Tarja Halonen - Suomen Tasavallan Presidentti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eemeli sanoi:
suruliputus.jpg
vituiks meni

Älkää pojat vaipuko masennukseen. Hankitaan koulutus valtion piikkiin ja viedään 50-60% tuloveromme Eurooppaan. Katsotaan mitä kiinalaisille työnsä menettäneet sosialistit sitten tekevät... Palaillaan sitten eläköitymään tänne jos jaksetaan kun suuret ikäluokat ovat kuolleet.

Onnittelut Tarjalle!

Onhan se aika hirveää ajatella että tällainen on Suomen järjellinen taso. Kaikki valtion paapomia omaan ajatteluun kykenemättömiä lampaita. No, tässähän se sitten menee aika lamaa odotellessa kilapilukyvyttömässä Pohjoi-Koreaan päin lipuvassa Suomen maassa.

Hyvä lopputulos!! Onneksi rikkaiden puolestapuhuva poroporvari hävisi!! Työväen presidentti kyllä joo.. Se äijä ei ole työväkeä nähnykkään..

Niinistön kannattajat luulevat olevan kovinkin fiksuja, mutta omasta mielestäni fiksuutta on se että pystyy haistattaamaan paskat koko presidentti touhulle, koska eihän sillä oikeasti tee vittuakaan.
Tollanen Hitlermania- kaltainen Saulin fanaattinen palvominen meni yli ihan kybällä, mut sit myös ton lampaitten isoäidin Tarjankin lammaskatras.

Aika sama.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jännä huomata kuinka valitusvirttä ja suorastaan muita halveksivia/pilkkaavia kirjoituksia Saulin kannattajilta tulee vielä näin voiton jälkeenkin, puhumattakaan siitä millaisen kuvan Saulin taustajoukot ovat itsestään jo aiemmin antaneet internetin välityksellä eri forumeilla, pakkotoistosta moniin muihin keskustelusivustoihin.

Itse en tiennyt yhtäkään ihmistä kuka olisi sanonut äänestävänsä Tarjaa ja joka puolella 90% 18-35 ikäisistä ihmisistä ilmoitti äänestävänsä Saulia, suurimmaksi osaksi täysin fanaattisesti ja kiihkomielisesti kirjoitellen ympäriinsä ja mielestäni vauhkoten jopa niin paljon että se todennäköisesti ajoi joitakin epävarmoja äänestäjiä Tarjan puolelle.

Lopputulos on mikä on, valittaa saa mutta se ei auta mitään. Se mikä kuitenkin on väärin on se että pilkataan ja aliarvioidaan muita ihmisiä poliittisten tms erimielisyyksien perusteella nimitellen muita jopa vähä-älyisiksi jne, ja että äänestivät 'väärin'. Tarjaa äänestäneet äänestivät ihan oikein, samoin kuin Saulia äänestäneet eikä nämä näkemyserot tee kenestäkään tyhmää ihmistä, nimittelijöistä sitäkin enemmän.

Joka tapauksessa, onnittelut vaan Tarjalle ja häntä äänestäneille ihmisille, äänestäminen selkeästi kannatti.

miettikää nyt, toi muumipallo on yli 60 vuotias, ja seuraavat 6 vuotta pitäis vielä naurattaa muiden maiden kansoja!

Herra, anna mun itkee! :itku:

Voi paska, Halonen taas pressaksi ja vittu mun suosikkibodari Dino on vittu kommari. Voi helvetin helvetti!

Miten helvetissä noin mukava köriläs kuin Dino voi äänestää tuommoista lörtsyä? Olisit Dino valehdellut että äänestät Vanhasta ja tuulettanut sitten himassa yksinäs Halosen voittoa. Mun sydäntä särkee perkeleesti!

/me rasvaa köyttä

PunttiOskari sanoi:
:kakka:

On se kumma kun nykyajan "työväki" omaksuu porvarillisia asioita niinkuin asuntosijoittamista ja muita pahojen kapitalistien tohuja - punaliput liehuen. VOI VITTU MITÄ PASKAA!!!!

