Tampereen yöelämä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dear_a
  • Aloitettu Aloitettu
tulikin sit käytyy vaan sunnuntaina vähän (tappiin asti) alessa ja henkassa, mutta lauantaina lähetään varmaan infernoon ja sputnikkiin kamun kaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin, kertokaapas nyt tietämättömälle, että missä yökerhossa Tampereella on ihmisiä, jotka saattavat vaikka suostua juttelemaan tuntemattomille? Ei ainakaan Ilveksen alakerrassa tai Love Hotellissa...

Jaa-a, nyt pistit pahan... ei oo kukaan viikkoon osannu sanoo :)

Onnelassa mulle on jotkut on jotain kyselly, mut en oo voinu puhua omista asioista mitään.
Kuitenkin röökipaikoilla on paremmat mahkut jutella ihmisille. Monesti ulkopaikkakuntalaiset tutustuu paremmin toisiinsa baareissa.

Aika hiljasta kuitenkin joka mestassa on, porukat istuu omissa pöydissä ja puhuu omia juttuja. Yksin istuvat naisetkaan ei oo halunnu lähtee tanssiin, kun oo käyny kysyyn :D

Mä en kyllä tiiä muista, kun Lovesta ja Onnelasta. Ehkä Hämeenkadulla oleva Bricks, vastapäätä Sokosta vois olla harkinnan arvoinen...

Tänään olis sitte Be-Bop:issa tankotanssin SM-kilpailut ;)

Eiköhän siellä oo sitte aikas paljon porukkaa, ainaki miehiä -.-

Noniin, kertokaapas nyt tietämättömälle, että missä yökerhossa Tampereella on ihmisiä, jotka saattavat vaikka suostua juttelemaan tuntemattomille? Ei ainakaan Ilveksen alakerrassa tai Love Hotellissa...

Mun kokemukset love hotelista täysin erilaiset! Suosittelen!

Mä olen jo jokseenkin kyllästynyt tampereen mestoihin, mutta ainakin meidän kaveripiirissä Henkka on aika perus alkuillan paikka..niin jo pitää pienestä ja meluisesta paikasta:). Tykkäsin myös glorian yläkerrasta kun siellä kerran tuli piipahdettua, tosin porukka ainkin silloin vanhempaa ja soittamassa oli joku elämää huononpi bändi.
Ipassa on nykyään outoa porukkaa...enkä ole voinut mennö sinne ysäribileiden jälkeen jossa todella oli aivan järkyttävän hirveetä :D !

Uusi mun mielestä ihan piristävä uutuus oli Jack The Rooster! Hienosti sisustettu paikka ja tosi kivassa paikassa Tammerin vieressä.
Niin joo, ja jos sattuu pitämään trendikkäästä seurasta, pienestä tanssilattiasta ja kesällä mahtavasta terassista, niin kannattaa mennä sahaan!

Haha, olin kans love hotellissa lauantaina. En tietenkään kyllä ketään teistä tunnistanu :D

love hotelli on yliarvostettua.

Paska baari

paska henkilökunta

Sokkeiloinenkin vielä. Kännissä sinne eksyy. Arvostan itse selkeitä linjoja :D

Tampereen yökerhotarjonta on tällä hetkellä suht onneton. Armas on ok. Ja uusi onnela on sisustukseltaa ihan jeesh - ja siellä käy ihmisiä paljon.

Ipa oli ennen nro 1 mutta sekin menettänyt mahtiaan. Gloriassa ja Tabussa en ole koskaan käynyt. Pitäisi joskus avartaa katsetta ja piipahtaa noissa. Gloriaan pitää mennä vaan sisään jo 23 viimeistään jos ei halua jonottaa yli 2h.

Löysin itseni eilen Onnelasta, aika vähän väkee, vaikka Alex Kunnari soitti, eikä siellä ollu kyllä kun yläkerta auki...

Alkaa sama tarjonta maistuun jo vähän puulta, vois kokeilla Infernoo, kun siellä soitetaan nykyään ihan ihmisten rokkiakin...

Joudun kyllä komppaan Funkkelia. Aika onnettomaks on toi tampereen yöelämä menny. Eipä Tampereella oo tällä hetkellä omaan makuun juuri yhtään baaria, johon voisi ihan mielellään mennä. Passioni on Tampereen paras paikka tällä hetkellä, vaikka ei yökerhoksi lasketakkaan. Siellä tulee yleensä lauantain alkuillat istuskeltua kaljatuopin kanssa ennenkun siirtyy toiseen paikkaan. Passion:thumbs:

Se on jännä, miten sitä näkee aina samat ihmiset ensin Passionissa ottamassa pohjia ja sit Onnelassa tai Lovessa viilettämässä...
Tai sit se johtuu siitä, et ite tulee vedettyä tolla kuviolla pari kertaa viikkoon...

Tabussa vois käydä joskus kattoon, millanen mesta on, ehkä....

Tampereen yökerhotarjonta on tällä hetkellä suht onneton. Armas on ok.

What? Mä en viihtynyt ollenkaan, tuli sellanen "Liisa Ihmemaassa"-olo. Humalan asteella ei varmaan ollut asiaan vaikutusta... Oltiin varmaan 10 min ja pihalle, siis vapaaehtoisesti ja omin jaloin. Gloriasta tykkään, mut mähän oonkin jo vanha.

Suositut

Back
Ylös Bottom