Tarkastaja Partasen fanitusthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
minunkin mielestä hanna on kyllä pantavan näköinen nainen.Kai minunkin silmää miellyttää toi synnyttäjän lantio ja normaalia isommat tissit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
No ei se nyt läski-läski ole, mutta hieman sellainen juhlaisasti täyteläinen tömppä.

ja IMO hyvä niin.. Kyllä naisen pitää naiselta näyttää, eikä miltään teinipojalta,-> eli naiselta jolla ei ole persettä eikä rintoja.. tai jos tykkää teinipojista,niin luuviulun iskemällä voi antaa mahdollisuuden itselle toteuttaa unelmansa..

P.s Hanna on ihqu!!

Hanna läski...

No varmasti ohjelma olisikin parempi kun sinne pistettäisiin joku fitness-bimbo paistamaan kuivalla pannulla kalkkunaleikettä ja sitten näytettäisiin kuinka vielä talouspaperilla pyyhitään ylimääräiset rasvat pois. Jääkaappiin ei mitään muuta kuin jotian fukin ehrmannia 7 lavaa. Ja vähintään 10 kertaa pitää päivässä mitataan pinseteillä peilin edessä että onko sitä rasvaa vai ei. Ja jos niillä pinseteillä saa nahasta kiinni niin talosta ei kehtaa poistua kun on niin läski. :(

Ehkä hieman vääristynyt kuva on Suomen nuorilla siitä mikä on normaali vartalo?

TomiTheHuge sanoi:
ja IMO hyvä niin.. Kyllä naisen pitää naiselta näyttää, eikä miltään teinipojalta,-> eli naiselta jolla ei ole persettä eikä rintoja.. tai jos tykkää teinipojista,niin luuviulun iskemällä voi antaa mahdollisuuden itselle toteuttaa unelmansa..

P.s Hanna on ihqu!!
Ai sekö on joko-tai, eli Hanna Partasen fysiikka tai luuviulu? Eikö niiden välillä löydy muka mitään silmää miellyttävää? Hieman typerä asenne: "jos et pidä pulleahkoista naisista, pidät automaattisesti teinipojilta näyttävistä anorektikoista..." :jahas:

kodari76 sanoi:
...fitness-bimbo paistamaan kuivalla pannulla kalkkunaleikettä ja sitten näytettäisiin kuinka vielä talouspaperilla pyyhitään ylimääräiset rasvat pois. Jääkaappiin ei mitään muuta kuin jotian fukin ehrmannia 7 lavaa.

Jaa-a, tolleen kärjistettynä pakkiksella on varmaan aika paljon bimbomiehiä ja -naisia.

Mua huolestuttaa päinvastoin se että on nykyään normaalia että perse ja maha roikkuu, niin naisilla kuin miehilläkin.

TomiTheHuge sanoi:
ja IMO hyvä niin.. Kyllä naisen pitää naiselta näyttää, eikä miltään teinipojalta,-> eli naiselta jolla ei ole persettä eikä rintoja..

P.s Hanna on ihqu!!

hyvä,hyvä,mä olen täysin samaa mieltä,pittää olla jottai mistä saa kiinni,perkele

oi hanna hanna voisin sua pan... koska tuut tarkastamaan mun jääkaapin? :kuola:

hanna hanna nähdessäni sinut menin aivan puihin,mietin vain kuinka ottaisit minulta s.........salmiakkia

Tomi sanoi:
Ai sekö on joko-tai, eli Hanna Partasen fysiikka tai luuviulu? Eikö niiden välillä löydy muka mitään silmää miellyttävää? Hieman typerä asenne: "jos et pidä pulleahkoista naisista, pidät automaattisesti teinipojilta näyttävistä anorektikoista..." :jahas:

Ei se aivan niin ole.. Mutta tiedän että monen vakavasti itse kehonrakennuksen ja yleensä urheilun ottavan on vaikea sietää naisessa vähääkään rasvaa.. Tiedän kovasti urheilevia kavereita jotka huomattelevat naisilleen aivan turhia laihduttaisit kommentteja.. Enkä tarkoita sinua tomi.. mutta vituttaa se toisen ääripään asennekkin.

Kyllähän toi normaali painoselta näyttää eikä miltään läskiltä. En jaksa uskoa että painoindeksi ainakaan olisi yli 25. Laajakuva tv vaan lihottaa :)

Ulkoiselta olemukseltaan mukavan olonen nainen (paino sanalla nainen). Vaikka parempiakin on nähty, niin kyllä mää voisin :love:

Mukava kotimainen ohjelma, mutta Partanen on kyllä semmonen maalaisversio Heikoin lenkki Kirsi Salosta. Mutta katsokaahan seuraavalla kerralla tarkkaan... kun uutta ruokavaliota on mennyt 1 viikko, niin jo vain saapuu paikalla tarkastaja Hanna Partanen rinnat ihanasti kävelyn tahdissa heilahdellen. Naurattaa aina jo etukäteen, ennen h-hetkeä :)

Fletch sanoi:
No ei se nyt ihan neutraalin massoissa vielä ole. :rolleyes:

Eikä ehkä noilla salaattibulkeilla niihin pääsekkään.
Huvitti eilen kun pariin otteeseen vilkasin ja sieltä tuli juttua tyyliin "olet juonut viikossa yli 6-packin OLUTTA!" toihan on suomessa perus kerta-annos :D

Itselleni tuli jokseenkin sellanen yökköreaktio kun kattelin ihan periaatteesta ohjelmaa. Todella ärsyttävä muija, tai sitten ohjelma on tehty siihen kaavaan että hänen esiintyisensä vaan alkaa välittömästi ärsyttämään. Joka tapauksessa en tule koskaan enää katsomaan ohjelmaa.

MeiZi sanoi:
Eikä ehkä noilla salaattibulkeilla niihin pääsekkään.
Huvitti eilen kun pariin otteeseen vilkasin ja sieltä tuli juttua tyyliin "olet juonut viikossa yli 6-packin OLUTTA!" toihan on suomessa perus kerta-annos :D

mikäs mä sitten olen jos olen edellisen kerran juonut 6-packin tai enemmän olutta n.puolitoistavuotta sitten?
a)outo
b)ruotsalainen
c)vitulla päähän

???

;)

Kuka uskaltaa soittaa Hannalle Diacoriin ja mainita tästä thredistä? Mitä luulette, jos kauniisti pyytäisimme, saisimmeko Gangbang/Slugfestin aikaiseksi?

Saisikohan Hannan iskettyä mainitsemalla Ehrmannin viikkokulutuksen? :D

Ihan ok näköinen nainen mielestäni. Naisellinen, normaali vartalo. Oli mielenkiintoista huomioida kuinka moni ihaili ja piti häntä jopa panettavan/seksikkään oloisena [mielestäni hyvä juttu jos tavallisuutta arvostetaan! :thumbs: ], mutta myöskin järkytti aika pahasti että jotkut aikuiset ihmiset heittelevät jotain 'läski'-kommentteja normaalivartaloisista ihmisistä :eek: :(

Pitää kyllä kiittää luojaansa että myös jotkut urheilevat/kovakuntoiset/lihaksikkaat miehet arvostavat normaaleja [ja rehevämpiäkin naisia], muuten tässä saisi ison perseensä, paksujen reisien ja jättitissien kanssa olla ikisinkkuna...

:whip:

lazki sanoi:

Niin, eli jos on normaalia isompi perse, paksut reidet tai todella suuret rinnat ['jätti'] *rautalankaväännös*

Ei sen nyt väliä kunhan jonkun tälläisen 'muodokkuus/hedelmällisyyslanne/raskaustissi-whatever'-vertauksen heitin.

Ei kannata takertua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom