Tampereen yöelämä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dear_a
  • Aloitettu Aloitettu
Duunikaverit sai mut viime viikonloppuna houkuteltua Rodeoon. En käy toista kertaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Duunikaverit sai mut viime viikonloppuna houkuteltua Rodeoon. En käy toista kertaa.
Vieläkö se ukko vetää puolen yön aikaan oravaäänellä juontoja siellä? Vai olikohan se bebobin aikaan.
Pari kertaa mutkin tonne huijattu :)

Suosittelen Bricksiä, Gloriaa ja istuskeluun/alkuiltaan 2h+k tai Konttori.

Vieläkö se ukko vetää puolen yön aikaan oravaäänellä juontoja siellä? Vai olikohan se bebobin aikaan.
Pari kertaa mutkin tonne huijattu :)

Suosittelen Bricksiä, Gloriaa ja istuskeluun/alkuiltaan 2h+k tai Konttori.

Vetää.

:D

ahaha ei hitto onko se bebopin juontaja vielä rodeossakin :D eeppinen äijä, pakko mennä käymään

Joo kyllä Eki siellä on, sehän omistaa koko lafkan.... En silti mee ko. mestaan ikinä. Joskus olin töissä siellä ja se riitti.

Oliks täällä jotain tampereen treffipaikat -topicia, en ainakaan huomannut. Mitään vinkkejä? Onks telakka hyvä? Drinkille lupasin viedä. Joku ei-räkälä olis jees :D huonosti tunnen kaupungin

Telakka ei ehkä sovi treffailuun; nyt kun ei pääse terassille niin sisällä voi viikonloppuiltana olla äänekästä, kun paikassa on keikkoja (olitteko menossa viikonoppuna)? Telakan terassi on kesällä ihan mukava, mutta ei auta nyt.

Sekin vaikuttaa, että millainen seuralaisesi on? Jos minua pyydettäisiin drinkille, olettaisin ehkä äkkiseltään että minut vietäisiin varmaan tänne; Skål. Parin ohikävelyn perusteella juuri sellainen drinkkipaikka.
Ja Hämeenkadulle avataan Shampanjabaari joka sopisi tarkoitukseesi, mutta ei taida olla avoinna vielä kun tarve olisi.
Osuma.fi:stä löytyi myös Minibaari, ei kokemusta.

2h+k, Konttori, O'Connell's, Telakka, olisivat ehkä omaan mieleen, mutta deittisi saattaisi pitää niitä vähän vanhemman kansan pubeina.

samaa mietin telakasta että onko se talvella tylsä kun ei terassille voi mennä. Lauantaina alkuillasta tarkotus mennä, eli ei ihan ruuhka-aikaan. Mutta skålin olin ihan unohtanut! Sitä vois kokeilla, kiitti. Se on varmaan ihan fiksu valinta

Rodeoon eksyin eilen, eipä tosiaan tarvii toista kertaa eksyä :D Alaikäisenä myönnetyt henkkarit eivät käy, tiskillä saa odottaa 30-45 min että saa tilattua, ja omistaja tosiaan leikkii sillä sound pitcherillä jatkuvasti :D Kesken jonkun vauhdikkaan dancebiisin saattaa tulla oravaäänellä "ystävät hyvät..." jne :D Ja siitä biisi vaihtui suoraan Elviksen tuotantoon. Eipä henkilökuntaakaan hirveästi hymyilyttänyt. Jos jostain pitää antaa plussaa, niin hanatuotteet ja salmari esim. maksaa 2,50. Paikka on tosiaan tungettu täyteen jos jonkinmoista rompetta, ja ainakin miesten vessan puolella niissä vessan ovissa on reiät??? Istu siellä sitten paskalla kun joku tunkee päänsä siitä

Olen tulossa Tampereelle 27-28.7. Vinkkejä treenipaikan suhteen? Jos kelit sallii niin minkälaista terassikierrosta suosittelette? Mihin kannattaa majoittua? Keskustassa saisi hotelli olla ja yksin olen liikenteessä. Aamupala pitää olla.

Olen tulossa Tampereelle 27-28.7. Vinkkejä treenipaikan suhteen? Jos kelit sallii niin minkälaista terassikierrosta suosittelette? Mihin kannattaa majoittua? Keskustassa saisi hotelli olla ja yksin olen liikenteessä. Aamupala pitää olla.

Treenipaikaksi ehdottomasti Wolf Fitness Club. Helppo löytää, ja muutenkin kelpo sali. Ruuhka-aikaan ilmeisesti aika täysi.

Terasseissa vähän riippuu, että mitä ikäluokkaa itse olet, tai millaista ilmapiiriä suosit. Jack The Roosterin terassi on todella hyvä, ja paikalla on kaikenikäisiä. Musiikki on raskaampaa muistaakseni, muttei soi mitenkään häiritsevän lujalla terassin puolella. Passionin terassi on aikalailla Tampereen suosituin, mutta iltaa kohden siellä porukan keski-ikä laskee selvästi. Loma-aikaan myös suhteellisen täynnä päiväsaikaan, mutta sinä tulet niin myöhään, ettei varmaan ole enää sesonkiaikaa. Paapan kapakan terassikin taitaa olla taas auki, ja se on semmoinen perushyvä terassi, joskin turhan täynnä yleensä. Musiikkia siihen ei kuulu kunnolla, mutta on niin hyvällä paikalla, että siinä mielellään katselee vain maisemia. Nuo nyt tulivat ensin mieleen pikaisella miettimisellä.

Hotelleista ei kannata paikallisilta kysyä :rolleyes:

Semmoinen varaus näissä vinkeissä, etten ole näissä paikoissa käynyt vähintään vuoteen, joten jos jotain on muuttunut, niin menee sen piikkiin.

