän kanssa eilen vilkasin tota, taino porukat kattos olohuoneessa, ja mää vilkuilin välillä omassa huoneessa, niin onhan tolla vähän mahaa... jotenki se uskottavuus kärsii mun silmissä :)

Tarkastaja Partanen on aika neutraali keholtaan. Ei liian paksu, mutta kyllä tosta pois voisi ottaa vielä kilon tai pari.

Mielelläni toki hyväilisin häntä jos vain luvan saisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom