talvikengät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hookoo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
50
Talvikenkien katteleminen on varmasti monelle yhtä tuskaa ja ajattelin tehdä siitä threadinkin. Nyt olis hakusessa tyylikkäät talvikengät jotka on mainiot nimenomaan myös city ihmiselle kuten meikäläinen. CAT:in mallisto on tuttu ja se on varmasti yksi varma nakki, mutta löytyykös muita hienoja. Kävin tänään partioaitassa hankkimassa ittelleni black diamond hanskat, on aikuusen lämpööset. Samalla tuli vilkaistua sorel mallistoa, mutta se on niin massiivinen ettei oikein houkutellut vaikka kestää -40 pakkasia..

Nimimerkillä talvikengät viimeksi ostanut tallinnasta vuonna 2005 ja uusia tarttis mutta ideat ihan loppu. Kaikki mallit on niin vaelluskenkämäisiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aikalailla samat ongelmat. Kaipaan kunnon lämpimiä(vuorellisia) sekä hieman vartta olevat kengät. Sellaiset yleismalliset joilla voi käydä koirien kanssa hangessa lenkillä kuin ilkeää mennä myös tuonne kaupungillekin. Itse ostin joskus -04-06 tienoilla sellaiset talvinilkkurit joissa vuori ja mokkanahka pinta. Pohjat oli pitävät ilmalla kuin ilmalla ja lämpimät. Nyt ei ole samanmallisia tullut missään vastaan.

Itellä ollu samat mustat nahkaset CATit kohta 10 vuotta talvikäytössä, pienellä plankkauksellla näyttää uusilta :) Musta on huvittavaa, kun joku kävelee samoissa crocseissa kesät talvet ja sitten valittaa, kun jalat kastuu ja on kylmä... Kunnon talvikengistä ei vesi läpi tule.

Musta on huvittavaa, kun joku kävelee samoissa crocseissa kesät talvet ja sitten valittaa, kun jalat kastuu ja on kylmä... .
Mä kävelin koko talven tennareilla ja en valittanu, jalat pysy kuivina ja villasukat autto. :D Tosin eipä ollu loskakelejä.

meikä ostaa nahkaset siistit nilkkurit, sinne tunkee sit villasukkaa normisuka pääl jos tuntuu et kylmä tulee, en kuitenkaa hypi tuolla hangessa tai muuta dorkaa niin sellaset riittää. :david:

Itellä ollu samat mustat nahkaset CATit kohta 10 vuotta talvikäytössä, pienellä plankkauksellla näyttää uusilta :) Musta on huvittavaa, kun joku kävelee samoissa crocseissa kesät talvet ja sitten valittaa, kun jalat kastuu ja on kylmä... Kunnon talvikengistä ei vesi läpi tule.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että oliko sulla 12 vuotiaana samankokoinen jalka kuin nyt?

Ton malliset sekä converset ovat maailman rumimmat kengät mitä tiedän. Kuka niitä oikeasti käyttää?

TIMBERLANDIN MALLISTO
Ton malliset sekä converset ovat maailman rumimmat kengät mitä tiedän. Kuka niitä oikeasti käyttää?

No tuo on paras vaihtoehto catin vastaavien ohella. Tommosia ne tuppaa vähän kaikki lämpösemmät olemaan. CAT, timberland tai camel taitaa olla se CITYmiehen valinta vaikka en diggaakaan niistä erityisesti. Maiharit on city ihmiselle parempi vaihtoehto kuin : http://www.retkiaitta.fi/product/2079/sorel-caribou-men

hoho, noihan ne vasta rumat luikkarit onkin.

Edittiä: noita mustia puuman luikureita tossa aikasemmin meinasin. Unohtu vaan lainaus liittää.

Ton malliset? Ton linkin alla oli varmaan 200 eri mallia. Tosin tarkoitat varmaan 6"-mallia. Sä varmaan käytät?

Itsellä jo toiset menossa, ja varmasti kolmannet ostan kun nykyiset alkaa olemaan tiensä lopussa.

Minä ainakin. Käytän noita etenkin kun on kunnon loska/lumikelit, jolloin ns. siistit (mun mielestä tosin timberlanditkin on) nahkakengät ei oikeen passaa. Varmasti tosin näyttävät tyhmiltä joillain perus pillifarkuilla, mutta itse käytän boot cut farkkuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom