Tarinoita/löytöjä epäesteettisistä elintarvikkeista

En löytänyt ketjua aihetta tästä.

Oletko nähnyt elintarvikkeissasi jotain sinne kuulumatonta? Jotain mikä ei ole siivilöitynyt pois? Kenties jotain outoa väriä?
Mitä vaan!
Mielenkiintoistahan olisi kuulla, mitä ihmiset ovat ruuistaan löytäneet, entä miten olet toiminut?
Merkin saa varmaan myös kertoa.
Näitä tarinoita varmasti riittää!

Avaan pelin:

Kävin tänään paikallisesta Citymarketista nälkääni ostamassa Pirkan "Näläntappaja"-pihvin.
Hintaa oli ehkä joku 4.30e ja tarjous oli mielestäni isosta pihvistä ihan hyvä. Päätin testata.
Noh, maustaakkaan ei tarvinnut paitsi vähän chilillä, koska tuo valkosipulinpaloilla kuorrutettu pihvi tuoksui jo niin hyvältä.
Paistettuani nakkasin sen lautaselle ja vetäydyin huoneeseeni syömään.
Olin ehtinyt vähän yli puolenvälin tuosta köntistä, kunnes vastaan tuli tämmöinen kaveri:

190073_3618004182919_456060863_n.jpg

Kyseessä oli siis joku selvästi sinne kuulumaton ruumiinosa. Varmaan joku suoli.
En tiedä, mutta syömättä jäi silti.
Ja kun tutkin asiaa tarkemmin, niitä oli paljon enemmänkin, useita.
Monta lie olin syönyt.

Tuo oli aika hc, mutta jakakaa toki omiannekin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paikallisessa kebabbilassa oli remontti meneillään. Puraisin pitakebabbiani ja ihmettelin että mitäs vittua täältä löytyy. About 2cm ruuvi :D Onneksi en puraissut sillä tavalla, että se ruuvi olisi ollut pystyssä. Siinä olisi voinut käydä hassumminkin.

Joskus ostin tupla-patukan ja söin toisen puoliskon, ja toisessa puoliskossa oli pieni puutikku. Noh, roskiinhan se meni, ei sen kummempaa. (varmaan siis 8-9 vuotta sitten)

Sain kerran 10€ lahjakortin Kariniemen tuotteisiin, kun broiskun joukossa oli luun pala. Myös etana on tullut joskus löydettyä pakastevihannesten joukosta. En jättänyt kumpaakaan ruokailua kesken vaan siirsin vain tuon kuulumattoman tuotteen lautasen syrjään.

Laivalla löysin katkarapusalaatista kuolleen kärpäsen (ihan täysikokoinen, ei banaanikärpänen). Siitä vaan kuiskuttelemaan hlökunnalle ja tok sain uuden salden.

Ainoa mikä nyt muistuu mieleen, niin jokunen vuosi sitten ostin Lidlistä valmislasagnea ja seasta löytyi joku kärpänen tai vastaava. Jäi koko laatikko syömättä.

Joskus 5 vuotta sitten elosen hillomunkeissa ei ollut hilloa sisällä. Siitä tuli 4 pussia samanlaisia hillomunkkeja.

Toinen on kun viime kesänä oli pandan lakumix-pussissa ranskanpastilleja, joissa oli jotain outoja mustia kökköjä(elintarvike väriä luulen). Laitoin kuitenkin pandalle viestiä, ja tuli 3 lakumix-pussia.

Mun suklaakarkeissa oli kivi sisällä. Kehitin hampaanlohkeamistarinan ja valittelin kaikki mahdolliset. Sain paluupostissa viestin, että lähetä suklaat ja kivi tänne. No ihan salettiin mulla oli ne viikon jälkeen tallessa :D Nakissa oli kerran sininen muovinpala, siitä sain 4 euron lahjakortin hk:n ruokataloon :D

Karhun 12-packissa yksi olut pullotettuna Pepsin lasipulloon. Ainoa etiketti taisi olla "täyttä olutta" pullon kaulassa.. Taitaa pullokin jopa olla täytenä jossain jemmassa..

Joskus -90 luvulla kun töissä täyttelin makeishyllyjä niin melkein kuukausittain löytyi tupla,purukumi jne paketteja joista puuttui pala. No ne kun aina lähetti valmistajalle niin sai yleensä laatikollisen karkkia hyvitykses.
Kerran taas yksi juomafirma oli vahingossa lähettänyt alkon lonkeroa eikä kauppaversiota meille myyntiin> henkilökunta osti sen nopeesti kauppaversion hinnalla pois.
Muutama vuosi sitten oli juhannuksena koff korissa tuo mikä kuvassa.
Yksi viskipullon korkki oli homeessa kerran sain myyjältä uuden tilalle.
Ja sitten menee jo aiheesta ohi sillä ei ole syötävää mutta minulla on sarja haulikonpanoksia joissa on niklattuja hauleja ja sitä panosta ei ole koskaan valmistettu niklatulla haulilla. Tehdaskin on ymmällään että miten se on mahdollista. Ennenkuin olin tuon huomannut niin olin jo useamman paukun ampunut ja ei mitään ongelmaa. Samasta paketista tehdas testasi kanssa pari ja olivat sitä mieltä että ammu loput, ei vaaraa.

Muistaako kukaan kun siinä yhdessä finnmaxin lisäravinteessa oli vuosia sitten steroidi jäämiä mukana...

Liitteet

• P6230305.JPG
    P6230305.JPG
    656,8 KB · Katsottu: 2 816
Viimme juhannuksena tuttifrutti pussi oli revennyt ja se oli teipattu punaisella teipillä kiinni. Lähetin sen valmistajalle ja sain hyvitykseksi 5 pussia karkkia.

Muutama kuukausi sitten Saarioisen einespizza maistui ja tuoksui hyvin epämääräiseltä, aivan kuin joltain epämääräiseltä kemikaalilta tai pesu aineelta. Yhden palan kerkesin nielaista ja loput lenti menemään. Valitettuani sain postissa 5 euron lahjakortin.

Heh, luin ensin että ketjussa pitäisi keskustella epäeettisistä elintarvikkeista.

Siitäpä tappelu vasta syntyisikin :lol2:

Mutta hyviä stooreja!
Mitäköhän tuossa meikän palasessa oli, kaveri veikkas kastematoa :D Mutta kun niitä oli niin paljon!
Pitäisikö valittaa ;)

Itelläkin tuli ensimmäisenä mieleen kastemato... Nojoo proteiiniahan sekin luultavasti sisältää, eli mitään vääryyttä et kokenut ;)

Siitäpä tappelu vasta syntyisikin :lol2:

Mutta hyviä stooreja!
Mitäköhän tuossa meikän palasessa oli, kaveri veikkas kastematoa :D Mutta kun niitä oli niin paljon!
Pitäisikö valittaa ;)

Ihan oikeasti mietit olla valittamatta?

Pomppas viikko sitten pirkan panang currysta varmaan raakaa kanaa, reklamointi pitäis vielä tehdä joku päivä.
Vip appelsiinimehutölkistä löytyi joku epämääräinen peukalon pään kokonen musta klöntti, kiva kun oli sitä kuitenkin sen 8dl jo juonu. Mitään valitusta en tehnyt, kun olin joku 7v silloin.
Kaveri oli löytäny maraboun suklaalevystä laastia, sai kunnon paketillisen suklaata hyvityksenä.

Suositut

Back
Ylös Bottom