taljaliikkeet rinalle, turhaa näpertelyä?

Omna sanoi:
Kyllähän juoksu kävelyn hakkaa jos puhutaan nopeudesta, mutta kävelylläkin on tehtävänsä..tätä ajan takaa...

Kävelyn tehtävä? Päästä perille nopeasti vai keikuttaa persettä, saada pakaralihaksiin orgastinen punppi? Punttailun tehtävä? Kasvattaa suurin mahdollinen lihasmassa vai saada orgastinen tuntuma? :kuvia: ?

Kävely ja narujumpat vammaisille, laiskoille ja migreenipotilaille. Juoksu, jalkakyykky ja penkkipunnerrus terveille. Metaforat kuntoon juhannukseksi! :kippis1:

Pakkotoiston kaksi kovinta vittuilijaa, strong ja Hannibal. Mitä me tiedämme heistä? Emme yhtään mitään. Kovia ovat aukomaan päätään, se on varma. Strong on hyvä fysiikassa ja ilmeisesti vahva jätkä, vaikkakin luultavasti pulskassa kunnossa. Hannibalin kieli on terävämpi kuin partaveitsi, ja hän käy ilmeisesti salilla. Hyvä pojat.

Jeh, tulee ihan paistijauheliha-olo koko porukasta. kenen idea oli purkaa hannibalin bannibali?

Okei, mä lopetan mielipiteiden, huumorin ja kärjistysten yhdistelemisen, koska se aiheuttaa pahaa mieltä. Seuraavaksi joku lyö varmaan itseään kirveellä päähän kun vähän vihjaisee. Vituttaa olla tämmöinen väärinymmärretty helvetin hauska ja mukava jätkä. :itku:

Hannibal sanoi:
Okei, mä lopetan mielipiteiden, huumorin ja kärjistysten yhdistelemisen, koska se aiheuttaa pahaa mieltä. Seuraavaksi joku lyö varmaan itseään kirveellä päähän kun vähän vihjaisee. Vituttaa olla tämmöinen väärinymmärretty helvetin hauska ja mukava jätkä. :itku:
Älä itke. Enemmän mua risoo strongin kommentit. Sinä olet sentään oikeasti hauska ja tiedät asioista, kun taas strong tyytyy lähinnä vittuilemaan ja postittamaan todisteina taljaliikkeiden toimivuudesta/toimimattomuudesta sekä meriitteinä omista suorituksistaan entisten Mr. Olympia -voittajien kuvia.

Okei, en mä sitten enää itke. Mutta jos risoisin enemmän tai yhtä paljon kuin strong, niin varmasti itkisin vielä pitkään. Mutta eiköhän tämä tästä. Nyt on kyllä niin paha mieli, etten pysty edes hymiötä kirjottamaan. Metalmanikin jo vaatii päitä pölkylle ja näyttää forkkua.

Hannibal sanoi:

Älä lopeta, hyvät naurut on monesti irronnut...

Sä olet kyllä vähän pelottava virtuualipersoona, ehkä juuri sen takia, että et anna itsestäs mitään henkilötasolla, mutta tulet takaa ja lyöt lujaa... :D ( siis säälimättömän ovela mies )

Mä taas en osaa pitää suutani kiinni mistään omista asioista joka luultavasti pissii mun kintuille vielä jokupäivä...Ei vaan enää tämän ikäsenä jaksa esittää mitään muuta kun oikeesti on...

Timba79 sanoi:
Mutta ehkä joillekin vaan on tärkeetä vetää vitun kovilla raudoilla penkistä ja näyttää sitä kautta jotenkin isommalta ja paremmalta kun muut, niin siitä vaan. Jos ei ego kestä, niin ei kannata ees kokeilla... ;)
Et nyt ilmeisesti ymmärrä mitä tarkoitan penkillä/v,penkillä ja suurilla painoilla.Rintalihas kasvaa mielestäni sillä liikkeellä paremmin kuin ristitaljalla.YMMÄRSITKÖ. Ei tässä mistään egoilusta ole kyse. :evil:

strong sanoi:
Lee Haneyn tissiohjelma..
..
Vipunostot tasapenkillä 3 x 6-8
Nyt kyllä meni Lee vessapöntöstä alas. Siis ei vittu jos jätkä tommosiakin homoliikkeitä kuin vipunostoja!!!, niin eihän ne lihakset ole oikeita lihaksia, vaan pilipalipumppilihaksia! Minkä takia se edes vipunostoja tekee?

Offt. Mikä ihme siinä on, että pitää huutaa avuksi bannia, eikö aikuisten ihmisten pitäisi sietää toistensa ärsyttäviäkin nettikirjoituksia. Painottaisin vielä sanaa nettikirjoituksia. Eihän tässä nyt mistään elämästä ja kuolemasta ole kyse.

kekexx sanoi:
Offt. Mikä ihme siinä on, että pitää huutaa avuksi bannia, eikö aikuisten ihmisten pitäisi sietää toistensa ärsyttäviäkin nettikirjoituksia. Painottaisin vielä sanaa nettikirjoituksia. Eihän tässä nyt mistään elämästä ja kuolemasta ole kyse.

Juu, pistää kyllä miettimään miten tällaisilla ihmisillä oikeassa elämässä menee, jos netin keskustelupalstallakaan ei itkemättä kestä.

neutraali sanoi:
Et nyt ilmeisesti ymmärrä mitä tarkoitan penkillä/v,penkillä ja suurilla painoilla.Rintalihas kasvaa mielestäni sillä liikkeellä paremmin kuin ristitaljalla.YMMÄRSITKÖ. Ei tässä mistään egoilusta ole kyse. :evil:

Ja kerrotko nyt missä välissä minä olen väittänyt, että ristikkäistaljoilla se rinta kasvaa paremmin kun raskailla punnerruksilla? Olen nimenomaan sanonut, että ne ristikkäistaljat yms tukee hyvin rintatreeniä ja EIVÄT ole minun mielestäni mitenkään TURHIA! YMMÄRSITKÖ? :whip:

Timba79 sanoi:
Ja kerrotko nyt missä välissä minä olen väittänyt, että ristikkäistaljoilla se rinta kasvaa paremmin kun raskailla punnerruksilla? Olen nimenomaan sanonut, että ne ristikkäistaljat yms tukee hyvin rintatreeniä ja EIVÄT ole minun mielestäni mitenkään TURHIA! YMMÄRSITKÖ? :whip:
Menee lapselliseksi, mutta olenko minä sanonut että ne on turhia. Vastaus=en.Olen sanonut että niilllä ei tule korvata punnerrus liikkeitä ja että ristitaljat ,peck deck ym on ns hieronta liikkeitä joita voi tehdä rinta treenin loppuun ja mielestäni ne nimenomaan kuuluu sinne treenin loppuun(huom:minun mielestä).

neutraali sanoi:
Menee lapselliseksi, mutta olenko minä sanonut että ne on turhia. Vastaus=en.Olen sanonut että niilllä ei tule korvata punnerrus liikkeitä ja että ristitaljat ,peck deck ym on ns hieronta liikkeitä joita voi tehdä rinta treenin loppuun ja mielestäni ne nimenomaan kuuluu sinne treenin loppuun(huom:minun mielestä).

No sittenhän me ollaan tässä ihan samaa mieltä molemmat, sille :kippis1:

Ja hyvää jussia! :piis:

Taas on useasti vedottu siihen, että suuri lihamestarikin tekee ristikkäistaljaa. Käykääpä kysymässä häneltä fysiologisia perusteluita tekemisilleen ja testatkaa siten, mitä hän tietää hermolihasjärjestelmän ja lihaskasvun mekanismeista. Jäljet johtavat luultavasti sylttytehtaalle, mytologioiden ja urbaanilegendojen luvattuun maailmaan, Muscle & Fiction -lehdistöön ja "vitun isoon" portsariin.

Miettikää myös huipulle päässeen geenejä ja lääkitystä sekä sitä, mahdollistavatko ne kehittymisen epäoptimaalisellakin harjoittelulla. Kysykää myös, onko mestari testannut metodejaan suureen joukkoon koekaniineja samalla vertaillen kilpaileviin metodeihin. Onko mestari edes omassa harjoittelussaan tehnyt joskus vain perusliikkeitä ja joskus perusliikkeitä+eristäviä liikkeitä ja onko hän osannut eristää kyseisten harjoitustyylien tulokset ruokavalion, injektioiden ja nappien vaikutuksista kokonaiskehitykseen?

MKM sanoi:
Taas on useasti vedottu siihen, että suuri lihamestarikin tekee ristikkäistaljaa. Käykääpä kysymässä häneltä fysiologisia perusteluita tekemisilleen ja testatkaa siten, mitä hän tietää hermolihasjärjestelmän ja lihaskasvun mekanismeista. Jäljet johtavat luultavasti sylttytehtaalle, mytologioiden ja urbaanilegendojen luvattuun maailmaan, Muscle & Fiction -lehdistöön ja "vitun isoon" portsariin.

Miettikää myös huipulle päässeen geenejä ja lääkitystä sekä sitä, mahdollistavatko ne kehittymisen epäoptimaalisellakin harjoittelulla. Kysykää myös, onko mestari testannut metodejaan suureen joukkoon koekaniineja samalla vertaillen kilpaileviin metodeihin. Onko mestari edes omassa harjoittelussaan tehnyt joskus vain perusliikkeitä ja joskus perusliikkeitä+eristäviä liikkeitä ja onko hän osannut eristää kyseisten harjoitustyylien tulokset ruokavalion, injektioiden ja nappien vaikutuksista kokonaiskehitykseen?

AAMEN!

Tosin lihasten eristäminen on alunperinkin mahdotonta kuormituksella joka tarvitaan edes aloittelijoitten lihasten kasvattamiseen.

Kyseisessä liikkeessä tulee olkapäät mukaan erityisesti etuosa, hauikset (+ muut käsivarren koukistajat) ja ojentajat jännittyvät pitämään käsivarren samassa asennossa, Kyynärvarren lihakset jännittyvät koska kahvasta pidetään kiinni jne, jne..

ps. Kummalta kannattaa mennä kysymään vinkkejä jos haluaa juosta nopeasti kuin Ben Johnson ? Juoksijalta itseltään vai valmentajalta ?

MKM sanoi:
.... lääkitystä sekä sitä, mahdollistavatko ne kehittymisen epäoptimaalisellakin harjoittelulla. ...

Toisin sanoen, jos käyttää hormooneja, kannattaa treenata mahdollisimman vähän kasvuärsykettä aiheuttavalla tavalla?

JackOfAllTrades sanoi:
1. Tosin lihasten eristäminen on alunperinkin mahdotonta kuormituksella joka tarvitaan edes aloittelijoitten lihasten kasvattamiseen.

2. Kyseisessä liikkeessä tulee olkapäät mukaan erityisesti etuosa, hauikset (+ muut käsivarren koukistajat) ja ojentajat jännittyvät pitämään käsivarren samassa asennossa, Kyynärvarren lihakset jännittyvät koska kahvasta pidetään kiinni jne, jne..

1. Höpöhöpö.

2. Oikein tehtynä ristikkäistalja rasittaa eniten rintaa. Kyllähän penkkipunnerruksen saa tuntumaan vaikka persereijässään, jos niin haluaa.

Back
Ylös Bottom