Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Mr. man
Tämän päivän iltalehdessä on juttua jalkapalloilevasta 12- vuotiaasta Mia Teglgaard Sprotesta, tyttö oli raiskattu ja kuristettu jonka jälkeen tyttö oli haudattu metrin syvyyteen. Tollaset äijät/muijat sais mun mielestä saada kuolemantuomion.
Originally posted by Nat_Ural
Mitä hyötyä siitä kiduttamisesta olisi?
Yritin etsiä tietoa tapauksesta, mutta löysinkin tuollaisen sivuston:
http://www.danpedo.dk/english/
Alkuperäiseen aiheeseen tuo ei kyllä liity mitenkään.
Originally posted by Mr. man
Tämän päivän iltalehdessä on juttua jalkapalloilevasta 12- vuotiaasta Mia Teglgaard Sprotesta, tyttö oli raiskattu ja kuristettu jonka jälkeen tyttö oli haudattu metrin syvyyteen. Tollaset äijät/muijat sais mun mielestä saada kuolemantuomion.
Originally posted by HooEee
Silmäilin tuon jutun läpi ja (jos muistan oikein) en löytänyt juttua pedofiliasta.
tarkoitan,että eihän tappajasta ole varmuutta, tietoa?!
Originally posted by testo
Oli Iltiksessä maininta että tyttöä oli käytetty seksuaalisesti hyväksi.
Munat kiinni kettinkeihin ja toinen pää Hiluxiin, sitten soramontulle pikku ajelulle. Saatana että pistää vihaksi tuollaiset lapsiinsekaantujat! :curs:
Originally posted by Jylli81
Sitä HooEee kai ajoi takaa, ettei ole tietoa, vaikka se murhaaja-raiskaaja olisi ollut joku samanikäinen(esim. 12 tai 13-v.) jätkä. Silloinhan ei kai voida sanoa kyseessä olevan pedofilian?
Näin minä tuon ymmärsin.
Mielenkiintoinen otsikko, murha ja raiskaus jäävät siinä jotenkin pedofilian varjoon.