Tarja Halonen - Suomen Tasavallan Presidentti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onnittelut Tarja Haloselle voittoisasta voitosta!

Sauli Niinistö tunnusti jo häviönsä. Saamme jatkaa oikealla linjalla jälleen 6 vuotta. Tämä oli tietynlainen voitto kaikille työläisille ja työväen aatetta kannattaville sekä ay-liikkeille ym.

Ei mennyt ääneni tälläkään kertaa hukkaan!! :D

suruliputus.jpg

:(

Millä VITUN oikealla linjalla???

Ihan perkeleesti onnea, mutta ei sitä hyvällä tahdollakaan voi sanoa Suomen presidentiksi, vai edustaako 51.9 % sun mielestä koko Suomen mielipidettä..?
Saatte vielä nähdä että hukkaan meni äänenne...

Aivan sama mulle kuka on pressana, mutta joku hippi armeijan ylipäällikkönä on huono juttu. Miinat rocks.

Jeejee, 6 vuotta lisää seta-ämmää, ollaampahan ainakin omassa kommari kotikunnassa tyytyväisiä :down:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jeah:rock: Onnittelut multakin Tarjalle! Hetken jo pelkäsin että Sale kirii ohi, mutta onneksi ei. Eipä mennyt munkaan ääni hukkaan. Mä niin tykkään kommarilesboista ;)

Tarja Halosen voitto oli moraalin voitto. Kun niitä Niinistön kommentteja moraalikysymyksissä kuunteli, ei voinut kuin ihmetellä, että onko sillä tyypillä muita arvoja kuin raha ollenkaan? No, kapitalismi ja moraali harvoin ovat kulkeneet käsikädessä, joten ei se Niinistön arvottomuus sinänsä yllättävää ole.

Ja muuten Kokoomus-jugendille semmoinen pieni vinkki, että kannattaisikohan sitä fanattisuutta ehkä "hieman" rajoittaa? Sen verran fanaattisuutta esiintynyt tälläkin palstalla, että varmaan se on karkoittanut useammankin äänestäjän Tarja Halosen kannattajaksi.

life sucks and then you die.. elikkä elo sukkaa ihan kympillä ja sit sä delaat, no eihän se oo ku seuraavat kuus vuotta:(

Lähinnä hävettää ihmisten tyhmyys.

Tää oli avautuminen, älkää ottako itteenne jos äänestitte väärin.

Voiko vitutukseen kuolla? Uskon niin tai ainakin siltä tuntuu.

B.O.S.S. sanoi:
Lähinnä hävettää ihmisten tyhmyys.

Tää oli avautuminen, älkää ottako itteenne jos äänestitte väärin.

sää nyt oletkin pakkiksen intellektuelli. tiedätkö kpl minä, minä, minä.
OIKEIN äänestin.

E: ja se kyllä vaikutti aavistuksen valintaani että olen törmännyt liian moneen fanaattiseen sauli faniin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom