Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by emmmi
Mikä Kello on kyseessä, jos saan udella..
Hihnan kanssa, vai ilman? :1:
Kyllä.Originally posted by MissFlightattendant
:1: ... Asutko täällä pohjoisessa, vai?..Tai no annetaan olla..
Kyllä.
Nyt kotio. Meni vähän , mutta trevligt veckorslutet för alla
Mikä Kello on kyseessä, jos saan udella..
Hihnan kanssa, vai ilman? :1:
Originally posted by MuayThai
[offtopic]
Lentoemo tarkoitti varmaan Oulusta 10km pohjoiseen olevan paikan nimeä joka on kello. Sinnekkään ei pysty enää ajamaan kun ne urpot rakensi niin korkean nopeushidasteen et mun madallennettu bemukosla ei pääse yli. :curs:
[/offtopic]
Jotain semmosta. Kellossa on vielä ihan kunnon porukkaa mut Rajakylässä noita urpoja vasta riittääkin...Originally posted by gotto
On sinne ainakin 15 kilometriä.
Tunnen sieltä muutaman epämääräisen tyypin, joten sielläkin on pari kertaa tullut vierailtua.
Originally posted by caba
Joku 50e leikkauskulu on aika _ halpa palkka kissalle sen duunista.
Jos se kerran on siitä kympistä kiinni.
Originally posted by kekexx
Haulikon patruunan hinta on ilmeisesti jotain euron paikkeilla. 50:n euron leikkauksella losauttaa siis 50 kisulia naamaan. Tässä suhteessa leikkaminen olisi siis epätaloudellista.
Sopivilla selityksillä nuo patruunat saattaa vielä saada verovähennyksiin.
Originally posted by MuayThai
Jotain semmosta. Kellossa on vielä ihan kunnon porukkaa mut Rajakylässä noita urpoja vasta riittääkin...
Kyllä varmasti kiinnostuu. Enpä kutsuisi heitä virkailijoiksi. Ovat löytöeläin talolla ilmaiseksi töissä sen vuoksi, että voivat auttaa eläimiä. Siinä olet oikeassa, että villikissaa on vaikea ottaa kiinni. Onhan kesyäkin kissaa vaikea vieraan ihmisen ottaa kiinni. Sen vuoksi käyttävät loukkua, jossa syötti.Originally posted by kiesus
Höpö höpö, luuletko että löytöeläintalon virkailija kiinnostuu villikissojen kiinniottamisesta? Ja kokeile joskus ottaa villikissa kiinni. Ei saata ollakaan niin helppo homma kuin kesyihin kissoihin tottuneesta tuntuu.
Originally posted by kekexx
Haulikon patruunan hinta on ilmeisesti jotain euron paikkeilla. 50:n euron leikkauksella losauttaa siis 50 kisulia naamaan. Tässä suhteessa leikkaminen olisi siis epätaloudellista.
Sopivilla selityksillä nuo patruunat saattaa vielä saada verovähennyksiin.
no voi herranpieksut, miltähän planeetalta taas vaihteeksi... kyllä niitä kissoja kuule riittää ilmatteeksi, huoletta voit "tuhlata" ropojasi kissojen leikkautuksiin. Ei passaa ottaa eläimiä jos niiden ylläpitoon ei ole varaa. :curs:
Joku 50e leikkauskulu on aika v*tun halpa palkka kissalle sen duunista. Ottaa vaikka kolleja, ne on helpompi ja halvempi leikata. Jos se kerran on siitä kympistä kiinni.
Originally posted by alumiini
Todettakoon nyt vielä, että henkilökohtaisesti minua ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun kissan kärsimykset.
Originally posted by jarhu
Toki bakteerit ja virukset "syövät" ihmistä, mutta yleistäen ihminen on ravintoketjun ylin osa johtuen kai ihmisen mekaanisista apuvälineistään, joilla hän pystyy suojelemaan itseään muilta isoilta pedoilta ja tappamaan näitä.
Ja eikö kaiken maailman bakteerit ja virukset syö kaikkia muitakin nisäkkäitä ja muita eliöitä? Ovatko bakteerit ja virukset ravintoketjun ylinosa, mutta eikö esim. ihmisenkin elimistössä ole bakteereita ja viruksia "syöviä" soluja.
Originally posted by qqq
Itse olen kissatalolla vieraillut ja toimintaan tutustunut. Pitävät tietyn aikaa kissaa talolla ja lopettavat jos kukaan ei kissaa hae tai kissa ei sopeudu ihmisen seuraan. Kissankin olen sieltä ostanut. :piis:
Originally posted by alumiini
Just. On jotenkin vaikea ottaa todesta kaupunkilaisten sanomisia maatalon asioista... Todellisia asiantuntijoita. Onks toi lehmä? Mikä hieho? Mikä se on... jne.
Todettakoon nyt vielä, että henkilökohtaisesti minua ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun kissan kärsimykset.
*jauh jauh* mutta mistäs sinä tiedät mistä minä olen kotoisin tai leikataanko meillä päin navettakissat, osaanko lypsää käsin jne. ;)
Lisäksi tuommoinen selvä provoilu (tässä :ammutaan kissoja, se hauskaa ja helppoa) on niin poloista ettei ole tosi, oli asia mikä hyvänsä. Teinixeiltä sen vielä jotensakin ymmärtää, vaikka rasittavaa niitä on lukea. Pelkääkö sitä ihmisraukka niin tosissaan että oma mielipide ja kirjoitus jää muiden varjoon ja jalkoihin että täytyy jotenkin höystää juttua ja oikein ärsyttää tullakseen huomatuksi. Tätä minä en ymmärrä. eipä ole kummoinen saavutus tulla netissä noteeratuksi hetkellisesti, nimimerkin takaa
1. *jauh jauh* mutta mistäs sinä tiedät mistä minä olen kotoisin tai leikataanko meillä päin navettakissat, osaanko lypsää käsin jne. ;)
2. niin poloista ettei ole tosi, oli asia mikä hyvänsä. Teinixeiltä sen vielä jotensakin ymmärtää, vaikka rasittavaa niitä on lukea. Pelkääkö sitä ihmisraukka niin tosissaan että oma mielipide ja kirjoitus jää muiden varjoon ja jalkoihin että täytyy jotenkin höystää juttua ja oikein ärsyttää tullakseen huomatuksi. Tätä minä en ymmärrä. eipä ole kummoinen saavutus tulla netissä noteeratuksi hetkellisesti, nimimerkin takaa