En löytänyt ketjua aihetta tästä.
Oletko nähnyt elintarvikkeissasi jotain sinne kuulumatonta? Jotain mikä ei ole siivilöitynyt pois? Kenties jotain outoa väriä?
Mitä vaan!
Mielenkiintoistahan olisi kuulla, mitä ihmiset ovat ruuistaan löytäneet, entä miten olet toiminut?
Merkin saa varmaan myös kertoa.
Näitä tarinoita varmasti riittää!
Avaan pelin:
Kävin tänään paikallisesta Citymarketista nälkääni ostamassa Pirkan "Näläntappaja"-pihvin.
Hintaa oli ehkä joku 4.30e ja tarjous oli mielestäni isosta pihvistä ihan hyvä. Päätin testata.
Noh, maustaakkaan ei tarvinnut paitsi vähän chilillä, koska tuo valkosipulinpaloilla kuorrutettu pihvi tuoksui jo niin hyvältä.
Paistettuani nakkasin sen lautaselle ja vetäydyin huoneeseeni syömään.
Olin ehtinyt vähän yli puolenvälin tuosta köntistä, kunnes vastaan tuli tämmöinen kaveri:
Kyseessä oli siis joku selvästi sinne kuulumaton ruumiinosa. Varmaan joku suoli.
En tiedä, mutta syömättä jäi silti.
Ja kun tutkin asiaa tarkemmin, niitä oli paljon enemmänkin, useita.
Monta lie olin syönyt.
Tuo oli aika hc, mutta jakakaa toki omiannekin!
Oletko nähnyt elintarvikkeissasi jotain sinne kuulumatonta? Jotain mikä ei ole siivilöitynyt pois? Kenties jotain outoa väriä?
Mitä vaan!
Mielenkiintoistahan olisi kuulla, mitä ihmiset ovat ruuistaan löytäneet, entä miten olet toiminut?
Merkin saa varmaan myös kertoa.
Näitä tarinoita varmasti riittää!
Avaan pelin:
Kävin tänään paikallisesta Citymarketista nälkääni ostamassa Pirkan "Näläntappaja"-pihvin.
Hintaa oli ehkä joku 4.30e ja tarjous oli mielestäni isosta pihvistä ihan hyvä. Päätin testata.
Noh, maustaakkaan ei tarvinnut paitsi vähän chilillä, koska tuo valkosipulinpaloilla kuorrutettu pihvi tuoksui jo niin hyvältä.
Paistettuani nakkasin sen lautaselle ja vetäydyin huoneeseeni syömään.
Olin ehtinyt vähän yli puolenvälin tuosta köntistä, kunnes vastaan tuli tämmöinen kaveri:
Kyseessä oli siis joku selvästi sinne kuulumaton ruumiinosa. Varmaan joku suoli.
En tiedä, mutta syömättä jäi silti.
Ja kun tutkin asiaa tarkemmin, niitä oli paljon enemmänkin, useita.
Monta lie olin syönyt.
Tuo oli aika hc, mutta jakakaa toki omiannekin!