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=43604

No, kun työläisetkin vielä johtaa ja ammattiyhdistysliike on mulle neuvotellut kohtuullisen palkan ja jää hiukka ylimääräistä leikkiä "porvareidenkin leikkejä". Jos Sauke ja kumppanit johtaa maata, niin leipäjonossa seisoisin..

Mika1979 sanoi:
Millä VITUN oikealla linjalla???

Ihan perkeleesti onnea, mutta ei sitä hyvällä tahdollakaan voi sanoa Suomen presidentiksi, vai edustaako 51.9 % sun mielestä koko Suomen mielipidettä..?
Saatte vielä nähdä että hukkaan meni äänenne...

No koita nyt vaan elää sen mukaan, että TARJA HALONEN ON SUOMEN TASAVALLAN PRESIDENTTI. Koko kansan mielipidettä se ei edusta, mutta enemmistön kylläkin.
Ikinään ei ole vielä ääneni mennyt hukkaan. 2xAhtisaari, 4XHalonen.

Olari sanoi:
Jeejee, 6 vuotta lisää seta-ämmää, ollaampahan ainakin omassa kommari kotikunnassa tyytyväisiä :down:

Oot tainnut olla vielä posteljoonin kasseissa, kun Tarja täti oli SETAn leivissä. Taitaa olla n. 25 vuotta aikaa siitä.

insect sanoi:
Tää on voitto vaan pelkille kommareille :curs: :curs:

No, eiköhän se kommunismi kuitenkin ole jo tästä maasta kuollut. Vain idiootit jaksaa jauhaa edelleen kommunismista näissä yhteyksissä.

Corpral-03 sanoi:
Hyvä lopputulos!! Onneksi rikkaiden puolestapuhuva poroporvari hävisi!! Työväen presidentti kyllä joo.. Se äijä ei ole työväkeä nähnykkään..
Tarjako sitten on? Onko tää kuuluisa työväki sitä porukkaa, joka elää päivästä toiseen sossun rahoilla? Ei taida olla.

Liian mustavalkosta ajattelua Halosen kannattajilta. Tuskin tästä mitään Yhdysvaltoja olisi tullut, jos Niinistö ois valittu pressaks. Tosin samat sanat Niinistön kannattajille, ei me nytkään missään Neuvostoliitossa eletä.

Niinistö ois tuskin saanu aikaan mitään Halosesta poikkeavaa, mutta selvästi edustavampi ja muutenkin sopivampi ois ollu pressaks. Niinistö osaa pitää puhuessaan pilkkeen silmäkulmassa, mutta osaa puhua myös vakavasti. Halosella on naamalla kokoajan semmonen voivoi-ilme ja puheesta en ees viitti mainita mitään.

En katso enää koskaan Conan O'Briania.

Mniska sanoi:
sää nyt oletkin pakkiksen intellektuelli. tiedätkö kpl minä, minä, minä.
OIKEIN äänestin.

E: ja se kyllä vaikutti aavistuksen valintaani että olen törmännyt liian moneen fanaattiseen sauli faniin

Tuota mä nyt lähinnä tarkotin kun sanoin, että tuo oli avautuminen, sitä ei siis ollu tarkotettu kovinkaan tosissaan otettavaksi. Luulin, että tuosta olis sen tajunnu, mutta meni kyllä näköjään muiltakin ohi. edit: pahoittelen myös epäselvää ilmaisua.

Ihan oikeesti mä oon tätä mieltä:
MissEvilEve sanoi:
Lopputulos on mikä on, valittaa saa mutta se ei auta mitään. Se mikä kuitenkin on väärin on se että pilkataan ja aliarvioidaan muita ihmisiä poliittisten tms erimielisyyksien perusteella nimitellen muita jopa vähä-älyisiksi jne, ja että äänestivät 'väärin'. Tarjaa äänestäneet äänestivät ihan oikein, samoin kuin Saulia äänestäneet eikä nämä näkemyserot tee kenestäkään tyhmää ihmistä, nimittelijöistä sitäkin enemmän.

:piis:

Onnea Haloselle ja kaikkia häntä äänestäneille.
Tämä oli järjen ja sivistyksen voitto. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom