Rinkku
epäihminen, antihomo
- Ikä
- 52
gnut sanoi:Mun mielestä kaikkien tulee käyttää lahjojaan menestyäkseen. Joillakin on älliä (esim. Rinkku), joillakin ulkonäköä.. Miks sitä älliä arvostetaan aina enemmän, kuin ulkonäköä...?.:
Todennäköisesti sen takia, koska ällin eteen joutuu tekemään sata kertaa enemmän duunia kuin ulkonäön. Ei se niin mene, että jotkut on "tosta vaan" vitun fiksuja. Se ei ole samanlainen "lahja" kuin ulkonäkö. Mulla on täysin tavalliset aivot, joihin on vain ladattu tolkuttomalla perselihasten kuluttamisella keskivertoa enemmän sivistyssanojen täyttämiä kirjoja. Kansantaloudesta en puolestaan ymmärrä paskaakaan, koska en ole sitä koskaan tenttinyt. Ei se ole sattumaa, että pakkiksen parhaat talousargumentoijat (Aimotarmo, lej, Crusader) eivät käsittääkseni ole pääaineenaan lukeneet Suomalais-Ugrilaista kansantiedettä. Noi jätkät nussisi mua filosofisessa diipadaapassa triplanyrkillä perseeseen, jos se olisi ollut niiden pääaine. On ne niin fiksuja.
gnut sanoi:Niin ja Rinkku: Käytä vähemmän noita vitun hienoja sivistyssanojas.:
Jumala on sanonut mulle, että niin kauan kuin mä osaan kirjoittaa hassuja homo-orja-runoja, mä saan käyttää sivistyssanoja.
Edit: Mä muuten olen gnut sitä mieltä, että sä olet poikkeuksellisen lahjakas vittuilija! Ja tämä ei siis nyt ole vittuilua minun puoleltani, vaan ihan vilpitön, sydämestä tuleva, kehu. Taitava vittuilu on yksi vaikeimpia asioita, mitä maailmassa on, joten sä et voi olla tyhmä jätkä.