Treenipaikaksi ehdottomasti Wolf Fitness Club. Helppo löytää, ja muutenkin kelpo sali. Ruuhka-aikaan ilmeisesti aika täysi.

Terasseissa vähän riippuu, että mitä ikäluokkaa itse olet, tai millaista ilmapiiriä suosit. Jack The Roosterin terassi on todella hyvä, ja paikalla on kaikenikäisiä. Musiikki on raskaampaa muistaakseni, muttei soi mitenkään häiritsevän lujalla terassin puolella. Passionin terassi on aikalailla Tampereen suosituin, mutta iltaa kohden siellä porukan keski-ikä laskee selvästi. Loma-aikaan myös suhteellisen täynnä päiväsaikaan, mutta sinä tulet niin myöhään, ettei varmaan ole enää sesonkiaikaa. Paapan kapakan terassikin taitaa olla taas auki, ja se on semmoinen perushyvä terassi, joskin turhan täynnä yleensä. Musiikkia siihen ei kuulu kunnolla, mutta on niin hyvällä paikalla, että siinä mielellään katselee vain maisemia. Nuo nyt tulivat ensin mieleen pikaisella miettimisellä.

Hotelleista ei kannata paikallisilta kysyä :rolleyes:

Semmoinen varaus näissä vinkeissä, etten ole näissä paikoissa käynyt vähintään vuoteen, joten jos jotain on muuttunut, niin menee sen piikkiin.
Samaa mieltä ehdotuksista. Reenipaikaksi Wolf, terassina Jack the Rooster (itse suosin tätä) tai Passion (tosin kuten sanoit ennen myöhempää iltaa).

Hotelleista ei mitään käryä.

Samaa mieltä ehdotuksista. Reenipaikaksi Wolf, terassina Jack the Rooster (itse suosin tätä) tai Passion (tosin kuten sanoit ennen myöhempää iltaa).

Hotelleista ei mitään käryä.

Juu Wolfia ehdotan itsekin ja Jack The Roosteria. Passionin sijaan lähtisin kyllä tällä hetkellä vissiin Tampereen suurimmalle terassille eli Miamin terassille tai edes sen välittömässä läheisyydessä kelluvalle Players Boatille :)

Hotellin suosiolla googlettaisin.

Kiitos vastauksista. Hotellin toki googletin. En tunne Tamperetta ollenkaan, joten hotellin sijainti kartalla ei kertonut mulle mitään. Eli hotellista olisin halunnut tietää mikä sijoittuu lähelle tuota Wolffia ja lähelle iltamenoja.

Kiitos vastauksista. Hotellin toki googletin. En tunne Tamperetta ollenkaan, joten hotellin sijainti kartalla ei kertonut mulle mitään. Eli hotellista olisin halunnut tietää mikä sijoittuu lähelle tuota Wolffia ja lähelle iltamenoja.
Keskeisin olisi varmaan Cumulus Koskikatu, jossa on aamiainen ja hinta booking.com:issa näyttäisi olevan alkaen 115€. Kävelyä Wolffiin 700 metriä, Jack the Roosterin terdelle ei lähes yhtään, tästä pyhä kolminaisuus: http://goo.gl/maps/2LplV
Eikä juuri tuota Wolffin matkaa enempää mihinkään muuhun terdelle/yökerhoon.

Eli jos olet missään hämeenkadun varrella, niin matkaa ei ole juuri mitään mihinkään....

Kokemusta mulla ei tuosta Cumuluksesta ole, mutta sijainti on ehkä paras mitä on tarjolla ja aamiaista kehutaan kovasti.

Olen Tampereella asuva opiskelija ja parin viikon päästä olisi kotopuolesta pari kaveria tulossa käymään. Opiskelijabileet ovat pääsääntöisesti olleet tivoli-fatlady-ilona-akselilla ja muista paikoista ei oikein tietoa. Ilona oli omasta mielestä todella hyvä ja mukava paikka, mutta normi-iltoina ei itsellä ikä sinne riitä, eli pois laskuista on. Mitä paikkaa siis suosittelisitte, jos haetaan Ilonan tyylistä ravintolaa, jossa on tanssilattia ja ns. menoa, mutta myös rauhallisempia istuskelupaikkoja, joissa keskustelu onnistuu ilman huutamista? Ja tarkennukseksi vielä, että näiden kavereiden iät ovat 30 ja 40v, eli mikään Senssi ei ole laskuissa..

Olen Tampereella asuva opiskelija ja parin viikon päästä olisi kotopuolesta pari kaveria tulossa käymään. Opiskelijabileet ovat pääsääntöisesti olleet tivoli-fatlady-ilona-akselilla ja muista paikoista ei oikein tietoa. Ilona oli omasta mielestä todella hyvä ja mukava paikka, mutta normi-iltoina ei itsellä ikä sinne riitä, eli pois laskuista on. Mitä paikkaa siis suosittelisitte, jos haetaan Ilonan tyylistä ravintolaa, jossa on tanssilattia ja ns. menoa, mutta myös rauhallisempia istuskelupaikkoja, joissa keskustelu onnistuu ilman huutamista? Ja tarkennukseksi vielä, että näiden kavereiden iät ovat 30 ja 40v, eli mikään Senssi ei ole laskuissa..

Jos sulla ei ole ikää Ilonaan viikonloppusin, on vaihtoehdot aika heikot. Muuten olisin suositellu Gloriaa, Ilvestä tai Iskelmäbaaria(en oo täällä vielä käynykkään). London vois kans olla toki, paitsi sielläkin voi tulla ikä vastaan sulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom