kekexx
Banned
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by metal
Ainoa paikka missä saa kissoja pitää on maatilat. Siellä kissoja arvostetaankin aivan oikealla asenteella...ylimääräiset/tyhmät ja agressiiviset ammutaan haulikolla tai säkkiin ja lekaa päälle.
Originally posted by Melly
Olisikohan kyseessä ollut tämä:
Pelätyin koiran- ja joskus kissanpureman kautta leviävä bakteeri on Capnocytophaga canimorsus. Bakteeri voi aiheuttaa 2-8 vuorokauden kuluttua puremasta rajun tulehdussairauden ja 25%:lla tartunnan saanneista kohtalokkaan, verenmyrkytyssokin, leviävän veren hyytymishäiriön sekä aivokalvon tai sydämen sisäkalvon tulehdukseen.
Maire Kask
LT, lastentautien erikoislääkäri
http://www.pulssi.fi/p0102e.htm
Jos tällä viittaat minun kirjoitukseeni, niin turhaan vedit ainakin minun suhteeni herneen nenään.Originally posted by hkaroliina
Edelliset kirjoitukset ei sitten uppoa mun ajatusmaailmaan sitten ollenkaan...siis minä en missään tapauksessa ampuisi/millään tavalla satuttaisi mitään viatonta luontokappaletta, joka vain kulkee pihani ohi/pihalla. Ajatteleeko nämä pyssy-jussit ollenkaan sellaista mahdollisuutta, että se ammuttu eläin voi olla jonkun rakas lemmikki, jota jäädään kaipaamaan? Kauheaa, jos mun valjas kissa pääsisi vahingossa irti ja joku hullu menisi sen huvin vuoksi ampumaan...saisi prkl sen jälkeen kuulla kunniansa ja jotain muutakin :curs: En ymmärrä, mitä hienoa ja ylpeilyn aihetta on tuollaisessa ampumistouhussa, voi v***u mitä peeloja....
Originally posted by jamaan
No ohho, miks kissa pitäs tappaa siks et se on agressiivinen, se on petoeläin nii kun me. Ja kun kerran meil suurimmal osal on sen verran älyy (ei vissiin kaikil) nii pitäs tajuu et kissat voi joskus purra ja olla agressiivisii/mielenvikasii niinkun ihmiset, kissa on kummiski sen verran vaaraton et on kyl jotain ongelmia ittensä kaa jos tuntee että kissalle kuuluu ampuu reikäpäähän jos ei oo mieliks.
No ohho, miks kissa pitäs tappaa siks et se on agressiivinen, se on petoeläin nii kun me. Ja kun kerran meil suurimmal osal on sen verran älyy (ei vissiin kaikil) nii pitäs tajuu et kissat voi joskus purra ja olla agressiivisii/mielenvikasii niinkun ihmiset, kissa on kummiski sen verran vaaraton et on kyl jotain ongelmia ittensä kaa jos tuntee että kissalle kuuluu ampuu reikäpäähän jos ei oo mieliks.
Originally posted by MissFlightattendant
Tuota, jos kissa tai vaikka koira on mielenvikainen, siinä määrin, että se jopa hyökkää ihmisten kimppuun, niin kyllä on jo ihan aiheellista viedä elukka piikille. Edm. käyttäytymistä esiintyessä ei eläimellä todellakaan ole kaikki kohdallaan. Jos se tekee sen kerran, niin tekee varmasti uudelleenkin!
Olen.Originally posted by jamaan
Vai ootko sitä mieltä sit et sä oot jollain taval parempi kun kissa tai arvokkaampi tääl planeetal?
No okei, jos tollein ajatellaan, niin sithän ihminenki pitäs tappaa jos joskus lyö jotain tai vaikka tappaa eläimen metsästysmieles. Varsinkin kun ollaan sen verran vahvempii ja fiksumpii kun joku kissa niin huh. Vai ootko sitä mieltä sit et sä oot jollain taval parempi kun kissa tai arvokkaampi tääl planeetal?
Ettäkö minun henkeni olisi verrattavissa kissan henkeen? Tämä maailma, kun ei ihan toimi tuolla tavalla! Ajatteleppa luonnon kiertokulkua..Ja vaikka sen ravintoketjua..
Jos yhdeltäkään eläimeltä, joka käy ihmisen kimppuun, ei otettaisi henkeä pois, niin mitä luulet, mitä tälle maailmalle silloin tapahtuisi??
No maailmalle ei kävis paljon mitään, ehkä ihmisille. No miksei sun henki vois olla verrattavissa kissan? siis ei oikeesti ees oo läppä, en tarkota just sua vaa siis kaikkii ihmisii. Nojoo ei se maailma toimi täl taval kun suurin osa ajattelee tollein. Mut siis ei sun elämä oo sen ihmeellisempi kun kissan. Jos tollein kelaa niin jos vaik eilieneitä olis ja ne olis sen verran älykkäimpiä kuin mitä sä oot verrattuna kissaan, nii kai se olis ihan jees et ne tappaa sut, eikä siinä mitään nii pahaa oo, kun ollaan nii tyhmii ja alkukantasii verratuna niihin. :piis:
Jos yhdeltäkään eläimeltä, joka käy ihmisen kimppuun, ei otettaisi henkeä pois, niin mitä luulet, mitä tälle maailmalle silloin tapahtuisi??
Originally posted by alumiini
Broidini tekee juuri näin. Kun kissoja on liikaa, osalle niistä annetaan hieman pumppuhaulikkoa... Joskus kun siihen kissaan ei saakaan kunnon osumaa ja se yrittää ryömiä karkuun kahdella jalalla, niin broidi posauttaa läheltä vielä uudestaan. Yleensä faija avautuu silloin siitä, että pitikö se pihamaa mennä sotkemaan...
Tosin viime kerralla broidi lahtasi kaikki kissat, joten niitä ei taida enää tulla lisää...
Jos tollein kelaa niin jos vaik eilieneitä olis ja ne olis sen verran älykkäimpiä kuin mitä sä oot verrattuna kissaan, nii kai se olis ihan jees et ne tappaa sut, eikä siinä mitään nii pahaa oo, kun ollaan nii tyhmii ja alkukantasii verratuna niihin. :piis:
Originally posted by caba
Ylireagoi jostain syystä, tuskin päässä on kuitenkaan kovin pahasti vikaa jos omistajat uskaltavat antaa lastensa olla kissan läheisyydessä. Sisäkissaksi vain, turvallisempaa naukujalle itselleenkin.