Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vieläkö se ukko vetää puolen yön aikaan oravaäänellä juontoja siellä? Vai olikohan se bebobin aikaan.Duunikaverit sai mut viime viikonloppuna houkuteltua Rodeoon. En käy toista kertaa.
Vieläkö se ukko vetää puolen yön aikaan oravaäänellä juontoja siellä? Vai olikohan se bebobin aikaan.
Pari kertaa mutkin tonne huijattu
Suosittelen Bricksiä, Gloriaa ja istuskeluun/alkuiltaan 2h+k tai Konttori.
ahaha ei hitto onko se bebopin juontaja vielä rodeossakin :D eeppinen äijä, pakko mennä käymään
Olen tulossa Tampereelle 27-28.7. Vinkkejä treenipaikan suhteen? Jos kelit sallii niin minkälaista terassikierrosta suosittelette? Mihin kannattaa majoittua? Keskustassa saisi hotelli olla ja yksin olen liikenteessä. Aamupala pitää olla.
Samaa mieltä ehdotuksista. Reenipaikaksi Wolf, terassina Jack the Rooster (itse suosin tätä) tai Passion (tosin kuten sanoit ennen myöhempää iltaa).Treenipaikaksi ehdottomasti Wolf Fitness Club. Helppo löytää, ja muutenkin kelpo sali. Ruuhka-aikaan ilmeisesti aika täysi.
Terasseissa vähän riippuu, että mitä ikäluokkaa itse olet, tai millaista ilmapiiriä suosit. Jack The Roosterin terassi on todella hyvä, ja paikalla on kaikenikäisiä. Musiikki on raskaampaa muistaakseni, muttei soi mitenkään häiritsevän lujalla terassin puolella. Passionin terassi on aikalailla Tampereen suosituin, mutta iltaa kohden siellä porukan keski-ikä laskee selvästi. Loma-aikaan myös suhteellisen täynnä päiväsaikaan, mutta sinä tulet niin myöhään, ettei varmaan ole enää sesonkiaikaa. Paapan kapakan terassikin taitaa olla taas auki, ja se on semmoinen perushyvä terassi, joskin turhan täynnä yleensä. Musiikkia siihen ei kuulu kunnolla, mutta on niin hyvällä paikalla, että siinä mielellään katselee vain maisemia. Nuo nyt tulivat ensin mieleen pikaisella miettimisellä.
Hotelleista ei kannata paikallisilta kysyä
Semmoinen varaus näissä vinkeissä, etten ole näissä paikoissa käynyt vähintään vuoteen, joten jos jotain on muuttunut, niin menee sen piikkiin.
Samaa mieltä ehdotuksista. Reenipaikaksi Wolf, terassina Jack the Rooster (itse suosin tätä) tai Passion (tosin kuten sanoit ennen myöhempää iltaa).
Hotelleista ei mitään käryä.
Keskeisin olisi varmaan Cumulus Koskikatu, jossa on aamiainen ja hinta booking.com:issa näyttäisi olevan alkaen 115€. Kävelyä Wolffiin 700 metriä, Jack the Roosterin terdelle ei lähes yhtään, tästä pyhä kolminaisuus: http://goo.gl/maps/2LplVKiitos vastauksista. Hotellin toki googletin. En tunne Tamperetta ollenkaan, joten hotellin sijainti kartalla ei kertonut mulle mitään. Eli hotellista olisin halunnut tietää mikä sijoittuu lähelle tuota Wolffia ja lähelle iltamenoja.
Olen Tampereella asuva opiskelija ja parin viikon päästä olisi kotopuolesta pari kaveria tulossa käymään. Opiskelijabileet ovat pääsääntöisesti olleet tivoli-fatlady-ilona-akselilla ja muista paikoista ei oikein tietoa. Ilona oli omasta mielestä todella hyvä ja mukava paikka, mutta normi-iltoina ei itsellä ikä sinne riitä, eli pois laskuista on. Mitä paikkaa siis suosittelisitte, jos haetaan Ilonan tyylistä ravintolaa, jossa on tanssilattia ja ns. menoa, mutta myös rauhallisempia istuskelupaikkoja, joissa keskustelu onnistuu ilman huutamista? Ja tarkennukseksi vielä, että näiden kavereiden iät ovat 30 ja 40v, eli mikään Senssi ei ole laskuissa..