rahkanaama
Banned
Se on myös mun fani.Tove sanoi:Rinkkusetä, sä oot mun aidol ja esikuva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on myös mun fani.Tove sanoi:Rinkkusetä, sä oot mun aidol ja esikuva.
sgege sanoi:Ja eikös Karpela ollut se joka vaati väkivaltaisten videopelien bannaamista tai jotain?
S0874 sanoi:Karpela on huonoin kulttuuriministeri mitä voi kuvitella.
ringside sanoi:alkoi puhumaan sitä saatanan mongerrusta, missä ei sanota yhtään mitään.
Aimotarmo sanoi:Olen suurimmalta osalta Rinkun kanssa samaa mieltä, MUTTA ei kai Ministeriksi nostaminen voi perustua pelkkään puffaukseen tai ulkonäköön. En todellakaan ole maalaispuolueen pää-äänenkannattaja, mutta silti tuntuisi harvinaisen typerältä, että puolueesta ei sitten löytyisi kompetentteja ministeriehdokkaita Karpelan tilalle. Keskustahan Tanjan on ministeriksi nostanut, ei media. Aivan pakkohan sillä naisella on olla jotain korean ulkokuoren sisälläkin, kun en usko, että puolue tekisi "nostoja" pelkästään lööppikriteereillä + mahdollisella yhteisellä yöllä Vanhasen kanssa.
Tomppa85 sanoi:Voisitko kenties osoittaa minulle sellaisen poliitikon, joka ei puhuisi tuollaista mitäänsanomatonta mongerrusta? :D
Naene sanoi:Ei siitä kauaa ole kun pompin aerobikissä Karpelan ohjatessa tuntia edessä - nyt se onkin sitten ministeri. Eipä tartte kummoisempaa ansioluetteloa päästäkseen yhteen arvostetuimmasta päästä olevaan pestiin...
Naene sanoi:Ei siitä kauaa ole kun pompin aerobikissä Karpelan ohjatessa tuntia edessä - nyt se onkin sitten ministeri. Eipä tartte kummoisempaa ansioluetteloa päästäkseen yhteen arvostetuimmasta päästä olevaan pestiin...
setae sanoi:Halme? :D
Tomppa85 sanoi:Hee hee...
Pohjalta se on itse kunkin ponnistettava. Varmaan suurin osa ammattipoliitikoista on työskennellyt jossain nakkikioskilla kesätöissä. Ei työ miestä pahenna, ellei mies työtä...
Ikäänkuin se, että joku on joskus tehnyt jotain muuta työtä kuin mitä nyt tekee, tekisi hänestä kyseisessä työssä ammattitaidottoman? Tänä päivänä harva ihminen tekee yhtä ainoaa työtä koko elämänsä. Täytyy uudelleenkouluttautua, keksiä itselleen muuta tekemistä jne.
lej sanoi:... Mikäli IS:n jutuista osakin on totta niin aika epäpätevältä Karpela muutenkin vaikuttaa.
Tomppa85 sanoi:Luonnollisesti arvovaltaisista julkaisuista, kuten HS, oletamme automaattisesti, että ne kirjoittavat totta. Sen sijaan iltapäivälehdistä kyseen ollessa lähtökohdaksi on otettava se, että ne puhuvat paskaa. Jos IL:n/IS:n uutinen paljastuu 100% paikkansa pitäväksi, on sitä pidettävä säännön vahvistavana poikkeuksena.
Vapaasti erästä iltapäivälehden päätoimittajaa lainatakseni: "Niin kauan kuin tätä kansaa kiinnostaa, mitä jotkut julkkikset puuhaavat, ei sille oikeita uutisia kannata kertoa." Ts. iltapäivälehdet eivät ole journalismia, vaan ne kirjoittavat sitä, mitä lukijat haluavat lukea.