Tappajakissa kävi kimppuun!

Originally posted by Annie Stark
Aika jännä jos kissa käy noin vaan ihmisen kimppuun ja vielä niin lujaa että talvivaatetuksen läpi pääsee PUREMAAN ni lujaa että tulee noin pahat vauriot. Kyllä ihmisen pitäs pärjätä kisalle matsissa.ja vähintään koirankin jos on joku muu koira ku joku lattialuutu. Taitaa olla yliraivohullu kissa että toivottavasti on rokotukset kunnossa, meenaan itse ihmisellä. Mä olisin ainakin potkinu moisen katin helvettiin, ottanu niskasta kii ja nakannu seinään. Ei siinä isiä apuun tarvita, iso tyttö ku oot.
Vaikka kissat o hulluja ni ei niitä ny noi lujaa tartte pelätä että antaa purra itteensä noi pahasti ennenku mitään tekee. Kuula kalloon katille vaan ja rahat pois. Hennoo vaan käräjätuomaria pikkasen hymyilyttää jos tollasen takia käräjille tarttee mennä:D
Mut koitahan toipua pian vammoistasi.

Juu, no eipä se nyt erityisen jännää ollut. Et ehkä ihan koko threadia ole läpi lukenut.. Isäni oli juuri samaan aikaan menossa siihen naapuriin..Luulitko, että hän vain seisoisi siellä kauempana ja katsoisi, että " jahas siellä kissa käy tytön ja koiran kimppuun."
" Vaikka kissat on hulluja "...Siihen mennessä en pitänyt yhtäkään kissaa hulluna, saati sitten pelännyt niitä! Katsoppas kun siinä oli koirakin, jolta todennäköisesti olisi näkö lähtenyt, jos olisin keskittynyt puolustamaan itseäni koiran sijaan. En mä nyt tahallani sen katin itseäni antanut purra. Helppohan se on jälkiviisaana sanoa, että mä olisin ainakin tehnyt niin ja niin...

Mutta jokatapauksessa, kiitoksia kuitenkin toipumis toivotuksesta.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by kekexx

2. Asiasta et enää osaa kommentoida, joten kommentoit keskustelutavasta. Kissat ovat alempia olentoja kuin ihmiset, onko sinulla jotain sanottavaa siihen tai kissojen hyökkäämiseen ihmisen kimppuun?

:lol2: luoja... Eiköhän se ole keskustelupalstojen henki että mennään asiasta kymmenenteen. Monesti suuri osa vastauksista on varsinkin loppu päässä ketjua ns.offtopicceja. En näe siinä mitään outoa että kommentoidaan asian vierestäkin, jos kerran tulee mieleen. Näinhän se normaali keskustelukin etenee, asiasta toiseen.

tästä kissa-asiasta heitin jo olettamukseni pari sivua sitten, eipä mulla siihen ole enää juuri kommentoitavaa. Näitä sattuu, ja tapauhtumiin on aina syynsä. Sitä miksi juuri tämä kyseinen kissa käyttäytyy näin on tietysti hankala sen kummemmin arvuutella ilman sen suurempia taustatietoja, mutta esimerkiksi tuommoinen teoria voisi olla hyvinkin lähellä totuutta.

ja btw, itseasiassa sinä et kommentoinut ketjun varsinaista asiaa ollenkaan, vaan sitä kuinka kissan lopettaminen ampumisella tulisi paljon halvemmaksi. Että aika hyvin sitten heitetty mulle tuommonen "nootti" ;)

Originally posted by caba
1. Eiköhän se ole keskustelupalstojen henki että mennään asiasta kymmenenteen.

2. tästä kissa-asiasta heitin jo olettamukseni pari sivua sitten, eipä mulla siihen ole enää juuri kommentoitavaa.

3. ja btw, itseasiassa sinä et kommentoinut ketjun varsinaista asiaa ollenkaan, vaan sitä kuinka kissan lopettaminen ampumisella tulisi paljon halvemmaksi.

1. Ei tarvitsisi olla.

2. Tunnuitpa kuitenkin kommentoivan monesti monilla posteilla.

3. Kommentoin jo tuota ampumispostia aiemmin itse asiaan(joka oli siis: kissaa voi kurittaa, jos se hyökkää ihmisen kimppuun).

Tykkään kissoista tosi paljon enemmän kuin koirista.Molemmat on kylläkin löytynyt lapsuudenkodista.
Torstaina kävinkin varaamassa kaksi poikakissaa.Olivat kolme viikkoisia,joten hetki vielä menee ennen kuin saan ne kotiin.
Nimiksi ajattelin laittaa Milon ja Leviathan.;)

Originally posted by caba
[BLisäksi tuommoinen selvä provoilu (tässä :ammutaan kissoja, se hauskaa ja helppoa) on niin poloista ettei ole tosi, oli asia mikä hyvänsä. [/B]

Tämä menee nyt turhaksi jankkaamiseksi, mutta minä en näe mitään eroa kissan ampumisella tai esim. jäniksen, ketun, supikoiran ampumisella. Metsästyksessähän on yhtenä morivoivana tekijänä se, että se on hauskaa ja mielekästä. Kissan ampuminen eroaa vain siinä, että se on helpompaa ja että yleensä jänis syödään.
Lisäksi minun mielestäni kissan ampuminen on helpompaa kuin sen leikkauttaminen. Leikkaamisessa varaat ensin ajan eläinlääkärille, viet kissan leikattavaksi 20km päähän, maksat laskun ja tulet takaisin. Aikaa tähän menee vähintään 1 tunti. Kissan ampumiseen menee aikaa 30 sekunnista viiteen minuuttiin. Eli ampuminen on ainakin 60/5=12 kertaa helpompaa. Miksi tekisin sen, minkä voin tehdä viidessä minuutissa, tunnissa?
Ja edelleen, jos pelkäät kissan kärsimysten puolesta, eiköhän se ole niin, että kissa kärsii enemmän siitä pallien leikkamisesta kuin ampumisesta.

Mitä provoilua se on, jos sanoo sen miten asiat ovat. Mielipideasiat ovat mielipideasioita ja aina syntyy känää, kun mielipiteet eivät ole samoja, mutta eihän mielipiteensä julkituominen ole provoilua.

Originally posted by MuayThai
Jotain semmosta. Kellossa on vielä ihan kunnon porukkaa mut Rajakylässä noita urpoja vasta riittääkin...

No Rajakylässä saa sentään kävellä rauhassa... Mutta Kello on kyl urpojen unelmakylä(kaverit varmaan tykkää kun sanon tämän), mutta Haukiputaan kk. on kyl sitten kunnon amisauto paratiisi, varsinkin klo. 20:00 jälkeen, jonka jälkeen saa pelätä jäävänsä auton alle oli sitten kävelytiellä tai suojatiellä ja poliisit tykkää... Ja perkele minulle on suotu kunnia seurata tätä melkein ikkunasta :wall:

Originally posted by jarhu
No Rajakylässä saa sentään kävellä rauhassa... Mutta Kello on kyl urpojen unelmakylä(kaverit varmaan tykkää kun sanon tämän), mutta Haukiputaan kk. on kyl sitten kunnon amisauto paratiisi, varsinkin klo. 20:00 jälkeen, jonka jälkeen saa pelätä jäävänsä auton alle oli sitten kävelytiellä tai suojatiellä ja poliisit tykkää... Ja perkele minulle on suotu kunnia seurata tätä melkein ikkunasta :wall:

No äläs nyt liioittele. Tule raksilan markettien parkkipaikalle :) Anttilan edusta on myös hyvä paikka. Onkohan oikeasti mitään muuta paikka jossa amis-kulttuuri on näin runsain määrin edustettuna? :rolleyes: onhan se kyllä koomista kun jotain 50 autoa ajaa rinkiä :lol2: ..kyllä tosin varmaan parhaimmillaan se satakin autoa siellä voi pyöriä..No joo tämä on :offtopic:

Originally posted by Ville
No äläs nyt liioittele. Tule raksilan markettien parkkipaikalle :) Anttilan edusta on myös hyvä paikka. Onkohan oikeasti mitään muuta paikka jossa amis-kulttuuri on näin runsain määrin edustettuna? :rolleyes: onhan se kyllä koomista kun jotain 50 autoa ajaa rinkiä :lol2: ..kyllä tosin varmaan parhaimmillaan se satakin autoa siellä voi pyöriä..No joo tämä on :offtopic:

Nyt ei puhutakaan määrästä vaan laadusta (Ikävä kyllä olen sillä ringillä joskus käynyt ja sekin kaverien takia), mutta kyllä täältä putaalta ne huonompi kuntoiset autot löytyy, jotka kyllä eksyy sinne perkeleen marketeille :lol2:

Originally posted by alumiini
Tämä menee nyt turhaksi jankkaamiseksi, mutta minä en näe mitään eroa kissan ampumisella tai esim. jäniksen, ketun, supikoiran ampumisella. Metsästyksessähän on yhtenä morivoivana tekijänä se, että se on hauskaa ja mielekästä. Kissan ampuminen eroaa vain siinä, että se on helpompaa ja että yleensä jänis syödään.
Lisäksi minun mielestäni kissan ampuminen on helpompaa kuin sen leikkauttaminen. Leikkaamisessa varaat ensin ajan eläinlääkärille, viet kissan leikattavaksi 20km päähän, maksat laskun ja tulet takaisin. Aikaa tähän menee vähintään 1 tunti. Kissan ampumiseen menee aikaa 30 sekunnista viiteen minuuttiin. Eli ampuminen on ainakin 60/5=12 kertaa helpompaa. Miksi tekisin sen, minkä voin tehdä viidessä minuutissa, tunnissa?
Ja edelleen, jos pelkäät kissan kärsimysten puolesta, eiköhän se ole niin, että kissa kärsii enemmän siitä pallien leikkamisesta kuin ampumisesta.

Mitä provoilua se on, jos sanoo sen miten asiat ovat. Mielipideasiat ovat mielipideasioita ja aina syntyy känää, kun mielipiteet eivät ole samoja, mutta eihän mielipiteensä julkituominen ole provoilua.

Puhutkohan sinä nyt villikissoista?? jos puhut niin asia on ok, mutta jos et niin mietippä sitä että se kissa saattaa olla jonkun rakastame lammikki!! Ja sitä en oo koskaan tajunnut, että mitä kivaa voi olla ampua eläimiä tosta noin vaan huvikseen...että se on vaan kivaa...no ei sitä kaikkee voi ymmärtääkään...

Mutta jos kissa on jonkun lemmikki niin miten lemmikin ampuminen sitten yleensäkään eroaa...eli että ampuuko jonkun kissan, koiran, hevosen yms.?? kaikki lemmikin on mun mielestä ihan tasa-arvosia...mutta turha tästä on jauhaa tän enempää...mielipiteensä kullakin...

Maalaiset on alempiarvoisia kuin helsinkiläiset, mun mielest olis ihan jees et niitten kantaa vois välil vähentää ettei ne lisäänny riesaks asti. tai pysyis sitten vaan siellä maalla kun suurin osa on rokkareita yms ja käyttäytyy agressiivisesti parin bissen jälkeen kaupungilla.

Originally posted by alumiini

Outo kaveri.... :confused:

mitä sieniä syöt?

vähennä hei vähän....

Noi helsinkiläiset näythää olevan lisääntymässä liikhaa ja niidhen itsearvostus noussut kusipäässä kohdan ohi vuosia sitten. Pithää vissiin heithää parilla perunarutolla tohon kaupunkiin lähetettäviin perunoihin et ne nälkiintyy ku ei osaa syödä ku vihanneksia ku liha näythäs niithen mielestä olevan homojen ruokhaa.

Originally posted by Jarek
Tykkään kissoista tosi paljon enemmän kuin koirista.Molemmat on kylläkin löytynyt lapsuudenkodista.
Torstaina kävinkin varaamassa kaksi poikakissaa.Olivat kolme viikkoisia,joten hetki vielä menee ennen kuin saan ne kotiin.
Nimiksi ajattelin laittaa Milon ja Leviathan.;)

Hehee mun mukaan nimetty kissa:)

:kippis1:

Re: Pitäiskös mun...

Aikoinaan vanhemmallani oli 2 leikattua naaras kissaa, parhaimpina päivinä toinen painoi 6kg ja toinen 8 kg,(vanhempana 10kg ja 12kg) eikä mitään läskiä. Siis voi, että mua aina nauratti kun joku susikoira, rottwaileri tai satunainen räyhäkoira tuli räksyttämään siihen pihan reunalle / eksy juoksemaan pihan läpi , kun joku vitun juntti ei pitäny koiraansa kiinni. Voi sitä verilöylyä kun 2 kissaa hyökkäs puskasta sen kimppuun ja roikku siinä kiinni niin kauan kunnes se oli ajautunu n. 100m päähän piha-alueelta. Sitten kisut tuli ihan rauhassa takasin ja meni puskaan nukkumaan. Siinä sitten koiran omistaja ihmetteli mustilta oli silmät puhki ja naama verellä. Mitä opimme tästä, pitäkää ne vitun hurtat kurissa. :curs::evil:

Re: Re: Pitäiskös mun...

Originally posted by lieska
Mitä opimme tästä, pitäkää ne vitun hurtat kurissa.

Sovitaanko niin että pidetään sekä ne kissat että koirat kurissa, siis suomeksi sanottuna joko talutushihnaan kytkettynä tahi muuten omistajan välittömässä hallinnassa. Nimimerkillä "rottweilerin silmittömästä säntäilystä kerran asfaltti-ihottumaa saanut"

:david:

Sovitaanko niin että pidetään sekä ne kissat että koirat kurissa, siis suomeksi sanottuna joko talutushihnaan kytkettynä tahi muuten omistajan välittömässä hallinnassa. Nimimerkillä "rottweilerin silmittömästä säntäilystä kerran asfaltti-ihottumaa saanut"

:david:

Samaa mieltä. Tosin äsken keitti yli kun menin koirani kanssa lenkille ja yksi vatun katti taas sähisi ja seurasi omaa elukkaani perässä kuola kurkussa. Toki äkkijarkku ja suunnaksi takavasen mutta seuraavalla kerralla mä otan katista yksinkertaisesti kiinni ja revin sen kahtia toimittaen suolet, tassut ja muut jätteet naapurin postiluukusta takaisin kotiin. Oppii stanan hippi pitämään petonsa kurissa. Onneksi se on jo niin vanha että kuolee kohta ilman ulkoista toimintaa. Mun koiran päälle ei käydä!..*kele..

Tämä oli Vergililtä mitalin arvoinen ensipostaus. Vastasit lähes 10 vuotta vanhaan keskusteluun. Toivottavasti et pitänyt asiaa sisälläs koko tätä aikaa ja rekisteröitynyt ihan vaan siihen vastatakseksi... :hyvä:

Samaa mieltä. Tosin äsken keitti yli kun menin koirani kanssa lenkille ja yksi vatun katti taas sähisi ja seurasi omaa elukkaani perässä kuola kurkussa. Toki äkkijarkku ja suunnaksi takavasen mutta seuraavalla kerralla mä otan katista yksinkertaisesti kiinni ja revin sen kahtia toimittaen suolet, tassut ja muut jätteet naapurin postiluukusta takaisin kotiin. Oppii stanan hippi pitämään petonsa kurissa. Onneksi se on jo niin vanha että kuolee kohta ilman ulkoista toimintaa. Mun koiran päälle ei käydä!..*kele..
Kuulostaa mukavalta, mutta täytyy sanoa, että aika lahjakas nosto 9 vuoden takaa.

Tämä oli Vergililtä mitalin arvoinen ensipostaus. Vastasit lähes 10 vuotta vanhaan keskusteluun. Toivottavasti et pitänyt asiaa sisälläs koko tätä aikaa ja rekisteröitynyt ihan vaan siihen vastatakseksi... :hyvä:

:) en toki. Naureskelin itsekin tuota kalenteria. Olen saitin aiheita joskus lueskeleva henkilö ja googlasin ohimennen pakkotoiston. Tämä tästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom