Tarinoita/löytöjä epäesteettisistä elintarvikkeista

Salaatista on löytynyt lutikoita, kaikesta ruoasta 1cm-50cm pituisia karvoja(jostain syystä yleensä mustia kaikki), kaikesta liharuoasta ja muista mössöistä löytyy yleensä harva se viikko luunsiruja ja muuta paskaa(just tänään syljin olan yli maksamakkarasta löytyneitä siruja), prodepatukasta löytyi kerran kivikova puolen sentin murikka, en tiennyt mikä se oli enkä jäänyt selvittämään, vaan linkaisin senkin olan yli salin nurkkaan. Sitten on löytynyt kaikenlaisia muovinpaloja mutta groteskimmilta ylläreiltä on tähän asti vältytty. Jos löydän ruoasta jotakin mätää, kaivan sen yleensä vain annoksesta pois ja jatkan syömistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikenlaista on tullut vastaan, mutta ällöttävin löytö oli, kun valmiiksi grillatun broilerin sisälmykset valahti lautaselle. Jäi syömättä.

Kerran ostin purkin oreganoa, joka ei ollut oreganoa eikä mitään muutakaan maustetta. Oli kai mennyt tavallista heinää purkkiin. Muuten on sitten ollut jotain muovinpaloja tms, en ole jaksanut niitä noteerata.

Aloitusviestin kuvan "madot" ovat kai verisuonia.

Kerran oli Saarioisten kasvisroiskeläppä täynnä muovin paloja, lähetin muovit ja kuoret ja sain kympin hyvityskortin. Valiolle valitin homeisesta juustosta, päivämäärää vielä runsaasti, hyvittivät tilille 10e. Jostain rehuista jos löytyy pikkuelukoita muovien alta niin antaa olla, on niitä öttiäisiä ja möttiäisiä omallakin pikku kasvimaalla.

Ai niin, kerran puraisin pienen koppakuoriaisen rikki salaatin seassa, hyi hitto miten oli kitkerää, söin kuitenkin salaatin loppuun reippaana tyttönä.

Jonain kesänä ostanut ruukkusalaattia: oli täynnä pikkukärpäsin, jotka kotiuduttuani hiipivät sieltä salaatinlehtien juurista näkösälle. Parsakaalissa ollut jotain matoja. Se salaatti tuli huuhdottua kärpäsistä tai jäi syömättä kokonaan, en muista. On varmasti tullut vastaan muitakin epämiellyttäviä jutskuja, mutta ei muistu mieleen:)

Siitäpä tappelu vasta syntyisikin :lol2:

Mutta hyviä stooreja!
Mitäköhän tuossa meikän palasessa oli, kaveri veikkas kastematoa :D Mutta kun niitä oli niin paljon!
Pitäisikö valittaa ;)

Todellakin kannattaa valittaa, jos tuollaista löytyy ruuasta. Ties kuinka paljon sitä aina saa hyvityksiä ja ilmaista ruokaa. Muista kirjoittaa palautteeseen, että olet hyvin pettynyt tuotteisiin ja sopivasti värität totuutta :D muista kuitenkin kohtuus :D

Mutta hyviä stooreja!
Mitäköhän tuossa meikän palasessa oli, kaveri veikkas kastematoa :D Mutta kun niitä oli niin paljon!
Pitäisikö valittaa ;)

Minä en kyllä usko herran alottajan epäilyksiin ollenkaa. Ihan tavan läskiä siinä lihassa ja muuta eläimeen kuuluvaa normisettiä. Ja täälä tissiposket paskat housussa että söinkö mä madon apua. Hohhoijaa. Kanankoipiakin syödessäni oon nähny että siinä tuli VERISUONIA mukana. On epäesteettistä mutta normaalia, ei oo haitannu.

Minä en kyllä usko herran alottajan epäilyksiin ollenkaa. Ihan tavan läskiä siinä lihassa ja muuta eläimeen kuuluvaa normisettiä. Ja täälä tissiposket paskat housussa että söinkö mä madon apua. Hohhoijaa. Kanankoipiakin syödessäni oon nähny että siinä tuli VERISUONIA mukana. On epäesteettistä mutta normaalia, ei oo haitannu.

Väität siis, että tuollainen kuvassa oleva (mikä onkaan) on normaalia ja sinne kuuluvaa? :confused:

Voi tulla joillekin ehkä yllätyksenä, mutta lehmälläkin on verisuonia. :)

Väität siis, että tuollainen kuvassa oleva (mikä onkaan) on normaalia ja sinne kuuluvaa? :confused:

Tuotteen sisällössä puhutaan varmasti lihasta ja lihaan verrattavista ainesosista. Suonet, jänteet ja muuta eläimiin kuuluvat osat löytyvät tämän kuvauksen alta. Yleensä ne eivät vain ole kovin näkyviä, mutta tällä kertaa oli vähän suonisempi pala. Sen jälkeen kun olen sydäntä ensimmäisen kerran laittanut ruoaksi, ei verisuonet ole pahemmin haitanneet ruoassa.

Tuotteen sisällössä puhutaan varmasti lihasta ja lihaan verrattavista ainesosista. Suonet, jänteet ja muuta eläimiin kuuluvat osat löytyvät tämän kuvauksen alta. Yleensä ne eivät vain ole kovin näkyviä, mutta tällä kertaa oli vähän suonisempi pala. Sen jälkeen kun olen sydäntä ensimmäisen kerran laittanut ruoaksi, ei verisuonet ole pahemmin haitanneet ruoassa.

