Originally posted by gnut
Siitä tulee parempi olo
niinhän se on et kiduttamalla jotakuta alennutaan itse yhtä alas kuin persläpikin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by gnut
Siitä tulee parempi olo
Originally posted by HooEee
niinhän se on et kiduttamalla jotakuta alennutaan itse yhtä alas kuin persläpikin.
Originally posted by paistijauheliha
Ja sinäkö antaisit sen persläven päästä ku koira veräjästä ampumalla kuulan kalloon?
Originally posted by Lobo
Tämmöset otsikot pistää aina veren kiehumaan :curs: :curs: :curs:
Mun mielestä pedofiilien nimet ja kuvat heti julkisuuteen ja joka sanomalehteen helvetin isolla, ku on rikos tapahtunu! Ja linnassakihan ne saa istuskella omassa rauhassaan, kaukana muista vangeista MIKÄ ON VÄÄRIN! - Sinne vaan yleisosastolle, niin saisivat vangitki jotain aktiviteettia (pieksää pedopapoista henki pellolle)
Originally posted by hkuja
EDIT : Ja joku sanoo nyt "no jos on syytön".. Vitut. Kuinka joku voi olla epäilty ilman yhtään mitään syytä ???
Originally posted by Jimmy
No kyllä voi hyvinkin, jenkeissä mm. on teloitettu ja teloitetaan syyttömiä, todisteet syyttömyydestä tulevat sitten liian myöhään. Mutta se siitä.
Jaa kidutusrangaistus käyttöön ja vielä pahinta lajia? Eikö se ole sitten kenenkään mielestä yhtään sairasta? Ensin vaikkapa leikataan pedofiililta vehkeet pois (tämä tietysti televisioidaan suorana) ja pistetään sitten tämän lähin sukulainen syömään ne, tämä toimisi ikään kuin lisäpelotteena että sukulainenkin joutuu kärsimään. Sitten tietysti poltetaan hitsauspillillä haava kiinni ettei kidutettava pääse kuolemaan verenhukkaan. Sitten voisi vaikka käristää kidutettavan silmämunat hehkuvalla terästangolla ja lopullinen niitti voisi olla että istutetaan äijä nälkäisiä rottia sisältävän ämpärin päälle odottamaan milloin rotat keksivät syödä tiensä ulos.
Joo, hihhei, ei kuulosta lainkaan sairaalta, mielestäni kidutus/kuolemantuomio pitäisi ottaa käyttöön heti ja tietysti televisioida jokainen kidutus, vähän pelotetta raiskaajamurhaajapedofiileille.
Originally posted by hkuja
Sori. Ei mulla ole myötätuntoa tässä asiassa. Toivottavasti jollakulla muulla on.
Originally posted by Ämmbee
On tosi huonoa että antaa asiat mennä niin pitkälle että joku raiskaa ja murhaa pikkutytön... on takuulla huomattu että mies tarvitsee jotain apua, tai että mies on vaarallinen. Mikä on tekijän motiivi tällaisessa tapauksessa? Mies on varmaan elänyt epänormaalista elämää monta monta vuotta ennenkuin tekee tuommosta. Uskoisin että tekijä on ollut kateellinen tai vihainen. Esimerkiksi kun jenkeissä 15 vuotias ampuu 20 ihmistä ja sitten itsensä niin voi ihmetellä että mitä hirveetä elämää se ihminen on elänyt...
Sanon itse että perusarvot ovat viturallaan... Se on painava syy.
Itselläni on alaasteen koulukaveri jota jengi kiusasi... nyt hän on hullu.
Originally posted by Wilu
Voi pyhäsylvi! viaton 12-vuotiaan lapsen elämä + vanhempien tuska ja sen muksun tuska mikä oli... ajatelkaa sitä ja sanokaa, että joojoo hys hys, mikä minä olen tuomitsemaan...
Originally posted by Wilu
Enkä myöskään usko, että pedofiilin huomaa ensinäkemältä? Ei kai ne nyt jumalauta kulje ympäriiinsä toitottelemassa, että jaahas onkos jossain kilttejä tyttöjä kun tekee mieli.
Et ole väärässä...Originally posted by Wilu
Yleistyksiä yleistyksiä. Ja ei. Ei aina tosiaankaan pysty ennustamaan/ennaltaehkäisemään tollasia tapahtumia. Ei todellakaan välttämättä nää päällepäin, että jaahas, tämä herttanen 15-vuotias tyttöjä hiuksista vetävä aknehoppari aikoo juuri ampua kaikki lähiympäristölle sattuvat ihmiset.
Enkä myöskään usko, että pedofiilin huomaa ensinäkemältä? Ei kai ne nyt jumalauta kulje ympäriiinsä toitottelemassa, että jaahas onkos jossain kilttejä tyttöjä kun tekee mieli.
Originally posted by Mike
Kai se nyt pahempi on kun raiskataan lapsi ja perään tapetaan, siinä on raiskaus ja murha samassa. Natun mielestäkö esim jossain peräkylässä huumevelkojen takia tapahtunut murha on yhtä raadollinen ja sairas kuin 12 vuotiaan tytön raiskaaminen ja tappaminen?
Alunperin sana tarkoittaa henkilöä, joka tykkää lapsista. Sanan merkitys on muuttunut... mutta se osoittaa myös että etenkin mies EI saa pitää lapsista liikaa.Originally posted by Nat_Ural
Ei pedofiliaan ymmärtääkseni kuulu väkivaltaisuus lapsia kohtaan.
Originally posted by Jimmy
No ei siinä mitään myötätuntoa tarvitakaan, mutta minullapa ei ole myötätuntoa myöskään kiduttajaelukoita kohtaan. Ihan vaikka kastraatio ja loppuelämäksi työleirille (ei mitään kevyitä hommia) olisi minun oikeustajuni mukainen tuomio.