Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuostahan voisi melkein päätellä, että sunkaan mielestä toisen vaurastuminen ei ole toiselta pois. :piis:IsoDino sanoi:No, kun työläisetkin vielä johtaa ja ammattiyhdistysliike on mulle neuvotellut kohtuullisen palkan ja jää hiukka ylimääräistä leikkiä "porvareidenkin leikkejä". Jos Sauke ja kumppanit johtaa maata, niin leipäjonossa seisoisin..
Mike sanoi:Voi paska, Halonen taas pressaksi ja vittu mun suosikkibodari Dino on vittu kommari. Voi helvetin helvetti!
Miten helvetissä noin mukava köriläs kuin Dino voi äänestää tuommoista lörtsyä? Olisit Dino valehdellut että äänestät Vanhasta ja tuulettanut sitten himassa yksinäs Halosen voittoa. Mun sydäntä särkee perkeleesti!
/me rasvaa köyttä
Joo hyysätään vaan kaikkia ja turvataan kaikkien suomalaisten sosiaaliturva.IsoDino sanoi:Onnittelut Tarja Haloselle voittoisasta voitosta!
Sauli Niinistö tunnusti jo häviönsä. Saamme jatkaa oikealla linjalla jälleen 6 vuotta. Tämä oli tietynlainen voitto kaikille työläisille ja työväen aatetta kannattaville sekä ay-liikkeille ym.
Ei mennyt ääneni tälläkään kertaa hukkaan!! :D
Mniska sanoi:E: ja se kyllä vaikutti aavistuksen valintaani että olen törmännyt liian moneen fanaattiseen sauli faniin
Mike sanoi:Voi paska, Halonen taas pressaksi ja vittu mun suosikkibodari Dino on vittu kommari. Voi helvetin helvetti!
Miten helvetissä noin mukava köriläs kuin Dino voi äänestää tuommoista lörtsyä? Olisit Dino valehdellut että äänestät Vanhasta ja tuulettanut sitten himassa yksinäs Halosen voittoa. Mun sydäntä särkee perkeleesti!
/me rasvaa köyttä
jarre55 sanoi:Suruliputus huomenna.
Inkeri sanoi:Joo hyysätään vaan kaikkia ja turvataan kaikkien suomalaisten sosiaaliturva.
Ja presidenttinä ihminen, joka muuttaa kantaansa asiasta kuin asiasta kampanjan edetessä. Demarit ja vasemmistolaiset ja kommarit voi kaikki olla tyytyväisiä :wall:
keijo s sanoi:Propsit Niinistölle että hän ajattelee myös köyhien ihmisten elämää rakentavasti.
IsoDino sanoi:No tekisin itse(kkin) sosiaaliturvaan kyllä muutoksia ja muutoksia nimenomaan siihen suuntaan, jotta työntekeminen olisi jokaisen mielestä rahallisesti järkevämpää, kuin elää "tökäreillä" ja "sossuilla". Tässä mielessä kyllä hyysätään porukkaa, että moni ei viitsi mennä töihin, kun työttömänäkin pärjää.
Toisaalta sosiaaliturva on tälläisenäkin hyvä asia, koska porvari puolella on kova hinku viedä työt ulkomaille eli tätä kuuluisaa globalisaatiota. Mitä hyötyä siitä on kenellekkään, että työt viedään halpatyömaihin, muuta kuin sijoittajille tai yritysjohtajille?? Ei siitä ainakaan hyötyä ole tavalliselle "duunarille". Tässä mielessä sosiaaliturva on hyvä asia, jos porvarit vie meiltä työt, niin valtio sitten maksaa meille "ruokarahaa". Vai onko se niin kuin venäjällä, että köyhät paleltukoon pakkaseen ja hankkikoon ruokansa roskiksista?
IsoDino sanoi:Sua on kustu silmää ihan huolella!!
MissEvilEve sanoi:Itse en tiennyt yhtäkään ihmistä kuka olisi sanonut äänestävänsä Tarjaa ja joka puolella 90% 18-35 ikäisistä ihmisistä ilmoitti äänestävänsä Saulia, suurimmaksi osaksi täysin fanaattisesti ja kiihkomielisesti kirjoitellen ympäriinsä ja mielestäni vauhkoten jopa niin paljon että se todennäköisesti ajoi joitakin epävarmoja äänestäjiä Tarjan puolelle.
IsoDino sanoi:Toisaalta sosiaaliturva on tälläisenäkin hyvä asia, koska porvari puolella on kova hinku viedä työt ulkomaille eli tätä kuuluisaa globalisaatiota.
blobbari sanoi:Ehkä minä olen erilainen niinistön kannattaja. Kaikki kunnia halosen kannattajille ja halosen vaalivoitolleen. Kritiikkiä en kuitenkaan hylkää. Toivottavasti tästä vaalituloksesta halosen ymmärtäisi että jos näin moni oli vastaan, niin kaikki ei ole voinut mennä hyvin. Joten toivottavasti halonen tajuaa tehdä enemmän suomen hyväksi ja viedä suomea maailmankartalle.
Olisin toivonut niinistön voittoa siksi, että se olisi voinut olla alkusysäys sille että SDP:een valta kaatuisi tulevissa eduskuntavaaleissa. Mutta kai se on vain tajuttava että suomessa ei voi rikastua työ tekemällä ja ahkeruudella. Ei nyt, eikä tulevaisuudessa. Työn tekemisen arvostus nykyyhteiskunnassa on pyöreä nolla. Ehkä minäkin rupean työttömäksi, koska saman rahan saa tekemällä ei yhtään mitään sosiaaliturvalla.