- Ikä
- 41
Originally posted by Annie Stark
Aika jännä jos kissa käy noin vaan ihmisen kimppuun ja vielä niin lujaa että talvivaatetuksen läpi pääsee PUREMAAN ni lujaa että tulee noin pahat vauriot. Kyllä ihmisen pitäs pärjätä kisalle matsissa.ja vähintään koirankin jos on joku muu koira ku joku lattialuutu. Taitaa olla yliraivohullu kissa että toivottavasti on rokotukset kunnossa, meenaan itse ihmisellä. Mä olisin ainakin potkinu moisen katin helvettiin, ottanu niskasta kii ja nakannu seinään. Ei siinä isiä apuun tarvita, iso tyttö ku oot.
Vaikka kissat o hulluja ni ei niitä ny noi lujaa tartte pelätä että antaa purra itteensä noi pahasti ennenku mitään tekee. Kuula kalloon katille vaan ja rahat pois. Hennoo vaan käräjätuomaria pikkasen hymyilyttää jos tollasen takia käräjille tarttee mennä:D
Mut koitahan toipua pian vammoistasi.
Juu, no eipä se nyt erityisen jännää ollut. Et ehkä ihan koko threadia ole läpi lukenut.. Isäni oli juuri samaan aikaan menossa siihen naapuriin..Luulitko, että hän vain seisoisi siellä kauempana ja katsoisi, että " jahas siellä kissa käy tytön ja koiran kimppuun."
" Vaikka kissat on hulluja "...Siihen mennessä en pitänyt yhtäkään kissaa hulluna, saati sitten pelännyt niitä! Katsoppas kun siinä oli koirakin, jolta todennäköisesti olisi näkö lähtenyt, jos olisin keskittynyt puolustamaan itseäni koiran sijaan. En mä nyt tahallani sen katin itseäni antanut purra. Helppohan se on jälkiviisaana sanoa, että mä olisin ainakin tehnyt niin ja niin...
Mutta jokatapauksessa, kiitoksia kuitenkin toipumis toivotuksesta..