Tarja Halonen - Suomen Tasavallan Presidentti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
IsoDino sanoi:
No, kun työläisetkin vielä johtaa ja ammattiyhdistysliike on mulle neuvotellut kohtuullisen palkan ja jää hiukka ylimääräistä leikkiä "porvareidenkin leikkejä". Jos Sauke ja kumppanit johtaa maata, niin leipäjonossa seisoisin..
Tuostahan voisi melkein päätellä, että sunkaan mielestä toisen vaurastuminen ei ole toiselta pois. :piis:

Mike sanoi:
Voi paska, Halonen taas pressaksi ja vittu mun suosikkibodari Dino on vittu kommari. Voi helvetin helvetti!

Miten helvetissä noin mukava köriläs kuin Dino voi äänestää tuommoista lörtsyä? Olisit Dino valehdellut että äänestät Vanhasta ja tuulettanut sitten himassa yksinäs Halosen voittoa. Mun sydäntä särkee perkeleesti!

/me rasvaa köyttä

Kyllä kai Iso-Dino ja varmaan myös muutkin ovat oikeutettuja omaan mielipiteeseensä. Vai ovatko SDP:läiset Pakkotoisto.com:ille liian vasemmistolaisia? Ehkä palstan poliittinen linjaus pitäisi laittaa jonnekin tuonne kirjautumissivulle niin ei jäisi huomaamatta.

IsoDino sanoi:
Onnittelut Tarja Haloselle voittoisasta voitosta!

Sauli Niinistö tunnusti jo häviönsä. Saamme jatkaa oikealla linjalla jälleen 6 vuotta. Tämä oli tietynlainen voitto kaikille työläisille ja työväen aatetta kannattaville sekä ay-liikkeille ym.

Ei mennyt ääneni tälläkään kertaa hukkaan!! :D
Joo hyysätään vaan kaikkia ja turvataan kaikkien suomalaisten sosiaaliturva.
Ja presidenttinä ihminen, joka muuttaa kantaansa asiasta kuin asiasta kampanjan edetessä. Demarit ja vasemmistolaiset ja kommarit voi kaikki olla tyytyväisiä :wall:

Mniska sanoi:
E: ja se kyllä vaikutti aavistuksen valintaani että olen törmännyt liian moneen fanaattiseen sauli faniin

Samaa mieltä. Halosen kannattajat ovat olleet huomattavasti maltillisempia. Lisäksi olen lähinnä pakkotoistolla huomannut, että porukka joka kannatti Niinistöä oli ikää "kivekset ei ole vielä laskeutunut". Eihän esim. alle 20v. tai vaikkapa 25v. jolla ei ole työelämän kokemusta ym. ole vielä paljonkaan elämän kokemusta tälläisistä asioista.

Mike sanoi:
Voi paska, Halonen taas pressaksi ja vittu mun suosikkibodari Dino on vittu kommari. Voi helvetin helvetti!

Miten helvetissä noin mukava köriläs kuin Dino voi äänestää tuommoista lörtsyä? Olisit Dino valehdellut että äänestät Vanhasta ja tuulettanut sitten himassa yksinäs Halosen voittoa. Mun sydäntä särkee perkeleesti!

/me rasvaa köyttä

Mike!!

Näissä vaaleissa hehkutettiin paljon sitä, että nämä on henkilövaalit. Varmaan monille oli, mutta ei minulle. Ihan sama kuka tahansa olisi ollut vasemmiston (tai oikeastaan SDPn) ehdokas, niin olisin äänestänyt, olisi sitten näyttänyt naamaltaan vaikka persereiältä. Ei väliä.
Minä äänestin puoluekannan mukaan. Olen perustyöläinen, siis duunari. Miksi minä äänestäisin porvaria, joka ei kuitenkaan ole minun puolellani. Eduskuntavaaleissakin äänestin viimmeksi vasemmistoliiton ehdokasta, joka muuten istuu eduskunnassa ja on saman alan ihminen kuin minä itsekkkin.

Eli en ikinään äänestä henkilöä, vaan lähinnä puoluekantaa.

Ja mikellekin, kommunismia ei ole onneksi enään moniin vuosiin/kymmeniin vuosiin ollut suomessa ja tuskin ikinään enään tulekkaan. Vasemmalle kallistuminen ei ole kommunismia, sen varmaan itsekkin ymmärrät.

Mike, kai me voidaan vielä edes morjestaa kun tavataan.. voidaanhan?? :D

Minäkin vaan haluan edelleen leipää itselleni, avokille ja lapselleni.

Jos Nato-linjaukset olivat yksi syy äänestää Tarjaa niin luulen, että moni äänestäjä pettyy, kun siellä me olemme 6 vuoden sisällä.

Mitä vittua tarkoittaa tuo IsoDinon puhelema "Työväen voitto"? Itseäni harmittaa eritoten kaikkien niiden työttömien puolesta joita ei saada nykytoimilla työllistettyä. Niinistö olisi ollut oikea mies nimenomaan köyhimmille työnhakijoille. Käsittämätöntä että tässä nyt puolustellaan "työläisiä" samalla kun ne kaikista köyhimmät jätetään työllistämättä.

Propsit Niinistölle että hän ajattelee myös köyhien ihmisten elämää rakentavasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kun katseli ensiksi Halosen juhlintaa ja sen jälkeen Niinistön äärimmäisen hyvän puheen kannattajilleen, niin eipä voi muuta sanoa kuin että Suomihan tässä nyt hävisi.

Inkeri sanoi:
Joo hyysätään vaan kaikkia ja turvataan kaikkien suomalaisten sosiaaliturva.
Ja presidenttinä ihminen, joka muuttaa kantaansa asiasta kuin asiasta kampanjan edetessä. Demarit ja vasemmistolaiset ja kommarit voi kaikki olla tyytyväisiä :wall:

No tekisin itse(kkin) sosiaaliturvaan kyllä muutoksia ja muutoksia nimenomaan siihen suuntaan, jotta työntekeminen olisi jokaisen mielestä rahallisesti järkevämpää, kuin elää "tökäreillä" ja "sossuilla". Tässä mielessä kyllä hyysätään porukkaa, että moni ei viitsi mennä töihin, kun työttömänäkin pärjää.
Toisaalta sosiaaliturva on tälläisenäkin hyvä asia, koska porvari puolella on kova hinku viedä työt ulkomaille eli tätä kuuluisaa globalisaatiota. Mitä hyötyä siitä on kenellekkään, että työt viedään halpatyömaihin, muuta kuin sijoittajille tai yritysjohtajille?? Ei siitä ainakaan hyötyä ole tavalliselle "duunarille". Tässä mielessä sosiaaliturva on hyvä asia, jos porvarit vie meiltä työt, niin valtio sitten maksaa meille "ruokarahaa". Vai onko se niin kuin venäjällä, että köyhät paleltukoon pakkaseen ja hankkikoon ruokansa roskiksista?

Ehkä minä olen erilainen niinistön kannattaja. Kaikki kunnia halosen kannattajille ja halosen vaalivoitolleen. Kritiikkiä en kuitenkaan hylkää. Toivottavasti tästä vaalituloksesta halosen ymmärtäisi että jos näin moni oli vastaan, niin kaikki ei ole voinut mennä hyvin. Joten toivottavasti halonen tajuaa tehdä enemmän suomen hyväksi ja viedä suomea maailmankartalle.

Olisin toivonut niinistön voittoa siksi, että se olisi voinut olla alkusysäys sille että SDP:een valta kaatuisi tulevissa eduskuntavaaleissa. Mutta kai se on vain tajuttava että suomessa ei voi rikastua työ tekemällä ja ahkeruudella. Ei nyt, eikä tulevaisuudessa. Työn tekemisen arvostus nykyyhteiskunnassa on pyöreä nolla. Ehkä minäkin rupean työttömäksi, koska saman rahan saa tekemällä ei yhtään mitään sosiaaliturvalla.

IsoDino sanoi:
No tekisin itse(kkin) sosiaaliturvaan kyllä muutoksia ja muutoksia nimenomaan siihen suuntaan, jotta työntekeminen olisi jokaisen mielestä rahallisesti järkevämpää, kuin elää "tökäreillä" ja "sossuilla". Tässä mielessä kyllä hyysätään porukkaa, että moni ei viitsi mennä töihin, kun työttömänäkin pärjää.
Toisaalta sosiaaliturva on tälläisenäkin hyvä asia, koska porvari puolella on kova hinku viedä työt ulkomaille eli tätä kuuluisaa globalisaatiota. Mitä hyötyä siitä on kenellekkään, että työt viedään halpatyömaihin, muuta kuin sijoittajille tai yritysjohtajille?? Ei siitä ainakaan hyötyä ole tavalliselle "duunarille". Tässä mielessä sosiaaliturva on hyvä asia, jos porvarit vie meiltä työt, niin valtio sitten maksaa meille "ruokarahaa". Vai onko se niin kuin venäjällä, että köyhät paleltukoon pakkaseen ja hankkikoon ruokansa roskiksista?

Kyllä se globalisaatio ajaa niitä yhtiöitä ulkomaille vain ja ainoastaan siksi, että Suomessa ei yksinkertaisesti ole kannattavaa mitää toimintaa ylläpitää. Tätä epäkohtaa ei korjata noilla nykyisillä konsteilla.

Ihme kommentteja täällä heitetään. Lesboa, setaa ym. asiattomuuksia. Suurin osa näistä Niinistöä kannattaneiden kommenteista on tyyliä "Tony Halme" ja jos tuollaisia kommentteja olette ennen äänestystä jaelleet niin tuskin olette antaneet kovin fiksua kuvaa itsestänne ja luultavasti olette tehneet vielä hallaa ehdokkaallenne ja tuskin Niinistökään (fiksuna ihmisenä) kyseisiä kommenttejanne ja "argumenttejanne" allekirjoittaisi.

IsoDino sanoi:
:hyper: Sua on kustu silmää ihan huolella!! :hyper:

Jaa, sun mielestä on kusetusta jos Niinistö sanoo että haluaisi työllistää ihmisiä ja ehdottaa asiaan jopa rakentavia muutoksia? Nimenomaan se että yrittäjät eivät voi ottaa helposti ja tuottavasti lisää työntekijöitä on suurin syy miksei kukaan työllisty. Kannatan vahvasti yrittäjähenkisyyttä, se on vain tehty liian vaikeaksi eikä siihen edes kannusteta, johtuen varmasti tästä kaiken luovuuden tappavasta demariaatteesta.

MissEvilEve sanoi:
Itse en tiennyt yhtäkään ihmistä kuka olisi sanonut äänestävänsä Tarjaa ja joka puolella 90% 18-35 ikäisistä ihmisistä ilmoitti äänestävänsä Saulia, suurimmaksi osaksi täysin fanaattisesti ja kiihkomielisesti kirjoitellen ympäriinsä ja mielestäni vauhkoten jopa niin paljon että se todennäköisesti ajoi joitakin epävarmoja äänestäjiä Tarjan puolelle.

Johtuisikohan siitä että nämä fanaatikot todennäköisesti ovat jonkin verran perehtyneet asioihin ja näin ollen eivät todellakaan halua Halosen linjan (minkä linjan?) jatkuvan? Tuntuu että "normaaleja" Halosen äänestäjiä ei niin paljoa politiikka kiinnosta, vaan äänestetään perstuntumalla.

IsoDino sanoi:
Toisaalta sosiaaliturva on tälläisenäkin hyvä asia, koska porvari puolella on kova hinku viedä työt ulkomaille eli tätä kuuluisaa globalisaatiota.

Mistäs sä tämmöisen repäisit? Johtuisikohan tuo töiden lähtö halpatyömaihin tästä verotuksesta, joka pitkälti on vasemmiston käsialaa?

blobbari sanoi:
Ehkä minä olen erilainen niinistön kannattaja. Kaikki kunnia halosen kannattajille ja halosen vaalivoitolleen. Kritiikkiä en kuitenkaan hylkää. Toivottavasti tästä vaalituloksesta halosen ymmärtäisi että jos näin moni oli vastaan, niin kaikki ei ole voinut mennä hyvin. Joten toivottavasti halonen tajuaa tehdä enemmän suomen hyväksi ja viedä suomea maailmankartalle.

Olisin toivonut niinistön voittoa siksi, että se olisi voinut olla alkusysäys sille että SDP:een valta kaatuisi tulevissa eduskuntavaaleissa. Mutta kai se on vain tajuttava että suomessa ei voi rikastua työ tekemällä ja ahkeruudella. Ei nyt, eikä tulevaisuudessa. Työn tekemisen arvostus nykyyhteiskunnassa on pyöreä nolla. Ehkä minäkin rupean työttömäksi, koska saman rahan saa tekemällä ei yhtään mitään sosiaaliturvalla.

No vaalitulos oli saman suuntainen kuin vuonna 2000. Tosin tänä vuonna halonen sai jo ensimmäisellä kierroksella vajaa puolet äänistä, kun se vuonna 2000 oli jotain 20% ja vähän päälle.
Tosin ensimmäisellä kierroksella vaan raakataan osa "kilpailijoista" pois ja sitten vasta toisella kierroksella käydään oikeat vaalit.

Minulla on ainakin suuri tahto pitää työni ja etenkin työni suomessa (tosin pääsisin töihin ulkomaillekin, mahdollisesti n. 20 eri valtioon). Mielestäni työllä ei nimeomaan ole arvostusta, jos Sauli tai oikeistoa valitaan johtoon. Työt kun mielellään siirretään "orjatyövoiman" alle, jotta sijoittajat saavat rahoilleen enemmän vastinetta (ymmärrän asian kyllä sijoittajan näkökannalta, mutta minua se ei palvele).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom