Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vituiks meniEemeli sanoi:
PunttiOskari sanoi:
On se kumma kun nykyajan "työväki" omaksuu porvarillisia asioita niinkuin asuntosijoittamista ja muita pahojen kapitalistien tohuja - punaliput liehuen. VOI VITTU MITÄ PASKAA!!!!
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=43604
Mika1979 sanoi:Millä VITUN oikealla linjalla???
Ihan perkeleesti onnea, mutta ei sitä hyvällä tahdollakaan voi sanoa Suomen presidentiksi, vai edustaako 51.9 % sun mielestä koko Suomen mielipidettä..?
Saatte vielä nähdä että hukkaan meni äänenne...
Olari sanoi:Jeejee, 6 vuotta lisää seta-ämmää, ollaampahan ainakin omassa kommari kotikunnassa tyytyväisiä :down:
insect sanoi:Tää on voitto vaan pelkille kommareille :curs: :curs:
Tarjako sitten on? Onko tää kuuluisa työväki sitä porukkaa, joka elää päivästä toiseen sossun rahoilla? Ei taida olla.Corpral-03 sanoi:Hyvä lopputulos!! Onneksi rikkaiden puolestapuhuva poroporvari hävisi!! Työväen presidentti kyllä joo.. Se äijä ei ole työväkeä nähnykkään..
Mniska sanoi:sää nyt oletkin pakkiksen intellektuelli. tiedätkö kpl minä, minä, minä.
OIKEIN äänestin.
E: ja se kyllä vaikutti aavistuksen valintaani että olen törmännyt liian moneen fanaattiseen sauli faniin
MissEvilEve sanoi:Lopputulos on mikä on, valittaa saa mutta se ei auta mitään. Se mikä kuitenkin on väärin on se että pilkataan ja aliarvioidaan muita ihmisiä poliittisten tms erimielisyyksien perusteella nimitellen muita jopa vähä-älyisiksi jne, ja että äänestivät 'väärin'. Tarjaa äänestäneet äänestivät ihan oikein, samoin kuin Saulia äänestäneet eikä nämä näkemyserot tee kenestäkään tyhmää ihmistä, nimittelijöistä sitäkin enemmän.