Tampereen yöelämä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dear_a
  • Aloitettu Aloitettu
Nightclub Ilves sopisi IMO myös tuohon soppaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
missäs Tampereella on biljardimestoja keskustassa? Eihän tää varsinaisesti liity yö-elämään, mut jos alkuillasta menis tökkii bilistä ja siitä sit pubiin/baariin tinaamaan olis tarkotus.

Kesällä tuli Tampereen reissulla käytyä Passionissa. Ikinä ennen en oo nähny kenenkään juovan kusta mutta sielläpä pääsin sitäkin todistamaan :D Ihan jees paikka, omanikäistä seuraa aika paljon ja kivaa oli vaikken ketään tuntenutkaan..

Jooh, kyllä se Passion on imo paras paikka. Rento, mukava fiilis mitä ite käynyt siellä. Lempipaikka. On noita muitakin ihan ok mestoja, mutta ei niissä tuu kauheena pyörittyäkään.

Jos etsii sitä nuorempaa lihaa, niin eikun Senssiin. Siellä soi kyllä musiikki sen verran isolla, että ihan turha yrittää edes jutella. Muutenkin omaan mieleen aika paska. :D Emma - ei mitään ihmeellistä, aika perinteistä. Hällänkellari - halpa, mutta en tykkää yhtään menosta. Pika-juna (ylä-ale), ihan ok paikka, ei tule oikeen mieleen mitään siitä, mitään spesiaalia. Semafori - kallis, ei nappaa. Tuoppi - mukava ja rento pubi mun mielestä. Mitähän muita niitä kaikkea oli..

Viemäri aka hällänkellari tampereen ykkösmesta, musiikkina tulee mitä pyytää esim lamb of godista / klamydiaan sitä tulee mitä ihmiset pyytää. halpaa viinaa ja Todella laidastalaitaan ihmisiä.
Pyynikin portti kuuluu myös omiin lemppari anniskelu mestoihin hieman sivummalla mutta hyvä paikka ja hyvä henki.

Minun mielipiteeni.

Alle 18

- Keskustorille Juveneksen eteen pyörii, kesällä koskipuistoon.

18-24

-Emma, Passion, Senssi, Tivoli, Ruma, semafori

yli 24

Gloria, Ilves, Armas, Henkka, Rodeo

Tre täynnä kaikenlaisia pubeja sun muita, jos niissä viihtyy niin niitä on joka kadunkulmassa, itse en niissä käy kuin sillo tällö päivällä kietasemassa muutaman kurkusta alas
smileyeatdrink009.gif

Onks kukaa ollu Ilonas, millane paikka?

Vasta avattu niin alkuun toki väkee kun pipoo. Musiikki liian kovalla (missäpä baarissa ei ja livebändi oli taattua korvatulppa kamaa). Ravintolan (Villisika) puolelle kertyvät ihme jonot jotka tukkivat väylät meno ja tulosuuntaan, tuolla Villisiassa sentäs pysty juttelemaankin normaalisti. Hieman sokkeloinen vai johtukohan omasta jumista. Narikka piti vielä erikseen maksaa lipun päälle, ei hyvä säädön takia (8 €+ 2€). Baaritiskeiltä sai ihan tosissaan jonottaa ainakin välistä. Kaikesta huolimatta omaan makuun Glorian kanssa ainoa paikka missä viitsisin käydä Tampereen yökerhoista.

Vasta avattu niin alkuun toki väkee kun pipoo. Musiikki liian kovalla (missäpä baarissa ei ja livebändi oli taattua korvatulppa kamaa). Ravintolan (Villisika) puolelle kertyvät ihme jonot jotka tukkivat väylät meno ja tulosuuntaan, tuolla Villisiassa sentäs pysty juttelemaankin normaalisti. Hieman sokkeloinen vai johtukohan omasta jumista. Narikka piti vielä erikseen maksaa lipun päälle, ei hyvä säädön takia (8 €+ 2€). Baaritiskeiltä sai ihan tosissaan jonottaa ainakin välistä. Kaikesta huolimatta omaan makuun Glorian kanssa ainoa paikka missä viitsisin käydä Tampereen yökerhoista.
Jännä että sokkeloiseksi sen sai, kuitenkin uusi talo.

Kunhan nyt pitäisivät kiinni siitä 24 ikärajasta... ne on aina tippunu jossain vaiheessa joka paikassa. Koskikeskuksen "viihdemaailma" aukeaa pääsiäisenä, siellä pitäis myös Hullu Poron pysyä 24. Facebook eventissä lukee että... "Korkeimmalla koskikeskuksen kolmannen kerroksen kruununa on Lapin Leviltäkin kuuluisa ja Legendaarinen Hullu Poro- joka on oikeasti aikuisten yökerho."

Joo se 24 olis ihan arvostettava raja. Vaikka tässä on vain vuoden sen päälle, mutta olen jo vähän tällainen kalkkis, joka tykkää (pääasiassa) siemailla muuta kuin fisuja lärvilautaselta :D Eipä oo tullu missää yökerhoissa käytyäkään piiitkään aikaan, lähinnä jossain Tuulensuussa ja pubivisoissa toisinaan.

Minun mielipiteeni.

Alle 18

- Keskustorille Juveneksen eteen pyörii, kesällä koskipuistoon ja Rodeo

Vähän päivitystä tähän, itse tuolla töissä olleena voin sanoo että ainoot yli 2-kymppiset taitaa olla henkilökuntaa....

no sen mitä siellä oon vuoroja tehnyt niin 99% oli 18-19 vuotiaita...jos sinne vahingossa vanhempaa porukkaa eksy niin lähti kyllä helvetin äkkiä pois. :)

edit. mutta jos sinne joku puumanainen eksyy niin apajat on ainakin kohillaan :D

eikä kannata mennäkään.

ne omistajat on niin mulkkuja että mä en edes kuse siihen baariin päin. Tosin olishan siellä sitä nuorta "lihaa"...mut ainahan voi mennä Senssiin :D

Vieläkö Senssillä käy Kangasala ja Lempäälä-akseli? :D

Ai niin tuli eksyttyä sinne uuteen paikaan eli Puuman. Oli kyllä sen verran kamala paikka, että sen yhden oluen verran siellä pystyi olemaan. Joku siteerasikin hyvin tuota osoitetta missä on on monta baaria yrittänyt. "Sinne baarit menevät kuolemaan"

Suositut

Back
Ylös Bottom