Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
reinhardt sanoi:Minulle on tullut sellainen vaikutelma, että GoGo on vähän pikkusormi koukussa -paikka. Ts. ainakin minulle se olisi ihan liian trendikäs, mutta minä nyt olenkin tällainen metsänpeikko, jota ahdistaa ihmiset joiden treenipaidat ei näytä siltä, että niillä on historia lattialuuttuina...
Lilith sanoi:Yhteistreenit kuulostaa hyvältä, varsinkin nyt kun treenikaverinpirukas muuttaa pois Tampereelta
Mitä? Muuttaako Zannaz pois Treelta?
Niina sanoi:Mitä? Muuttaako Zannaz pois Treelta?
Fättis sanoi:Celia, joko olet löytänyt tiesi Wolfin loistavaan treeniporukkaan :thumbs:
Itsekin treenailen siellä enkä voisi kuvitellakaan vaihtavani salia, on sitten niin hyvä porukka siellä! Kuinka kotiutumisesi Tampesteriin on alkanut?
Celia sanoi:Heippa!
Kiitos kysymästä, kivalta kaupungiltahan tää vaikuttaa Ensi viikolla on todennäköisesti saatu kamat paikoilleen jotenkuten, joten kyllä minä sinne Wolfille tulen, joko ensi tai seuraavalla viikolla.
Yhteistreenit ois tosi kiva juttu - muutenkaan uusin samanhenkisiin ihmisiiin tutustuminen ei ois pahitteeksi :thumbs: Saan netin toimimaan parin viikon sisällä, niin sitten pääsen päivittäin tänne lueskelemaan. Sommoro ;)
Fättis sanoi:Aivan, on mukava tutustuu samanhenkisiin mimmeihin. Mäkin tulin tänne vajaa 2 vuotta sitten pohjosesta, joten kun kuulet tutun kuulosta murretta väännettävän, ni nykäse ihmeessä hihasta :D
faidra sanoi:Olis mukava tutustua muihin Wolffilla treenaaviin mimmeihin! Mä olen tänään menossa klo 14, eli jos muita on tulossa samoihin aikoihin niin tulkaa nykimään käpälästä blondia joka vääntää rintaa ja olkapäitä
Voitais joku viikonloppu kyllä sopia ihan yhteistreenitkin, jos olette kiinnostuneita?
mosander sanoi:Mihin aikaan kaukajärvellä on hiljasempaa? Muutaman kerran oon käyny ja tuntu että päät kolisi.