Neuvosta vaari ;)

Prismasta ostettua jauhelihaa. Ei se kaupassa tuolta näyttänyt, mutta jotain tapahtui ja nopeasti, koska päiväystäkin oli vielä reippaasti jäljellä. En uskaltanut ruoaksi valmistaa. Olisi ehkä sittenkin kannattanut vain odotella, että olisi täysin harmaata ja tuota salaattia olisi ollut enemmän. Liekö tullut vahingossa joku uus itsekseen itsensä valmistava valmisruoka ostettua :kuola:
YZUD.jpg

Onko tuo jauhelihan "salaatti" pirstoutunutta muovia valmistuslinjalta? Tietääkseni elintarvikkeita käsiteltäessä käytetään jotain sinertävän sävyistä muovia, jotta irronneet palaset erottuisivat mahdollisimman monenlaisista ruuista. Joku oikeasti tietävä voisi varmistaa tämän.

:urjo::urjo::urjo::urjo::urjo:

Muistakaa tuo sitte ku juotte monsteria!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi pullasta puraisin kerran jotain sitkeää ja kaivoin suustani 1,5 cm kokoisen säkkikankaan palasen, luultavasti jostain jauhosäkista tms. irronnut.

Haukkailin banaania kerran ja mikäs se siinä kädessä olevassa puoliksi syödyssä banaanissa heiluikaan, puoliksi syöty mehupillin paksuinen toukka.
Kyökkäilin pari kertaa ja heitin banaaninjämän roskiin.

Pahin tapaus sattui 30 vuotta sitten opiskelija kämpässä, jossa oli muutama huone yhteisellä keittiöllä. Heräsin aamulla ja keittiössä oli tuoretta kahvia keittimessä nappasin mukin puolilleen kahvia ja näin tiskipöydällä avoimen maitotölkin, ravistelin sitä ja tilkka tuntui olevan pohjalla koska lotisi, no kaadoin tölkistä kahvimukiin mutta ei tullut kuin pieni loraus.

Hörppäsin mukista liian tummaksi jäänyttä kahvia ja heilutin maitotolkkiä joka hölskyi vieläkin, ihmettelin aamutokkurassa vähäsen ja kallistin taas tölkkiä kahvikuppia kohti ja saman tien mukiin losahti käytetty kortsu... Eipä juuri muuta tarvittu kun aloin kyökkimään lavuaariin ja sainkin pienen oksennuksenpoikasen syntymään :urjo: . Tämän jälkeen paniikissa hampaita pesemaan ja kurlaamaan suuvedellä, teki mieli tappaa joku asiasta vastuussa oleva, mutta en silloin edes ottanut asiaa puheeksi, jotenkin halusin vain kieltää tapahtuneen ja sulkea sen mielestäni. :face:

saarioisten roiskeläppäpakkauksessa oli kaks pitsaa litistyneenä yhteen. Näky oli epäesteettinen mutta en valittanut vaan olin ikionnellinen

Lidlin vanukkaasta löysin kerran hometta, semmonen kunnon sammal vanukkaan pinnalla

Pahin tapaus sattui 30 vuotta sitten opiskelija kämpässä, jossa oli muutama huone yhteisellä keittiöllä. Heräsin aamulla ja keittiössä oli tuoretta kahvia keittimessä nappasin mukin puolilleen kahvia ja näin tiskipöydällä avoimen maitotölkin, ravistelin sitä ja tilkka tuntui olevan pohjalla koska lotisi, no kaadoin tölkistä kahvimukiin mutta ei tullut kuin pieni loraus.

Hörppäsin mukista liian tummaksi jäänyttä kahvia ja heilutin maitotolkkiä joka hölskyi vieläkin, ihmettelin aamutokkurassa vähäsen ja kallistin taas tölkkiä kahvikuppia kohti ja saman tien mukiin losahti käytetty kortsu... Eipä juuri muuta tarvittu kun aloin kyökkimään lavuaariin ja sainkin pienen oksennuksenpoikasen syntymään :urjo: . Tämän jälkeen paniikissa hampaita pesemaan ja kurlaamaan suuvedellä, teki mieli tappaa joku asiasta vastuussa oleva, mutta en silloin edes ottanut asiaa puheeksi, jotenkin halusin vain kieltää tapahtuneen ja sulkea sen mielestäni. :face:

Nyt tiedetään miks Archeylla on niin kova kunto. Jätkä ottaa lisätestot suunkautta! :D

Ite oon törmännyt Vaasan Täyshyvä-leivässä sinne kuulumattomaan yllätykseen.
Olin syömässä, niin leivästä tuli vastaan sellanen halkaisijaltaan senttinen lasin palanen. Huomasin lasin vasta pureskellessa, onneksi se ei kuitenkaan kerennyt leikata suussa mitään, enkä ehtinyt nielaista. Lähetin koko loppupaketin Vaasan-leiville tarkastettavaksi.

Meni 2kk, jonka jälkeen tuli postissa terveisenä että "Varmistimme että kyseessä on lasi. Tällä lahjakortilla saat pullapitkon lähikaupastasi." Mielestäni melko välinpitämätöntä suhtautumista, tai ainakin sellaisen vaikutelman luomista asiakkaalle. Tuossa olisi voinut käydä todella hassusti.

Kyseistä leipää en ole tapahtuman jälkeen syönyt missään. Kyseistä leipääfirmaa kyllä arvostan suuresti.

Itse ostin pari vuotta sitten atrian roiskeläpän, kaupassa jo huomasin että kyseinen pizza on hieman normaalia painavampi ja paksumpi eli pakkohan se oli ottaa!
Kotona selvisi sitten että paketissa oli 2 pizzaa, voi sitä riemua! Happytimes...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom