Tampereen salit ja "drop in"-solarium

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Celia
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elixiasta vielä muutama hyvä puoli:
Alkupakettiin kuuluu neljä personal trainerin ohjauskertaa. On ollut ihan ammattitaitoista opastusta.
Salilta löytyy urheiluhieroja :) eikä ole kovin kalliita palveluja: 22 euroo oli 45 minuuttia.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
reinhardt sanoi:
Minulle on tullut sellainen vaikutelma, että GoGo on vähän pikkusormi koukussa -paikka. Ts. ainakin minulle se olisi ihan liian trendikäs, mutta minä nyt olenkin tällainen metsänpeikko, jota ahdistaa ihmiset joiden treenipaidat ei näytä siltä, että niillä on historia lattialuuttuina...

:lol2: Sain ihan saman kuvan. Olin ainut siellä joka naama punaisena ja verisuonet pullottaen ähki painojen alla. Mutta, mutta, ei minua yhtään toisten hienostelut haitannut, keskityin omaan treeniini ja naureskelin mielessäni muitten kauhistuneille katseille.

:offtopic:
Niina sanoi:
Mitä? Muuttaako Zannaz pois Treelta?

Joo, näin pääsi tapahtumaan. Tämä plikka muuttaapi vielä tämän kuun aikana. Opiskelut tuli ja vei :hyper:. Wolfia tulee ikävä (toki myös monta muuta asiaa).... Helsinki, here I come!

Niin ja alkuperäiseen aiheeseen. Mä liputan sikana Wolfin puolesta. Ehdottomasti Tampereen paras sali! Mukava, asiantunteva henkilökunta, hyvät kattavat treenilaitteet (kässäreitä, painokiekkoja ja laitteitakin on tarpeeksi), tilavat pukkarit (myös kaapit), melkein aina lämmin sauna, passelit auki oloajat jne.

Olen laiska enkä jaksa kirjottaa tähän mahdottoman pitkää postia.. Mutta lukaskaa ihmessä nämä pari hyvää threadia saleista, siellä on juttua myös Tampereen saleista, myös Wolfista ;) mm. allekirjoittaneen postaukset kannattaa kahlata läpi.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=8303 ja
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=25908

Celia, joko olet löytänyt tiesi Wolfin loistavaan treeniporukkaan :thumbs:
Itsekin treenailen siellä enkä voisi kuvitellakaan vaihtavani salia, on sitten niin hyvä porukka siellä! Kuinka kotiutumisesi Tampesteriin on alkanut?

Fättis sanoi:
Celia, joko olet löytänyt tiesi Wolfin loistavaan treeniporukkaan :thumbs:
Itsekin treenailen siellä enkä voisi kuvitellakaan vaihtavani salia, on sitten niin hyvä porukka siellä! Kuinka kotiutumisesi Tampesteriin on alkanut?

Heippa!

Kiitos kysymästä, kivalta kaupungiltahan tää vaikuttaa :) Ensi viikolla on todennäköisesti saatu kamat paikoilleen jotenkuten, joten kyllä minä sinne Wolfille tulen, joko ensi tai seuraavalla viikolla.

Yhteistreenit ois tosi kiva juttu - muutenkaan uusin samanhenkisiin ihmisiiin tutustuminen ei ois pahitteeksi :thumbs: Saan netin toimimaan parin viikon sisällä, niin sitten pääsen päivittäin tänne lueskelemaan. Sommoro ;)

Celia sanoi:
Heippa!

Kiitos kysymästä, kivalta kaupungiltahan tää vaikuttaa :) Ensi viikolla on todennäköisesti saatu kamat paikoilleen jotenkuten, joten kyllä minä sinne Wolfille tulen, joko ensi tai seuraavalla viikolla.

Yhteistreenit ois tosi kiva juttu - muutenkaan uusin samanhenkisiin ihmisiiin tutustuminen ei ois pahitteeksi :thumbs: Saan netin toimimaan parin viikon sisällä, niin sitten pääsen päivittäin tänne lueskelemaan. Sommoro ;)

Aivan, on mukava tutustuu samanhenkisiin mimmeihin. Mäkin tulin tänne vajaa 2 vuotta sitten pohjosesta, joten kun kuulet tutun kuulosta murretta väännettävän, ni nykäse ihmeessä hihasta :D

Fättis sanoi:
Aivan, on mukava tutustuu samanhenkisiin mimmeihin. Mäkin tulin tänne vajaa 2 vuotta sitten pohjosesta, joten kun kuulet tutun kuulosta murretta väännettävän, ni nykäse ihmeessä hihasta :D

Olis mukava tutustua muihin Wolffilla treenaaviin mimmeihin! Mä olen tänään menossa klo 14, eli jos muita on tulossa samoihin aikoihin niin tulkaa nykimään käpälästä blondia joka vääntää rintaa ja olkapäitä :)

Voitais joku viikonloppu kyllä sopia ihan yhteistreenitkin, jos olette kiinnostuneita?

faidra sanoi:
Olis mukava tutustua muihin Wolffilla treenaaviin mimmeihin! Mä olen tänään menossa klo 14, eli jos muita on tulossa samoihin aikoihin niin tulkaa nykimään käpälästä blondia joka vääntää rintaa ja olkapäitä :)

Voitais joku viikonloppu kyllä sopia ihan yhteistreenitkin, jos olette kiinnostuneita?

Mä meen tänään hierottavaksi, mutta saatan poiketa salilla, se kun tuntuu olevan nykyisin toinen koti. Treenaan tekis mieleni, oon nyt aika lailla sairastellut viimeaikoina ja näin ollen tuntuu että kisasuunnitelmat romuttuu. Mä kyllä luulen tunnistavani sut :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niinkuin jo tuohon salikyselythreadiin vastasin, käyn Kaukajärven vapaa-aikatalon kuntosalilla. Arvostelut löytyy siitä threadista, jos jotain kiinnostaa. Minua taas nyt kiinnostaisi hirmuisasti, kävisikö joku Pakkislainen mimmi samalla salilla. Olisi kiva saada treeniseuraa.

Zone-sarja -42%
mosander sanoi:
Mihin aikaan kaukajärvellä on hiljasempaa? Muutaman kerran oon käyny ja tuntu että päät kolisi.

Itse suosin tuota aamupäivää.. Nyt on opiskelijat hiihtolomilla, joten tuntuu tuo aamupäiväkin olevan ruuhkaista. Myös aivan illasta ennen kiinnimenoa on ollut rauhallisempaa. Lähes yön tunteina siis kahdeksan yhdeksän aikoihin olen saanut yksinkin siellä painaa.

Moro!

Mä kävin tutustumassa Wolfille - vaikutti tosi hyvältä salilta. Ostin kuitenkin parin kuukauden kortin Steel Bodylle, sillä hinta, ilmapiiri ja sijainti puolsivat sitä eniten. Albatrossiakin harkitsin, mutta siellä ei ollut mitään tutustumiskäyntiä, joten jäi heillä rahat saamatta, muuten oisin periaatteessa voinut käydäkin siellä, jos oisin saanut edes tutustua ilmaiseksi.

Mä käyn Steel Bodylla siellä yhteissalin puolella, en oo käynyt katsastaan naisten salia (en jotenkin ymmärrä, miksi naisille pitää olla eri sali). Musta salilla on hyvä henki ja ihan hyvät peruslaitteet ja vapaat painot! Miehiähän siellä pääasiassa on, naiset näyttää olevan siellä yhteissalin puolella harvinaisuus. Ja siellä voi kyllä ihan tosissaan vääntää rautaa :rock:

Mut kyllä Wolffikin vois jatkossa olla SE paikka :thumbs: Ja jos siellä ois esim. yhteistreenit joskus, niin olen mukana!

Käykö kukaan muu mimmi Steel Bodylla?

Raholan liikuntakeskus

Nostan tän vanhan jutun esiin. Vähän aika sitten huomasin jossain Raholan liikuntakeskuksen mainoksen. Se olis tässä aika lähellä, joten ajattelin kysellä, onko jollakulla kokemuksia tuosta paikasta. Itse en ole vielä käynyt, kun käyn aina työajalla tykynä Albatrossissa. Mainostavat, että heillä on kolme kuntosalia. Mulle riittäis yksikin hyvä ;)

Että onko kokemuksia tamperelaiset mimmit?

Kukaan ei ilmeisesti oo käyny tuolla ja minäkin oo ollut niin saamaton, etten oo vieläkään mennyt. Oon käyny edelleen vaan Albatrossissa, kun sinne voi työpäivän aikana TYKY-liikkumaan poiketa. Mutta jos jollakulla olis jotain kokemusta tosta, niin edelleen olis kiva kuulla.

Itse asun tällähetkellä Espanjassa ja täällä eksyin liikunnan puutteessa salille. Olen aiemmin harrastanut muunlaista liikuntaa, tosin muutama vuosi on ollut aika hiljaiseloa.Enimmäkseen olen käynyt nyt eri jumpissa. Salilla kun en ole aiemmin käynyt ja kielimuuri estää vähän laitteiden käytöstä kysymisen. Koitan nyt kuitenkin saada opastuksen ja ohjelman teon, että voisi salin puolenkin hyödyntää. Salilla on ihana suomalainen ja turkkilainen sauna, joidenka puolesta taisimme jo saada vähän hullujen suomalaisten mainetta, kun piti ajaa pois, salin mentyä jo kiinni. :)
Kun muutan takaisin Tampereelle toukokuussa olisi kiva saada saliseuraa tai ainakin suosituksia mihin salille kannattaisi eksyä. Varmaan jatkossakin haluan käydä myös jumppissa.

Tulipa mieleen Taijuli, sun tekstiä lukiessa, että Atletico vois olla sulle aika hyvä paikka. Ite ainakin tykkään kovin, vaikka onhan se aika kallis. Jumppia löytyy moneen lähtöön, spinningiä, crossingia, dancea jne. Ja salit on tilavia ja laitteissa löytyy. Atleticolla saisit oman ohjaajan, joka auttaisi alkuun uusien laitteiden kanssa ja tekisi sulle oman ohjelman muutaman kk:n välein. Suosittelen. :)

^^Takaisin Suomessa.
Kunhan tästä saa elämän täällä pikkuhiljaa käyntiin ja matkalaukkikin tulisi Kööpenhaminasta Suomeen niin olisi kiva päästä treenaamaan. Espanjassa tykkäsin käydä body pumpissa, stepissä olin aina vähän muita jäljessä kun ei aina ymmärtänyt neuvoja. :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom