Tankojen painot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gmarx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko tangoissa yleensä paino merkittynä johonkin? Kävin tänään uudella salilla ja jopas tuntui rauta raskaalta. Penkissä oli aika jyhkeän näköinen tanko, jossa merkit oli normaalia kapeammalla. Meni treenikin siinä vähän vituralleen kun pari ekaa sarjaa otin vahingossa liian kapealla otteella ja painotkin laskin 20kg tangon mukaan. Pakko sen oli kuitenkin painaa enemmän, ei voinut olla niin huono päivä :itku:

Kyllä niissä eroja on. Salilla jossa käyn tais niissä tangoissa olla enimmillään jotain 4kg:n heittoja, kun salin omistaja oli ne punninnu. Raskain oli jotain yli 23kg ja kevyin alle kahenkympin.

Joo no omalla salillas on varmaan painonosto tangot ollu. ja jos on ollu kepeemmän tuntunen niin siel on vielä junnu tanko. Muistelisin ,että niitä painonosto tankoja tais olla 15kg, 17,5kg,20kg. Korjatkoon ken muistaa. Voimanosto tanko on paksumpi, laakerit jäykemmät ja merkit kapeemmalla. Perus voimanosto tanko 20kg.

Originally posted by fullpower
Joo no omalla salillas on varmaan painonosto tangot ollu. ja jos on ollu kepeemmän tuntunen niin siel on vielä junnu tanko. Muistelisin ,että niitä painonosto tankoja tais olla 15kg, 17,5kg,20kg.

Salilla, jossa yleensä käyn, on Leokon vehkeet ja kolme painonnostotankoa. Ja olen kyllä aika varma, että ne tangot ovat 20kg. Tämän toisen salin tanko oli selvästi normaalia paksumpi ja karheampi. Painoeron huomasi jo pelkällä tangolla lämmitellessä.

Originally posted by PattiPete
Voimanostotankoja löytyy myös 25 kiloisina.

Mutta tuskin niitä on penkkipunnerrustelineissä.Ovat nuo 25kg tangot muutenkin suhteellisen "harvinaisia". Missäs salilla olit?

Originally posted by PattiPete
Ei ole täällä salilla 25kg:n tankoja. Kyykkytangoiksihan niitä usein sanotaan.

Meinasin missä salilla gmarx mahtoi olla,jos on esim. Anon salilla ollut niin siellä tuollainen 25kg tanko voi ollakkin,jos taas on Perähikiän seuraintalon voimailusalilla ei varmasti ole 25kg kyykky/vetotankoa...

Paljonkos mutkatanko sitten painaa. Saleilla joilla olen treenannut on näkynyt varsin monenlaista tankoa (useat itsetehtyjä). Siksi en ole enää pitkään aikaan jaksanut arvuutella että paljonko ko. tangot painavat vaan olen aina laskenut ne treenipäiväkirjaan 10kg:n painoisiksi.

Olisi kuitenkin kiva tietää "absoluuttinen totuus" tässä asiassa ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Tuomo
mutkatangot painaa 7,5kg

Tai 10 kg:D

Tai sitten jotain muuta

Originally posted by esko
Vetotanko painaa 20 kg. 25 kg:n kyykkytanko on paksumpi, liian paksu vetoon.

Eikös ammattilaisten ohuet vetotangotkin paino 25kg?:confused:

mun mummo painaa 90kg tulkaa nosteleen sitä!
:lol2:

Originally posted by SuBu^
mun mummo painaa 90kg tulkaa nosteleen sitä!
:lol2:

Ei, en tule, en halua. Nooo ehkä jos kiltisti pyytäis, voisin hieman renkaanpyöritystä hänellä harrastaa.

Hmmm, 90 kiloa... Tarkemmin kun ajattelee, alkaa ajatus oikeastaan kiehtoa. Sano että pistää meiliä, niin mä voin tehdä sille vaikka F5:n :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom