Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syyllistyin nyt itsekin kommentoimaan timban rakentamista hieman arvostellen, mistä itsekin olen purnannut jo monta kertaa. Pahoittelut. Tarkoitus ei ollut mikään paha.
HAHA :lol2:EDIT: Tämä ei liity raksaan, mutta liittyy oleellisesti nettikeskusteluihin. Eli meillä kun vaimo odotti ensimmäistä, niin tuli sitten googlailtua vähän kaikkia oireita. Hulluksi siinä tuli ja yksi ylilääkäri sanoikin että kaikilta vauvaa odottavilta pitäisi nettipiuha katkaista kokonaan. Sieltä aina tulee ekana ne pahimmat vaihtoehdot.
HAHA :lol2:
Meilläkin monet itkut tirskautettiin ensimmäisen kanssa ja sitä odottaessa. Toisen kanssa on otettu sitten aika pirun lungisti eikä se ole vielä rikki mennyt :D
Sama pätenee rakentamiseen, toisen talon kanssa tuskin tulis kauheesti stressattua.
Vöistäkin perhana alkaa reiät loppumaan kesken.
3 kertaa olen tehnyt uusia reikiä vöihin ja taas pitäisi tehdä. 15kiloa lähtenyt raksatessa.
3 kertaa olen tehnyt uusia reikiä vöihin ja taas pitäisi tehdä. 15kiloa lähtenyt raksatessa.
Mulla lähteny jotain 7 kiloa. Paljonkohan ois lähtenyt jos ei evää ois usein linjaa kaljaa, makkaraa ja lihapiirakkaa? No puolet tuosta on lihasta. Salillä käyny viimeksi joskus 4 kk sitten. Varmaan sinne ehtis, mutta ei kiinnosta pätkääkään mennä enää päivän jälkeen.
Joo, eipä se auta kuin lähteä kauppaan hakemaan tarpeita ja tehdä iltasella taas jotain vituiksi. Ajattelin pistää tänään vituiksi saunan lattiakaadot sekä primerointia + kosteussulun liittämisen kylppärin kattoon.
Toissapäivänä eräs tiesi näkemättä että meillä on lattiakaivot asennettu väärin, vesieristys asennettu väärin sekä kaivonkannet ovat vääränlaiset. Homman teki kuitenkin sertifioitu ukko, toinen tarkistanut ja vielä valvoja valvonut työtä. Sain sitten ohjeita suoraan 80-luvulta miten lattiakaivot pitää asentaa, eikä tämä nykykäytäntö kuulemma ole oikea. Sinänsä ohjeet olivat oikeat mutta 30 vuotta vanhentuneet.
Joo, eipä se auta kuin lähteä kauppaan hakemaan tarpeita ja tehdä iltasella taas jotain vituiksi. Ajattelin pistää tänään vituiksi saunan lattiakaadot sekä primerointia + kosteussulun liittämisen kylppärin kattoon.
Toissapäivänä eräs tiesi näkemättä että ....
Toissapäivänä eräs tiesi näkemättä että meillä on lattiakaivot asennettu väärin, vesieristys asennettu väärin sekä kaivonkannet ovat vääränlaiset. Homman teki kuitenkin sertifioitu ukko, toinen tarkistanut ja vielä valvoja valvonut työtä. Sain sitten ohjeita suoraan 80-luvulta miten lattiakaivot pitää asentaa, eikä tämä nykykäytäntö kuulemma ole oikea. Sinänsä ohjeet olivat oikeat mutta 30 vuotta vanhentuneet.
Ja aivan varmasti on mahdollista, että vesieristeeseen tökkää jollakin esineellä ennenkuin se on laatoitettu. Mutta tuon kyllä huomaa jos ei kolmen promillen kännissä rakenna (sekin varmasti joiltakin "ammattialisilta" onnistuu) ja se on todella helppo paikata ottamalla vesieristepurkki auki ja suti kouraan ja tekemällä pari ranneliikettä.
Vaikka tämä nyt ei vitutukseen liity mitenkään, niin itse vedän vielä tänään pensselillä nurkat kertaalleen läpi, kohta on kuitenkin metävä siivoamaan tuonne. Nehän kuitenkin on niitä kriittisimpiä paikkoja yhdessä läpivientien kanssa.
Toi on muuten aika hurjan vahvaa ainetta. Rapsuttelin siitä varovasti urtsiroiskeita pois niin eihän se mene rikki edes mattoveitsellä, aika pirunmoinen tunari pitää olla että rikkoo ton.