Tampereen yöelämä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dear_a
  • Aloitettu Aloitettu
Plevna ja Höyry on tosiaan mukavia paikkoja. Helvetti, monethan näistä ehdotetuista kuppiloista on jo tiedossa, mutta miksi niihin ei tule ikinä lähdettyä?:D

Raiderissa tuli pyörähdettyä avajaisiltana. Kuulemma aina tupaten täynnä, muuten varmaan ihan ok.

Monttua moni karsastaa. Se kyllä toisaalta tarjoaa mielenkiintoisen läpileikkauksen yhteiskunnan jokaisesta kerroksesta. Kulman takana sijaitseva Vikkula henkii samanlaista tunnelmaa. Itselleni nuo istuvat kyllä paljon paremmin kuin yökerhot.

E: Puumassa tuli pyörähdettyä torstaina. Kaveri kehui hyväksi ja halvaksi. Toinen ei kyllä pitänyt omasta mielestäni paikkaansa. Yo-talo vaikutti ihan mielenkiintoiselta, löytyy tanssilattiaakin sun muuta. Käykö muuten Kuubassa minkä ikäistä porukkaa? Miljööltään ihan mukavan oloinen, mutta olen ollut siinä käsityksessä, että paikka on täynnä teinareita. Harhaluuloako vain?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
E: Puumassa tuli pyörähdettyä torstaina. Kaveri kehui hyväksi ja halvaksi. Toinen ei kyllä pitänyt omasta mielestäni paikkaansa. Yo-talo vaikutti ihan mielenkiintoiselta, löytyy tanssilattiaakin sun muuta. Käykö muuten Kuubassa minkä ikäistä porukkaa? Miljööltään ihan mukavan oloinen, mutta olen ollut siinä käsityksessä, että paikka on täynnä teinareita. Harhaluuloako vain?

Kuuba yhtä teinimesta ku Puumakin, eikä edes yhtä halpa :D

Kauheen paljon on tollasia teinimestoja, mutta K22+ paikkoja mielestäni ihan liian vähän :/

Tanssimestoista Ilonassa käy hieman vanhempaa väkeä (tai itse asiassa aika monen ikäistä väkeä). Se on tosiaan sääli, ettei Infernoa (yms. raskaampaa) mestaa oikein ole. Tai ainakaan sellaista, missä voisi vähän danssaillakin. Ja Raiderissa soi viimeksi kun käytiin katsomassa onko tilaa (ei ollut) Jon Bon Jovi. Rockiahan tuokin, mut ei kyllä kovin raskasta :D.

Ainiin, istuskelumestoista vielä Amadeus (Tammela).

Kuvittelin aikoinaan että tuossa näennäisesti tuhoon tuomitussa lokaatiossa (weird) eli missä on ollut Vanha Diiva, Trendi, The Club ja joku muukin, että Inferno pärjää. Ei sitten. Saatana. Oli ainakin erilainen.

Älkää ikinä, missään tapauksessa käykö Rodeossa. Aivan käsittämätön paskaläävä. Kusipäinen henkilökunta.

Raiderin testasin eilen. Ihan asiallinen mesta, halpaa kaljaa.

Ja Mixei jos kaipaa perskerhoilua :D. Hämeenkadun varrelta löytyy varmaan koko kirjo yökerhoista. Heitänpä että mee Gloriaan, siellä oon itte pystynyt aikaa viettään ilman että suuremmin on harmittanut ja sakkia on laidasta laitaan iän puolesta.

Kai se toimii jos kerran käy, eikä vaikka joka toinen viikko. Itse olen Tamperelaisia, ja Ilves on semmonen missä käy semisti vahingossa, eli ehkä kerran vuodessa. Sillon toimii, onhan se vaihtelua kun pelkkä miljöökin vaihtuu.

Kai se toimii jos kerran käy, eikä vaikka joka toinen viikko. Itse olen Tamperelaisia, ja Ilves on semmonen missä käy semisti vahingossa, eli ehkä kerran vuodessa. Sillon toimii, onhan se vaihtelua kun pelkkä miljöökin vaihtuu.

Naisia siellä oli ainakin 70% väestä mikä oli yllätys. yleensä menee aina tasan :)

:) Se on hyvä.

Tosiaan on usein se efekti että jos käy vierailee jossai toises citys, niin sen paikallisen kaverin mielestä semi-mesta onkin omaan mieleen ihan jees. :) Mun mielestä on lähes aina hienoa käydä kuppilas jossai toises kaupungis, paikalla ei hirveesti ole merkitystä.

Missä jengi meinaa viettää Joulun aikaa ja uutta vuotta?
Itse aattelin pysyä kaupungissa, syödä ja juoda hyvin ja myöskin tsekata Joulun baarielämän.
Ainakin Roosterissa näyttää olevan koko pyhien halki ohjelmaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom