Tanskalainen pedofiili

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mr. man
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by nahjus
ei sitä vapautettu.
tai olis vapautunut ellei lekurit olis pelastanut tilannetta sanomalla että se on hullu ja passittanu loppuelämän ajaks mielisairaalaan.
noin muistaisin siinä käyneen, emt korjatkaa..
Jep, näin minäkin olen asian käsittänyt, eli Niuvanniemessä (vai wot ever) viettää aikansa siihen saakka kunnes toetaan "normaaliksi", toivottavasti never.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua ei haittais yhtään jos joku tommonen pedofiili sais kuolemanrangaistuksen,mutta silloin lainsäädäntöön syntyy ristiriita,eli miten tappamalla vanki voidaan kansalle välittää että ei saa tappaa,murhata tai raiskata. En ymmärrä. Ja kuolemanrangaistukset eivät vähennä rikollisuutta eivät toimi edes pelotteena ja tästä on USA:ssa paljon esimerkkejä. Ja mitä noihin kiduttamisiin tulee niin se minun mielestä edustaa uhrien osalta samankaltaista epäinhimillisyyttä mihin, vaikka se raiskaaja sitten syyllistyi. Hyvä esimerkki oli Oklahoman pommimies,joka nauroi teloituskammiossa uhrien omaisille niin uhrien omaiset alkoivat ajaa lainsäädäntöön kidutuksen sallivaa kohtaa. Tyhmät amerikkalaiset kun luulevat että uhrien tuskaa helpottaa se että syyllinen on telotettu ja kun telotus ei vie surua pois niin luullaan että kidutus vie. Myös monet psykologiset testit puoltavat sen puolesta että surua ei pystytä peittään kostolla ja tätä aluetta onkin aika paljon tutkittu.

Originally posted by lazki
Kiduttamisesta ei mitään hyötyä, koituu vain lisää vaivaa. Pistetään kaivamaan käsin oma hauta ja sitten yksi luoti, siinä kaikki mitä tuollaiseen jannuun voisi tuhlata. :curs:
Eikö olisi sitten helpompi ja edullisempi vaihtoehto säästää se luoti ja haudata samantien elävältä? ;)

Mitä sitten tulee näihin muihin juttuihin, että mm. kuolema pedofiileille ei vähennä rikollisuutta - ainakin se vaikuttaa siihen, ettei sama henkilö toista rikostaan, joka nimenomaan pedofiliassa on käsitykseni mukaan varsin yleistä. :curs:

Hyvä jos Jammu on mielisairaalassa. Se on hänelle oikea paikka.

Rangaistuskäytännöstä Suomessa ei voi olla montaa mieltä. Väkivaltarikolliset pääsee Suomessa todella vähällä verrattuna vaikka pullamössömaa Ruotsiin. Taitaa olla aika vaikea löytää sellaista Länsimaata jossa ihmishenki on niin halpaa kuin Suomessa.

Tässähän ei siis ole kyseessä rikosten ennaltaehkäisy rangaistuksia koventamalla vaan uhrin ja omaisten oikeudesta. Kyllä se on melkoista omaisten pilkkaa kun heidän läheisensä tappanut voi kävellä kadulla vastaan,, tekonsa sovittaneen, sanotaan vaikka kuuden vuoden päästä.

Originally posted by LSA_Vinnie
Eikö olisi sitten helpompi ja edullisempi vaihtoehto säästää se luoti ja haudata samantien elävältä? ;)

Mitä sitten tulee näihin muihin juttuihin, että mm. kuolema pedofiileille ei vähennä rikollisuutta - ainakin se vaikuttaa siihen, ettei sama henkilö toista rikostaan, joka nimenomaan pedofiliassa on käsitykseni mukaan varsin yleistä. :curs:

Voi niitä pedofiileja mielisairaalassakin pitää loppu elämän niin etteivät pääse uusimaan rikoksiaan. Mutta eikö pedofilia aiheudu geenivirheestä niin onhan se aika erikoista et geenivirheen takia pitää porukkaa lahdata. Jos jollain vammaisella olis geenivirhe joka aiheuttais vaikka halun raiskata niin tuskin sitä vammaista tapettaisiin vaan se laitettaisiin mielisairaalaan elinkautiselle. Mun mielestä pitäisi ottaa käyttöön geenikartoitus jokaiselle syntyvälle ihmiselle ja jos huomattaisiin joku epäpuhdas geeni esim. pedofilian aiheuttava geeni niin sitten vaan suoraan laitokseen loppu elämäksi ja suvunjatkaminen tulisi tietenkin olla kielettyä niin ehkä tämä paska geeni saataisin kitkettyä maapallolta lopullisesti,eikä pedofiliaa enää esiintyisi. Ehkä SS-joukkojen johtajan alkuunpanema rodunjalostus olis ehkä hyvä toteuttaa nyky-yhteiskunnassakin,vaan hieman confattuna...

Originally posted by mage
Kyllä se on melkoista omaisten pilkkaa kun heidän läheisensä tappanut voi kävellä kadulla vastaan,, tekonsa sovittaneen, sanotaan vaikka kuuden vuoden päästä.

Se on yksi niistä harvoista asioista, jotka tässä maassa kannustavat ihmisiä omatoimisuuteen :)

Originally posted by MuayThai
Voi niitä pedofiileja mielisairaalassakin pitää loppu elämän niin etteivät pääse uusimaan rikoksiaan. Mutta eikö pedofilia aiheudu geenivirheestä niin onhan se aika erikoista et geenivirheen takia pitää porukkaa lahdata. Jos jollain vammaisella olis geenivirhe joka aiheuttais vaikka halun raiskata niin tuskin sitä vammaista tapettaisiin vaan se laitettaisiin mielisairaalaan elinkautiselle. Mun mielestä pitäisi ottaa käyttöön geenikartoitus jokaiselle syntyvälle ihmiselle ja jos huomattaisiin joku epäpuhdas geeni esim. pedofilian aiheuttava geeni niin sitten vaan suoraan laitokseen loppu elämäksi ja suvunjatkaminen tulisi tietenkin olla kielettyä niin ehkä tämä paska geeni saataisin kitkettyä maapallolta lopullisesti,eikä pedofiliaa enää esiintyisi. Ehkä SS-joukkojen johtajan alkuunpanema rodunjalostus olis ehkä hyvä toteuttaa nyky-yhteiskunnassakin,vaan hieman confattuna...

Vaikea uskoa, että yksi ainoa geeni voisi ratkaista noinkin paljon. Luulisi että ympäristölläkin on tässä asiassa aikamoinen rooli? Sehän on kuitenkin määrittää sen, missä mitassa ihminen pääsee sitä potentiaaliaan toteuttamaan.

Mitä helvettiä ne tekee sielä mielisairaalassa yhteiskunnan elätteinä turhaa tilaa viemässä.

Jos jollakin on alituinen tarve raiskata / tappaa niin tappaisi sitte ittesä.

Mut tollaset pedofiilit pitäs kyllä laittaa häkkiin keskelle helsingin keskustaa ja ohi menijät saisivat sitte kivittää niitä tai tehdä mitä ikinä haluaa :curs: :curs: :curs: :curs:

Yksi asia pistää tässä taas silmään. Ja melkeinpä arvaan että tämä kirjoitus tullaan ymmärtämään väärin. Eikä ole tarkoitus vähätellä raiskauksia tai pedofiliaa, mutta miten tässä lähes jokainen korostaa sitä että äijä on pedofiili. Kuitenkin joku pedofilia/raiskaus on vielä kaukana taposta tai murhasta. Miksei korosteta sitä että se kersa tapettiin? Nyt on taas tässä ketjussa puhuttu ensisijaisesti pedofiilistä eikä murhaajasta. Ja enkä tässä viestillä nyt tarkoita pelkästään tätä ketjua vaan yleisestikkin julkista keskustelua jossa pedofiilit ja raiskaajat saa aivan älyttömän kovaa tuomiota kansan suusta verrattuna siihen, mitä kansa on mieltä normaalista taposta.

Onko pedofilia niin luonnoton pyhäinhäväistys ihmisten mielissä, että sen takia ihminen pitäisi kiduttaa kuoliaaksi ja kuolema puolestaan niin luonnollinen tapahtuma että sen aiheuttaja voidaan päästä muutaman vuoden vankeuden jälkeen vapaaksi?

Originally posted by hemmmo
Onko pedofilia niin luonnoton pyhäinhäväistys ihmisten mielissä, että sen takia ihminen pitäisi kiduttaa kuoliaaksi ja kuolema puolestaan niin luonnollinen tapahtuma että sen aiheuttaja voidaan päästä muutaman vuoden vankeuden jälkeen vapaaksi?

Niin, sitähän minä jo tuossa otsikossa ihmettelin. Pedofialihan ei ilmeisesti ole muuta kuin seksuaalinen suuntautuminen, kuten homous ja heterous. Käytännössä siitä tietenkin tekee ongelmallisen lapsen perustellusti suojattu oikeudellinen asema.

Originally posted by Nat_Ural
Niin, sitähän minä jo tuossa otsikossa ihmettelin. Pedofialihan ei ilmeisesti ole muuta kuin seksuaalinen suuntautuminen, kuten homous ja heterous. Käytännössä siitä tietenkin tekee ongelmallisen lapsen perustellusti suojattu oikeudellinen asema.

Pedofilia ei ole seksuaalista suuntautumista vaan mielisairautta.

Originally posted by HooEee
Pedofilia ei ole seksuaalista suuntautumista vaan mielisairautta.

Pienehkö sivistyssankirja antoi tällaisia merkityksiä:

pedofilia sukupuolivietin kohdistuminen lapsiin

pedofiili henkilö, jonka sukupuolivietti kohdistuu lapsiin ¶ Sanalla on voimakkaan kielteinen sisältö pedofiilien tekemien lapsenraiskausten ja murhien takia

Lienee selvää, etteivät useimmat pedofiilit kuitenkaan tietoisesti halua vahingoittaa lapsia.

Jammullakin oli oikein oma putka/säilö mökille rakennettuna lapsia varten, jonka ovessa pikkutytön kuva pienen ikkunan kaltereiden alapuolella.

Lasti lensi jo varmaan ajatuksestakin saada koppiin joku lapsonen rangaistavaksi. Kyllä kahden pienen lapsen isänä ei oikein aina tiedä, mitä järkee tässä maailmassa on. Käykääpäs katsomassa esim FBI: n most wanted sivuilla, tälläkin hetkellä karussa olevia tyyppejä, eipä paljon naurata, itkettää tämä meno. Parhaimmat raiskatut 1 - 2 vuotiaita, miettikää. Kukaan ei voi mulle perustella noita !!!

Jos sattuis yövuorossa joskus kohdalle, vois olla ettei kykenis tekeen mitään tai sitten saattais "vähän" ASP puhua...

Originally posted by Nat_Ural
Lienee selvää, etteivät useimmat pedofiilit kuitenkaan tietoisesti halua vahingoittaa lapsia.

Voiko lapsi olla vahingoittumatta joutuessaan aikuisen seksiobjektiksi? Kuten tuon sivistyssanakirjan määritelmä toteaa, niin pedofiliassahan ei ole kyse ei-fyysisestä rakkaudesta, halusta myös normaaliin parisuhteeseen, vaan yksinomaan halusta harrastaa seksiä lapsien kanssa. Minusta tällainen on tietoista halua vahingoittaa lapsia - tai sitten mielisairautta jos pedofiili kuvittelee ettei lapsi moisesta vahingoittuisi.

Haluan alkuun muistuttaa, että olen luonnollisesti sitä mieltä muiden kanssa, että pedofiilia, murhat ym. on ehdottomasti tuomittavaa ja väärin.
Mutta itse en jostain syystä koe juurikaan agressioita sellaista ihmistä kohtaan, joka on tuollaista tehnyt.
Itse mietin, että mistä se saattaa johtua ja jollakin tavalla huomioin hänet kauheista virheistä huolimattaan henkilönä, joka itse on saanut kokea kauheita.

Mitä minä psykologiasta tiedän, johtuvat kaikki tuollaiset vääristymät ja mielisairaudet aika pitkälti ulkoisista asioista, traumoista yms. Tietysti joillain ihmisillä on siihen potentiaalia (geneettisyys) mutta ilman laukaisevaa tekijää (esim. joku lapsuuden trauma, perheväkivalta, kiusaaminen, vanhempien rakkaudettomuus yms.) tuskin kenestäkään lapsesta kasvaisi em. kaltaista ihmistä.
Ehkäpä tämän seikan takia, että katson tavallaan pintaa syvemmältä en osaa vihata tällaisiakaan ihmisiä kovin paljon, vaikkakin tuomitsen heidän tekonsa, niinkuin alussa jo mainitsin.

"Kyllähän se ensimmäinen reaktio on tuota samaa sarjaa kuten varmasti kaikilla terveillä ihmisillä."

Minäkö en sitten ole terve? Kyllä minulla on muuten tunteet ja osaan myöskin olla vihainen, monistakin asioista, mutta rajansa kaikella. Itse koen olevani henkisesti päinvastoin eheä ja terve.

"Normaalin ihmisen ei pidä tuntea tyydytystä sillä, että toinen ihminen kärsii."

Tässä olen samaa mieltä.

Jos kiduttaa toista, niin mitä siitä loppujenlopuksi hyötyy?
Saa purettua vihansa, mutta onko se kuitenkaan oikea tapa?
Silloinhan itse sortuu samaan asiaan, jota ko. henkilö on ensin tehnyt. Onko silloin itse yhtään sen parempi? Eli vähän kuin, että pata kattilaa soimaa!

Originally posted by AKV
Kuten tuon sivistyssanakirjan määritelmä toteaa, niin pedofiliassahan ei ole kyse ei-fyysisestä rakkaudesta, halusta myös normaaliin parisuhteeseen, vaan yksinomaan halusta harrastaa seksiä lapsien kanssa.

En oikein jaksa uskoa, että sanat homoseksuaali, heteroseksuaali tai pedofiilikaan määrittelee ketään ihmistä täydellisesti. Ne vain määrittelevät seksuaalisen suuntautumisen. Emme tiedä kuinka paljon maailmassa on pedofiileja, jotka ymmärtävät halujensa olevan sairaita, eivätkä pyri totettamaan niitä. Osa tietenkin raiskaa ja tappaa, mutta sellaista ihmisryhmää tuskin on, joista osa ei raiskaisi ja tappaisi.

Originally posted by AKV
Voiko lapsi olla vahingoittumatta joutuessaan aikuisen seksiobjektiksi? Kuten tuon sivistyssanakirjan määritelmä toteaa, niin pedofiliassahan ei ole kyse ei-fyysisestä rakkaudesta, halusta myös normaaliin parisuhteeseen, vaan yksinomaan halusta harrastaa seksiä lapsien kanssa. Minusta tällainen on tietoista halua vahingoittaa lapsia - tai sitten mielisairautta jos pedofiili kuvittelee ettei lapsi moisesta vahingoittuisi.

Lapsi ei vahingoitu, jos joku pedofiili vain ajattelee häntä. Itse olen ainakin käsittänyt, että suurin osa pedofiileista toimii vain näin. Tätä asiaa on tosin vähän hankala osoittaa toteen, koska juuri kukaan ei uskalla myöntää ajattelevansa lapsia seksuaalisessa mielessä.

Ja on tuokin vähän mustavalkoista ajattelua, että lapsi vahingoittuisi aina kun joutuu kontaktiin aikuisen kanssa johon kuuluu seksuaalista viritystä. Tämä vain lienee liian tabu asia länsimaisessa yhteiskunnassa ettei asiaa edes osata ajatella. Ja syy miksi ajattelen, ettei lapsi vahingoitu kaikissa kontakteissa on siinä, että muistan ainakin itse joskus kymmenen ikävuoden tienoilla unelmoineeni että joku vanhempi nainen olisi opettamassa "juttuja" ja samaa olen kuullut myös muiden ihmisten sanovan. En osaa kuvitella, että minä olisin vahingoittunut tuollaisessa tilanteessa jos joku olisi opettanut minulle tuollaisia asioita minun ehdoilla. Hyväksikäyttöhän olisi sitten aivan eriasia. Lasten, kuten kaikkien muidenkin ihmisten, hyväksikäyttö on ehdottomasti tuomittavaa.

Originally posted by hemmmo
muistan ainakin itse joskus kymmenen ikävuoden tienoilla unelmoineeni että joku vanhempi nainen olisi opettamassa "juttuja" ja samaa olen kuullut myös muiden ihmisten sanovan.

Tuo on totta, itselleni olisi myös vallan mainiosti kelvannut jo 1-2 luokilla esim. oma luokanopettaja opettamaan vähän muutakin kuin matikkaa ja äidinkieltä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom