Tampereen salit ja "drop in"-solarium

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Celia
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Celia sanoi:
Käykö kukaan muu mimmi Steel Bodylla?

Kävin tutustumassa taannoin, mutta huomattuani seinällä lapun jossa kiellettiin magnesiumin käyttö totesin, että minä en tätä paikkaa tue. :jahas:

Taijuli, ymmärtääkseni Fressissä on myös hyvä jumppatarjonta (en tosin ole itse käynyt).

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Gillyanne sanoi:
Taijuli, ymmärtääkseni Fressissä on myös hyvä jumppatarjonta (en tosin ole itse käynyt).

Fressissä on kyllä oikein mukavasti erilaisia jumppia. Kävin siellä itse aiemmin.

Lähen nyt kokeilemaan Atleticolla. Yksi ratkaiseva asia oli se, että saatan joutua loppuvuodesta reissaamaan Tampereen ja Espoon/Helsingin väliä ja voin hyödyntää jäsenyttää myös siellä.

Oon käyny nyt n.kaks vuotta Elixiassa. Ekat puoltoista jumppailin satunnaisesti, pääasiassa Body Pump ja spinning. Nyt sit oon vallan siirtyny salin puolelle. Valintakriteereinä mulla oli sijainti,(pääsen 10 minuutissa perille), hyvät parkkialueet(tosin kiekkomatsin aikaan saattaa olla pieniä ongelmia) ja tärkein syy oli erittäin loistava lapsiparkki:worship: !
Sali on siisti ja toimiva, henkilökunta pirtsakkaa ja oikeesti sut huomioivaa(ei mitään tyhjiä hymyjä...)Ilmapiiri on yleisesti ottaen oikein positiivinen. Joskus tietty saa hiuka vieroksuvia katseita, ku ähisee ja puhisee ihan tosissaan, eikä todellakaa oo kauneimmillaan... Se on ehkä syy miks välillä on kiva käydä Wolfilla fiilistelemässä:hyper:

Hauska kuulla, että joku muukin käy Elixiassa. Mä pidän kyllä niitten salista, avara ja ihan tarpeeksi tavaraa mun tarpeisiin. Näkyy siellä kohtuuisoja miehiäkin treenaavan. Henkilökunta on munkin mielestä oikein mukavaa. Enkä minä olen edes huomannut, että tuijotettaisiin vaikka hipiä punertuu ja hengitys ei ole tasainen - tai ehkä olen tulkinnut sen vain kateudeksi :)

taijuli sanoi:
Espanjassa tykkäsin käydä body pumpissa, stepissä olin aina vähän muita jäljessä kun ei aina ymmärtänyt neuvoja. :D
Taijuli, millaisella salilla kävit ja missä päin Espanjaa? Itse haluaisin viettää Epsanjassa pidemmän aikaa elämästäni ja olisi mielenkiintoista kuulla heidän liikuntakulttuuristaan.

Kävin kerran eräällä kuntosalilla Puerto Banuksessa, ja myöntää täytyy, että perin mielenkiintoista. Samat naamat viettivät salilla helposti kaikki päivänsä puolesta päivästä myöhään iltakymmeneen. Monta tuntia peräkkäin 1/3 -teholla, ja kaikki oli enemmänkin sosiaalista kanssakäymistä. Mutta aika kiva kokemus kaikenkaikkiaan. :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom