Tampereen mimmit, huhuu! (miittien suunnittelua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tintsu
  • Aloitettu Aloitettu
Millonkas olisi tytöt halukkaita tulemaan Marja Entrich-esittely/kasvohoitoiltaan? Joku sunnuntai iltapäivä/ilta tässä kuussa? :)

Mitäs se pitää sisällään?

Mitäs se pitää sisällään?

Siinä tehdään ihoanalyysi ja sen jälkeen esittelen tuotteita ja jokainen saa kokeilla omalle ihotyypilleen sopivia tuotteita. Lisäksi pientä naposteltavaa ja mukavaa jutustelua.... Olisi kiva tavata muitakin salilla käyviä tyttöjä kun omat kaverit ei sitä pahemmin harrasta eikä oo oikein ketään kenen kanssa vois jutella näistä asioista.. Oma mieskin on välillä että älä nyt taas höpötä...:jahas:

mua kyllä houkuttais kovasti, mun työt vaan on mitä on ja todennäkösesti oon töissä oli se päivä mikä tahansa :( mut jos sattuu vapaata ni mukana oon :)

Menee vähän off topic, mutta Dharmille olisi kysymys: Profiilisi perusteella voisin tunnistaa sinut tutuksi, mutta en ole varma. Voitko kertoa ikäsi niin pystyisin päättelemään oletko se Sinä? =)

Eikös se ole profiilissa? 20, 21 tänä vuonna.

Vinkkinä punttimimmeille! Teen härmälässä Marja Entrich-kokeilukasvohoitoja hintaan 10 euroa. Sis. puhdistuksen, kuorinnan, öljyhieronnan, naamion ja värivoiteen.
Tervetuloa kokeilemaan!

Oliskos Tampereen mimmit halukkaita lähteen kaffelle sunnuntaina? Tossa Ardillan kans tänään puhuttiin, että jos sillon illemmalla näkis jossain. Kuulostaisko klo 18 hyvältä? Ja jos paikka olis vaikka taas se Keskustorin Coffee house.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
en osaa sanoa varmaksi, tuo kuus on vähän hankala aika ehkäpä. Mutta ilmottelen itsestäni jos olen tulossa. :)

Joo en kans tule kyllä kuudelta kun seiskalta on tuo peli.. :/

Joo tota...kun haluisin kyllä kans ehdottomasti nähdä ton pelin. Pitäiskö siirtää suosiolla toiseen päivään? Jos päivällä on ainakin joillain varmaan jotain äitienpäiväjuttuja? Tuntuu et ollaan siä kohta Ardillan kans kaksin, vaikkei siinäkään kyllä mitään vikaa olis.:D

Varmaan parempi siirtää toiseen päivään niin saatais sit enempi porukkaa kasaan. Vaikka viikolla eteenpäin, kun minäkin vielä olen Tampereella..

Oioi, kuulostaa kivalta toi piknik!

Mulle kävis joskus ihan arki-iltanakin jos menis johki istuskeleen, ettei viikonloppu ole mulle ainakaan mitenkään ainoa mahdollinen ajankohta.

Heippa
Minäkin tulen mielelläni piknikille. Ois kiva nähdä mimmejä vielä nyt kun olen Treella (enää pari viikkoa). Ja arkipäiväkin käy. Torstaille on ainakin luvattu aurinkoa, hirveän lämmintä ei tosin ole..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom